Prachtig vastgelegd Lizard, leuk ook die hagedissen Mooie Rhododendron Goof
love_mandy
Geplaatst: 19-05-24 17:27
Even een klein beetje bijlezen Gaucho, prachtige luchten weer, genieten!
Prachtig ook Befunny
Lizard schattig die kleine gansen en wat een mooie foto’s van het amphitheater ook. Kan daar ook altijd erg van genieten
Leo heerlijk! Knappe Fitz weer. Ben echt benieuwd naar julie Oostenrijk foto’s!
Mandyy ik zou ook zeggen de Eifel, het is echt prachtig daar.
Goof, lekker stuk gelopen. Leuke hond ook.
Wow wat een stuk Eelmo, ik zou dat niet overleven Shaddy, mooie fotos, ik houd echt van zo’n laantje bomen.
Wij zouden vandaag een klein rondje (4,1km) doen in de duinen van Egmond. Echter stond een deel van de route nog zo onder water dat we niet verder konden, er was ook geen alternatief pad Dus moesten we 2km omlopen om weer bij de auto te komen. Alsnog wel lekker gelopen. Meeste was in de schaduw dus voor Odin ook prima te doen.
Schotse hooglanders lagen lekker in/rond het water.
Heel gaaf daar Lizard en het weer is toch lekker daar.
Shaddy, mooi hoor die laantjes, houd ik wel van.
Eelmo, wat een afstand zeg Leuke foto's ook.
Leo, leuke foto's en leuke selfie. Alvast heel veel plezier in Oostenrijk.
Zag ook hele mooie avond (of was het ochtend) lucht foto's langs komen.
Jammer dat de kleintjes niet meer mee op wandel kunnen Befunny , maar fietsen is een mooi alternatief.
Mooi de rhododendron Goof.
Love-mandy, zomaar wat km's erbij. Leuk. Die hooglanders.
Ik heb vanochtend eerst een rondje te paard gemaakt. En 's middags nog gewandeld met Nala. Natuurlijk naar het water Ik vond nog een andere bezigheid
Athelas
Geplaatst: 19-05-24 20:12
Heel mooi, noordje, en ook leuk een rondje te paard
De duinen zien er prachtig uit, Love_Many!
Lizard, Trier ziet er heel leuk uit!
Mooie bomen lanen inderdaad, shaddy82
Eelmo, zo, lekker lang gewandeld!
Mooie foto's Gaucho!
Goof en Leo, wat een leuke honden hebben jullie beide
Dit weekend is een vriendin bij me op bezoek, dus veel gedaan waaronder natuurlijk wandelen. Gisteren voornamelijk in de stad, vandaag prachtig gewandeld in de bergen en twee watervallen bezocht
Hier regent het zelfs flink nu. Dus blijf maar wat langer op de bank. Niet helemaal fit ook.
BeFunny
Geplaatst: 20-05-24 09:15
Het regende vanmorgen echt hard in Alphen aan den Rijn met onweer bliksem. Ik zou op de fiets naar het station gaan maar mijn vriend heeft me gebracht omdat het echt wel heel erg tekeer ging als het goed is wordt het in Holten wel mooi weer maar dat zie ik daar wel weer.
Prachtige fotos Athelas en van Noordje en Lizard ook
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 20-05-24 09:49
Heerlijk lizard hier is het grijs. Mooi die foto's van Trier en omgeving.
Noordje lekker te paard.
Athelas gezellig met een vriendin.
Shaddy heel mooi daar bij Soest
Goof heeft ook mooie rododendrons op haar landgoed.
Eelmo goed bezig!
Leo mooie foto's van de duinen.
Love_mandy ook lekker met de hond op pad.
Ik ben gisteren na het werk nog met de hond naar kasteel Renswoude geweest. Ook daar komt hetzelfde klompenpad langs wat hier achter de camping loopt. Het is heel mooi daar. En echt suf kom er nooit hoewel het heel dichtbij huis is.
En de koeien die achter de camping lopen.
Eelmo
Geplaatst: 20-05-24 10:07
Ik krijg echt helemaal zin in vakantie van jullie foto's
We hebben hier gisteren echt de volle laag gekregen qua regen en onweer. Zelfs de snelweg stond blank, dat was hier en daar best even billen knijpen
Gisteravond weinig vleermuizen, maar wel een jagende kerkuil En deze prachtige zonsondergang Het is al lastig om die kleuren goed in beeld te vangen, maar bokt upload maakt ze nog minder heftig
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 20-05-24 10:15
Wow heel mooi. Het ging hier precies langs. Ik had aan 1 kant donkergrijze luchten en aan de andere kant stralende zon. Heel bijzonder.
Een jagende kerkuil, gaaf! Wat een mooi gebied daar, Susanh. Grappig he, dat je vaak verder weg gaat om te wandelen, terwijl het dichtbij ook mooi kan zijn.