Mer1980 schreef:Ik meld mij ook in dit topic. Vroeger voor de kids woog ik 63 kilo, ben enorm aangekomen door ouder worden, kinderen krijgen, veel minder sporten. Op mijn dieptepunt woog ik 104 kilo. Ik heb echt alles geprobeerd. De afgelopen 2 1/2 jaar werk ik met een coach en PT, ik loop 2 x per week 5 - 8 km hard en heb daarnaast 2 x per week PT. Ik ben meer dan 20 kilo afgevallen, maar heel eerlijk, ik moet nog een ruime 15 kilo. Mijn oude figuur en gewicht ga ik niet meer krijgen, maar jemig wat is het zwaar, Ik heb de Mud masters uit kunnen lopen 13 km, echt wel trots, maar als ik zie dat ik moet leven als een konijn en echt heel heel heel veel tijd kwijt ben aan extra sporten, naast mijn 3 paarden, 2 kids en eigen bedrijf.
Ik ben moe... na 2 1/2 jaar 5 dagen per week spierpijn, hele dag door honger, alles moeten laten ben ik ook gezwicht. Door Suzanne die ik al 2/3 van mijn leven ken ook de stap gemaakt en mij vorige week aangemeld via Wellis, en afgelopen zondag mijn eerste dosis genomen. En er gaat een wereld voor mij open. Ik zit nu op dag 4. Ik hen GEEN honger meer de hele dag, ik ben MINDER moe, ik SLAAP beter. Ik at al gezond, maar nu echt een minder vol bord en ik heb geen moeite meer om zoetigheid te laten staan / voorbij te lopen. En nu na 4 dagen staat de teller op - 1 kilo. Ik sport er nog steeds bij, maar hoop wel veel minder uren daaraan kwijt te zijn. Ik sport ook al genoeg met de paarden en ik zou heel graag het hardlopen willen droppen en de dure coach en PT laten varen en dan de sportschool maar in te duiken. ik ben nu zo'n 7000 per jaar kwijt aan PT en coaching. Het werkte prima met de - 20 kilo, maar ik heb gewoonweg geen leven meer. Geen ontspanning en altijd pijn. Ik ben daar klaar mee. Ik wil weer normaal leven en van dat dikke lijf af.
Edit: al zit ik mijn leven lang op dit spul is het altijd nog duizenden euro's goedkoper per jaar dan het afzien wat ik nu al jaren onderga...
Wat fijn om te lezen. Je kan niet zeggen dat je niets anders geprobeerd hebt om af te vallen zeg, topper.
Hier morgen derde dosis 2,5 mg, en als het zo blijft als nu ga ook echt niet ophogen straks. Deze dosis doet precies wat het moet doen. Trek in snaai is weg en inderdaad veel sneller vol tijdens het eten.