Jullie morgen allemaal succes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
muppetmayo schreef:Dagje kuuroord klinkt mij ook erg goed in de oren! Misschien als beloning als we een paar weken op weg zijn? Maken we er gewoon een meeting van hihi.
Marjo_x schreef:Haha Iedereen is helemaal into Sonja Bakker hier, Of niet?
muppetmayo schreef:Dagje kuuroord klinkt mij ook erg goed in de oren! Misschien als beloning als we een paar weken op weg zijn? Maken we er gewoon een meeting van hihi.
Leonie89 schreef:Jammer dat Sonja niet werkte voor je! Ik woog net zoveel als jij nu maar ben nu 5 kilo afgevallen door Sonja
muppetmayo schreef:Jammer Tha_NiekjeIk noem trouwens ook maar wat hoor
Hebben we er nog een reden bij om het vol te houden. Iets anders om naar uit te kijken vind ik ook leuk, maar aangezien er een aantal keer kuuroord werd geroepen dacht ik laat ik ook eens wat roepen
Tha_Niekje schreef:Marjo_x schreef:Haha Iedereen is helemaal into Sonja Bakker hier, Of niet?
Ik niet hoor
Tha_Niekje schreef:muppetmayo schreef:Jammer Tha_NiekjeIk noem trouwens ook maar wat hoor
Hebben we er nog een reden bij om het vol te houden. Iets anders om naar uit te kijken vind ik ook leuk, maar aangezien er een aantal keer kuuroord werd geroepen dacht ik laat ik ook eens wat roepen
Dan ben ik meer als beloning voor een lekker actief dagje![]()
Marjo_x schreef:Tha_Niekje schreef:
Ik niet hoor
ik ook niet
Maar het is al bijna een "afvallen-Met-Sonja-Topic" dit
Tha_Niekje schreef:muppetmayo schreef:Dagje kuuroord klinkt mij ook erg goed in de oren! Misschien als beloning als we een paar weken op weg zijn? Maken we er gewoon een meeting van hihi.
Is het heel erg als deze ADHD-er niet mee gaat??
seabert schreef:Tha_Niekje schreef:
Is het heel erg als deze ADHD-er niet mee gaat??
Ach als jij nou lopend naar fontana gaat vanaf de stad dan ben je vast wel de ADHD kwijt als je daar aangekomen bent. Dan laat je, je gezellig weer oplappen samen met ons.
happyjoyce schreef:Ik hou ook niet zo van sauna's/zwembaden, maar ik moet dan ook een bikini aan, en daar hou ik ook niet zo van
Tha_Niekje schreef:happyjoyce schreef:Ik hou ook niet zo van sauna's/zwembaden, maar ik moet dan ook een bikini aan, en daar hou ik ook niet zo van
In de sauna ook geen bikini hoorMaar ik hou er idd ook niet van
Tha_Niekje schreef:Onthoud wel, dat te weinig eten ook niet goed is... Je lichaam heeft een bepaalde hoeveelheid voedingsstoffen nodig... Juist meer, maar juist veel gezonder is vaak ook een goede oplossing!!
Als je tijden te weinig eet, slaat je lichaam dat ook des te sneller op wanneer je weer meer gaat eten. Dat is ook vaak het verradelijke met strenge dieëten, je valt heel veel af, maar later zit het er zo weer bij.