[Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje77

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 17:03

@Mazzel_meid. Dat is minder. Weet nog wel dat je een paar weken geleden helemaal in je sas was met je piercing!

Mijn helix is trouwens weer normaal aan het doen.
De homeopatische zalf heeft geholpen.
Alleen de druppels zijn op, ga denk ik maar verder met zeezout.

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 20:29

Luv_Sil schreef:
hej, ik heb een vraagje..
ik heb sinds 12 weken een navelpiercing, en het heeft er eigenlijk heel de tijd goed uitgezien. eerst kwam er wat pus uit, maar dat was naar een paar dagen weer over. Nou werd ik vanochtend wakker en ging in douchen en zat me piercing een soort van vast :S door opgedroogde pus leek wel :S dus ik had dat weg gehaald me piercing deed een beetje pijn dus ik bewoog hem een beetje zodat hij niet weer vast zou gaan zitten, maar nu een half uurtje later ofzo, kan ik me piercing amper meer bewegen omdat het lijkt alsof me huid/buik een beetje opgezwollen lijkt daar op die plek...:S
Het bevalt me helemaal niets en ik ben als de dood dat het gaat ontsteken ofzo :s Het is nu ook gevoelig :S
Het zalfje dat erbij zat is op dus dat gebruik ik niet meer, maar ik maak het nog wel elke dag schoon met die unicare zeep.. Weet iemand misschien wat er is, en wat ik eraan moet doen? Of komt het vanzelf wel weer goed..?

Unicura-zeep kan ook zorgen voor zwellingen/verdikkingen. Mijn tragus-piercing bleef maar dik en gevoelig, ookal waste ik hem netjes elke dag en bleef ik er verder vanaf. Op tip van de piercer gestopt met unicura en overgegaan op zeezout opgelost in afgekoeld gekookt water en voila, na een dag was de zwelling+gevoeligheid weg! Probeer dus eens te spoelen met zoutwater....

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:25

mmmhh ik heb geloof ik de oorzaak al gevonden voor mn dikke, pijnlijke tong.
M'n moeder zei vandaag opeens van "je hebt toch last van je tong sinds je er een ander bolletje opgedraaid hebt?" ... Pling alleen wel raar, heb wel hetzelfde staafje, alleen een plastic bolletje.
Dus mn metale bolletje er weer opgedraaid, gespoeld, en voelt al stukken beter na een paar uur Ja

nu reageer m'n lichaam heel sterk op bepaalde materialen (ook met mn navelpiercing, als ik een ander metaal erin doe dan waarmee hij gepierced is, loop ik krom van de pijn), maar dit is gewoon een bolletje wat erop zit Verward beetje vreemd dus, maar heb er nu iig niet zo'n last meer van! Lachen

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:27

nou. Dat klinkt beter.
Kan best hoor dat je lichaam er zo heftig op reageert.
Ben blij dat het beter gaat.

Irismacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:51

Hmmm, ik wil misschien een navelpiercing.. Maar weet het nog niet zeker Clown

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:01

Ik heb net twee navelpiercings besteld bij piercings4u, ben benieuwd! Gewoon hele simpele met acryl bolletje... kost me 5 euries incl. verzenden, dat vind ik hele goede prijzen!

Irismacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:02

Deed navelpiercing bij jullie pijn?
Hoelang mag je nadat je hem hebt gezet (laten zetten eigenlijk) niet zwemmen?
Aan welke prijs moet je ongeveer denken voor het laten zetten?

Alvast bedankt Lachen

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:04

Nee. Pijn deed ie niet.
Alleen die week erna heel voorzichtig met alles.
Vooral rijden. Heb een broek met hoge band en dat was wel wennen.
Heb hem sinds oktober vorig jaar en ben er heel erg blij mee.
Kostte mij 50 euro incl. staafje

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:06

Irismacho schreef:
Deed navelpiercing bij jullie pijn? NEE, het is een prikje dat hooguit twee seconden duurtHoelang mag je nadat je hem hebt gezet (laten zetten eigenlijk) niet zwemmen?
6 maanden (ongeveer) maar vraag dat aan je piercer, hij/zij kan je uitgebreid voorlichten
Aan welke prijs moet je ongeveer denken voor het laten zetten? Ik was 50 euro kwijt inclusief titanium sierraad

Alvast bedankt Lachen

Irismacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:07

Hmm oke!
6 maanden niet zwemmen, dat is lang?
Van andere mensen heb ik juist gehoord, dat het goed is om te gaan zwemmen? Of juist zwemmen in de zee, dat het zoute water goed is voor de 'heling' ?

__Tiientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:09

Ik mocht 2 weken niet zwemmen, maar moet hem 6 maanden inhouden..

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:11

ik mocht twee maand niet zwemmen en net zo lang niet onder de zonnenbank.

Irismacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:13

Dus het verschilt wel, hoelang je niet mag zwemmen. Nouja niet dat het zo erg is, maar dan kan ik hem dus beter in de winter laten zetten..

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 09:59

Ik mocht er meteen mee zwemmen Ja

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:00

Hoihoi!
Ik mocht ook een halfjaar niet zwemmen!
En met de sternum geloof ik ook niet!

De sternum gaat nu wel goed, maak het niet meer schoon alleen onderdedouche met unicura en het kijkt nu wel goed. Geen rode plekjes meer! Lachen

Moet volgende week werken bij een catering bij een concert. Piercings mogen niet zichtbaar zijn. En we moeten een polo aan.. Denk dat ik een extra truitje eronder moet Knipoog Zou oorbellen wel mogen? Mn rookpiercing zie je amper!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:58

Wat voor een concert is dat, vraag ik mij af... klassiek concert zeker, als piercings niet zichtbaar zijn mogen Haha!

Ik zou een hempje onder je polo aantrekken of de polo sluiten zodat je je sternum niet ziet. Oorbellen lijkt me toch geen probleem? wat is een rookpiercing trouwens?

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 11:06

Barmat schreef:
Ik heb net twee navelpiercings besteld bij piercings4u, ben benieuwd! Gewoon hele simpele met acryl bolletje... kost me 5 euries incl. verzenden, dat vind ik hele goede prijzen!

Dat is idd een mooie prijsje! Hadden ze daar ook van die (nep) goude?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 11:16

C_hristel schreef:
Barmat schreef:

Dat is idd een mooie prijsje! Hadden ze daar ook van die (nep) goude?

goldplated bedoel je? Ik heb ze volgens mij wel gezien, gewoon wel simpele staafjes met een steentje boven en onder

www.piercings4u.nl

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 11:26

Staan leuke tussen ja!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 11:36

Barmat schreef:
Wat voor een concert is dat, vraag ik mij af... klassiek concert zeker, als piercings niet zichtbaar zijn mogen Haha!

Ik zou een hempje onder je polo aantrekken of de polo sluiten zodat je je sternum niet ziet. Oorbellen lijkt me toch geen probleem? wat is een rookpiercing trouwens?

Ik had even gegoogled op rookpiercing:
Afbeelding

Afbeelding

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 11:50

Dank je!

T zou wat zijn als je ze allemaal zou hebben Haha!

1natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 11:51

relax he barmat piercings4u ben ook altijd erg tevreden

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 12:04

Ik ben ook heel benieuwd, tot nu toe ben ik wel tevreden over hun service, kreeg heel snel een net mailtje en antwoord op mijn vragen.

En die prijzen, belachelijk goedkoop! Zo kun je leuk een verzameling aanleggen Haha!

Luv_Sil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 17:05

jetjuh schreef:
Luv_Sil schreef:
hej, ik heb een vraagje..
ik heb sinds 12 weken een navelpiercing, en het heeft er eigenlijk heel de tijd goed uitgezien. eerst kwam er wat pus uit, maar dat was naar een paar dagen weer over. Nou werd ik vanochtend wakker en ging in douchen en zat me piercing een soort van vast :S door opgedroogde pus leek wel :S dus ik had dat weg gehaald me piercing deed een beetje pijn dus ik bewoog hem een beetje zodat hij niet weer vast zou gaan zitten, maar nu een half uurtje later ofzo, kan ik me piercing amper meer bewegen omdat het lijkt alsof me huid/buik een beetje opgezwollen lijkt daar op die plek...:S
Het bevalt me helemaal niets en ik ben als de dood dat het gaat ontsteken ofzo :s Het is nu ook gevoelig :S
Het zalfje dat erbij zat is op dus dat gebruik ik niet meer, maar ik maak het nog wel elke dag schoon met die unicare zeep.. Weet iemand misschien wat er is, en wat ik eraan moet doen? Of komt het vanzelf wel weer goed..?

Unicura-zeep kan ook zorgen voor zwellingen/verdikkingen. Mijn tragus-piercing bleef maar dik en gevoelig, ookal waste ik hem netjes elke dag en bleef ik er verder vanaf. Op tip van de piercer gestopt met unicura en overgegaan op zeezout opgelost in afgekoeld gekookt water en voila, na een dag was de zwelling+gevoeligheid weg! Probeer dus eens te spoelen met zoutwater....

Oke bedankt!
Ja dat ga ik proberen!

1natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 17:10

haha klopt <= heeft ook hele verzameling en niet van die dingen die meteen kapot gaan