ik kon snel terecht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Ik wil denk ik eerst dat ie een uitgebreid bloed onderzoek laat doen, ook ivm lyme enzo,... misschien mis ik wel een simpel dingetje waardoor ik me zo beroerd voel, ik gewoon ook het gevoel dat het met dagbehandelingen niet naar voren komt,...
Er is toen alleen op een reumafactor en mijn schildklier gecontroleerd,...
_Rianne_ schreef:bosbessen plukken![]()
Nee, ff serieus. Ik weet niet zeker of ik het heb, maar zo moe ben ik ook. Ik probeer naar mijn lichaam te luisteren, en als ik voel dat het echt niet meer gaat, ga ik liggen... Hoewel dat natuurlijk echt niet altijd kan...
Zijn er mensen die ervaring hebben met het niet eten van iets met suiker en niet eten van varkensvlees?
marleen_usar schreef:Rijden jullie paard en hoe lang en hoe vaak is dat per week?zijn er ook nog andere sporten die jullie doen.ikmoet blijven bewegen anders wordt ik steeds stijveren ik wil ook mijn conditie verbeteren en hard lopen heel langzaam weer op gaan pakken.Ik heb een loop band thuis dus das ideaal met die wind.
laquintatje schreef:Tijdje geleden heb ik te horen gekregen dat ik PDS heb. Verder ben ik ontzettend veel moe en heb ook langere tijd veel pijn, verschilt elke keer van plek. Maar vooral nek, schouders, armen en benen (hmmm...bijna alles dus). Het voelt net alsof ik niet kan ontspannen. En altijd maar moe zijn, dingen ook niet kunnen onthouden.
Herkennen jullie dit?
laquintatje schreef:Tijdje geleden heb ik te horen gekregen dat ik PDS heb. Verder ben ik ontzettend veel moe en heb ook langere tijd veel pijn, verschilt elke keer van plek. Maar vooral nek, schouders, armen en benen (hmmm...bijna alles dus). Het voelt net alsof ik niet kan ontspannen. En altijd maar moe zijn, dingen ook niet kunnen onthouden.
Herkennen jullie dit?
Herkennen jullie dit?