Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Ook onze kindjes zijn beiden met vlag en wimpel geslaagd voor de 20 wekenecho.
Het was wat moeizaam te zien door rondvliegende ledematen en geklier tijdens elkaars echo. Dan kwam er ineens weer een hoofd of een schaduw van de ander in beeld.
Ze is in totaal 2 uur bezig geweest maar uiteindelijk is alles goed gezien en in orde.
Naderhand toch wel wat tranen bij mij van opluchting.
Laten we het maar op de hormonen gooien.
Inwonderland schreef:Ik las iemand die een duo buggy van Deryan had gekocht, welke is dat? Ik heb mijn zinnen ook op een duo buggy gezet, maar worstel een beetje met het hoe en wat. Onze oudste was 1,5 toen de 2e kwam en dat hebben we prima zonder gered, maar ik denk dat ik het met 3 van die druktemakers wel fijn vind er 2 vast te kunnen zetten… Eerst dacht ik een duo wagen, maar die zijn wel significant duurder als een buggy.
san4nie schreef:Welkom Maliejane!
Wat gaat er niet zo goed J0anieke?
Even een ego-klaag postje van mij hoor. Ik ben enorm verkouden geworden en zo hoesten in combinatie met misselijk zijn is niet zo’n lekkere combi. Was eigenlijk onderweg naar werk, maar m’n ene afspraak bleek ziek en de andere vroeg of het ook via teams kon. Dus ben omgekeerd, heb suprimal gehaald en ben na de teams afspraak weer m’n bed ingedoken. De tv is m’n vriend vandaag denk ik.
Zira1994 schreef:Mooie auto ook Marlou. Scheelt dat hij vijf deuren heeft haha.
Kan me voorstellen dat je zoveel werken pittig vind met een jong gezien!
Welkom Maliejane! Leuk wij lopen bijna gelijk en ook hier zaterdag het idee het voor het eerst te hebben gevoeld maar ook voorliggende placenta haha. Qua werk gaan we het ook precies hetzelfde doen
Domi_94 heb je wat aan de informatie over borstvoeding gehad? Het heeft ook mijn voorkeur.