het balletje wat je onder hebt zitten is toch precies hetzelfde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie schreef:bovenballetje?
het balletje wat je onder hebt zitten is toch precies hetzelfde
Nathalie schreef:Poison, misschien zit daar wel schroefdraad in?
Ik heb namelijk ook zat plasticke piercingen met gewoon ijzer schroefdraad.
Maar die van Pellie hebben dat niet en die breken dus super snel.
Nathalie schreef:Dat sterretje heb ik ook gehad en ook dezelfde in hartjes vorm.. En ze waren allebei binnen 1 dag kapot.Vielen gewoon van me staafje af doordat ik net iets te ver doorgedraait had.
Er zit geen schroefdraad in maar gewoon plastick schroef-stukje zeg maar.. Dus je moet heel erg voorzichtig zijn met aandraaien. Als je ook maar een klein beetje te ver draait dan breekt er een stukje af en blijven ze dus niet meer zitten.
Nathalie schreef:Dat sterretje heb ik ook gehad en ook dezelfde in hartjes vorm.. En ze waren allebei binnen 1 dag kapot.Vielen gewoon van me staafje af doordat ik net iets te ver doorgedraait had.
Er zit geen schroefdraad in maar gewoon plastick schroef-stukje zeg maar.. Dus je moet heel erg voorzichtig zijn met aandraaien. Als je ook maar een klein beetje te ver draait dan breekt er een stukje af en blijven ze dus niet meer zitten.
Pellie schreef:mijn tongpiercing is nu voor de 3e keer geprikt nee ik hou niet van SM en zit nu perfect! het prikken was peanuts vergeleken de 2e keer en mijn tong is half nog niet zo dik geworden als de 1e keer.
ik heb dit sterretje besteld maar nog niet binnen![]()
[image]
er zit nu een oranje/wit blacklight bolletje op
Cow_horse schreef:als jullie ook nog ergens weten waar je een tongpiercing kan halen met paarse doorzichtige balletjes met glitters erin ...![]()
daar ben ik al heel erg lang naar op zoek
Pellie schreef:paarse en groene glitterballetjes, ik vond ze wel heel erg grappig!
cow-horse, de 1e keer groeide er een stukje tongvel over het bolletje, de 2e keer kon de klem er niet op omdat ie nog zo zeer en dik was en flupte de naald langs het lidtekenweefsel en kwam een mm. uit het midden. dus toen besloten we om het spul wat te laten helen en zondag was dus de 3e keer. nu zit het goed en voel ik mij heel erg bikkel omdat ik mijn tong 3x heb laten piercen.
Pellie schreef:paarse en groene glitterballetjes, ik vond ze wel heel erg grappig!
cow-horse, de 1e keer groeide er een stukje tongvel over het bolletje, de 2e keer kon de klem er niet op omdat ie nog zo zeer en dik was en flupte de naald langs het lidtekenweefsel en kwam een mm. uit het midden. dus toen besloten we om het spul wat te laten helen en zondag was dus de 3e keer. nu zit het goed en voel ik mij heel erg bikkel omdat ik mijn tong 3x heb laten piercen.
Pellie schreef:nee het was 1x betalen (natuurlijk wil ik bijna zeggen) en daarvoor 3x gepierct
geen dank, het was een link van... nathalie volgens mij? ik vond ze zelf ook erg leuk dus heb ze onthouden
ooh eeuhm, 8 mm is toch wel bijna een cm. hè?![]()
misschien even bellen en hier ff zeggen wat ze zeiden?