Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luv_Sil schreef:hej, ik heb een vraagje..
ik heb sinds 12 weken een navelpiercing, en het heeft er eigenlijk heel de tijd goed uitgezien. eerst kwam er wat pus uit, maar dat was naar een paar dagen weer over. Nou werd ik vanochtend wakker en ging in douchen en zat me piercing een soort van vast :S door opgedroogde pus leek wel :S dus ik had dat weg gehaald me piercing deed een beetje pijn dus ik bewoog hem een beetje zodat hij niet weer vast zou gaan zitten, maar nu een half uurtje later ofzo, kan ik me piercing amper meer bewegen omdat het lijkt alsof me huid/buik een beetje opgezwollen lijkt daar op die plek...:S
Het bevalt me helemaal niets en ik ben als de dood dat het gaat ontsteken ofzo :s Het is nu ook gevoelig :S
Het zalfje dat erbij zat is op dus dat gebruik ik niet meer, maar ik maak het nog wel elke dag schoon met die unicare zeep.. Weet iemand misschien wat er is, en wat ik eraan moet doen? Of komt het vanzelf wel weer goed..?
Irismacho schreef:Deed navelpiercing bij jullie pijn? NEE, het is een prikje dat hooguit twee seconden duurtHoelang mag je nadat je hem hebt gezet (laten zetten eigenlijk) niet zwemmen?
6 maanden (ongeveer) maar vraag dat aan je piercer, hij/zij kan je uitgebreid voorlichten
Aan welke prijs moet je ongeveer denken voor het laten zetten? Ik was 50 euro kwijt inclusief titanium sierraad
Alvast bedankt
Barmat schreef:Ik heb net twee navelpiercings besteld bij piercings4u, ben benieuwd! Gewoon hele simpele met acryl bolletje... kost me 5 euries incl. verzenden, dat vind ik hele goede prijzen!
C_hristel schreef:Barmat schreef:Ik heb net twee navelpiercings besteld bij piercings4u, ben benieuwd! Gewoon hele simpele met acryl bolletje... kost me 5 euries incl. verzenden, dat vind ik hele goede prijzen!
Dat is idd een mooie prijsje! Hadden ze daar ook van die (nep) goude?
Barmat schreef:Wat voor een concert is dat, vraag ik mij af... klassiek concert zeker, als piercings niet zichtbaar zijn mogen
Ik zou een hempje onder je polo aantrekken of de polo sluiten zodat je je sternum niet ziet. Oorbellen lijkt me toch geen probleem? wat is een rookpiercing trouwens?
jetjuh schreef:Luv_Sil schreef:hej, ik heb een vraagje..
ik heb sinds 12 weken een navelpiercing, en het heeft er eigenlijk heel de tijd goed uitgezien. eerst kwam er wat pus uit, maar dat was naar een paar dagen weer over. Nou werd ik vanochtend wakker en ging in douchen en zat me piercing een soort van vast :S door opgedroogde pus leek wel :S dus ik had dat weg gehaald me piercing deed een beetje pijn dus ik bewoog hem een beetje zodat hij niet weer vast zou gaan zitten, maar nu een half uurtje later ofzo, kan ik me piercing amper meer bewegen omdat het lijkt alsof me huid/buik een beetje opgezwollen lijkt daar op die plek...:S
Het bevalt me helemaal niets en ik ben als de dood dat het gaat ontsteken ofzo :s Het is nu ook gevoelig :S
Het zalfje dat erbij zat is op dus dat gebruik ik niet meer, maar ik maak het nog wel elke dag schoon met die unicare zeep.. Weet iemand misschien wat er is, en wat ik eraan moet doen? Of komt het vanzelf wel weer goed..?
Unicura-zeep kan ook zorgen voor zwellingen/verdikkingen. Mijn tragus-piercing bleef maar dik en gevoelig, ookal waste ik hem netjes elke dag en bleef ik er verder vanaf. Op tip van de piercer gestopt met unicura en overgegaan op zeezout opgelost in afgekoeld gekookt water en voila, na een dag was de zwelling+gevoeligheid weg! Probeer dus eens te spoelen met zoutwater....