Zebrastreep schreef:Vandaag toch even lekker mijn hoofd leeggemaakt met alvast even kort verkennen op de Veluwe. Vriendin mee die er nog nooit geweest was. Niet een heel groot rondje , en ook niet heel lang maar voldoende om even een grote glimlach op mijn gezicht te krijgen.
Wat klimmentjes gedaan met een hoop lol en vooral lekker hard naar beneden. Niet echt een duidelijke route gefietst, maar een beetje her en der. Maar goed ondanks de regen wat we zo nu en dan hadden echt even heel fijn van genoten.
Afgesloten met een lekker ijsje en toen weer terug naar huis.
Ondanks dat ik gisteren een lastig gesprek heb gehad, en nog met iemand in gesprek moet was dit wel even heel fijn!
26 augustus ga ik die kant weer op voor een vakantie, ik kijk er erg naar uit!
Edit: even om rekening mee te houden, de Posbank is niet meer geheel toegangelijk voor auto's en motoren. Aantal parkeerplaatsen zijn niet meer te bereiken. Mocht er nog iemand gaan even goed kijken waar je nog wel en niet mag komen als je de auto ergens kwijt moet. De parkeerplaats aan de steeg waar je ook kunt starten met de MTB is nog wel bereikbaar. op de fiets mag je uiteraard wel overal komen. En misschien voor de wielrenners wel leuk , de bekende haarspeldbochten zijn nu dus voor een deel autovrij dus daar kun je nu lekker naar beneden crossen zonder bang te hoeven zijn voor auto's. Ik ga er denk ik in mijn vakantie ook zeker even naar beneden.
Wat fijn om te lezen dat je een leuke rit gehad hebt die ook goed ging. En fijn dat het niet alleen was. Samen is altijd wel leuker.
De plek met die bochten is zeker fijn zonder auto's. Zelf ene keer bijna uit de bocht gevlogen daar. Te snel naar beneden en verkeerd inschatten hoe scherp de bocht was. Maar blijft een mooie locatie, De Veluwe.