Ongelofelijk dat je lichaam je zo snel in de steek kan laten... Nog zoveel dromen en ineens is alles voorbij...
BusyMissy
Geplaatst: 12-07-24 21:39
Geraakt door dit verhaal, geraakt door dit verlies, geraakt door het symbolische logo, sterkte voor allen die haar lief hebben en haar voor altijd moeten missen. Mijn hart huilt voor jullie verdriet.
Julia
Geplaatst: 12-07-24 21:43
Wat intens verdrietig, veel te jong, veel te snel.. Geen woord dat de lading dekt, geen woord dat dit grootse gemis verzacht. Heel veel sterkte aan iedereen die Kitty lief heeft. In vele harten leeft ze voort.
Oh bah, dit is ruk. Te jong en veel teveel redenen om niet te gaan. Rotnieuws.
Heel veel sterkte aan de familie.
sandorra
Geplaatst: 12-07-24 22:20
Pfff jeetje wat heftig dit. Gecondoleerd. Heel veel sterkte met het verlies voor iedereen die haar lief had. Zag het logo en kreeg kippenvel wetende dat kitty maker was van het logo.
Laatst bijgewerkt door sandorra op 12-07-24 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Artimes
Geplaatst: 12-07-24 22:20
Heel veel sterkte en gecondoleerd voor iedereen die haar lief had! Wat vreselijk oneerlijk is het leven..
Jeetje, veel te jong nog en ontzettend hard gegaan. Ontzettend veel sterkte voor iedereen die haar lief had ..
Jet
Geplaatst: 12-07-24 22:41
"Ook ik was er al bang voor. Zo in het leven staan en dan zo snel overlijden.
Iedereen die dichtbij haar stond, heel veel sterkte met dit enorme verlies."
Hier sluit ik me bij aan. Vreselijk voor alle nabestaanden en vrienden dat het zo snel is gegaan, maar voor Kitty was het goed zo. Iedere keer als het topic nieuwe berichten had na het laatste bericht van Kitty zelf, verwachtte ik een update als deze, vandaag was het dus de werkelijkheid, helaas heeft Kitty het niet gered om nog vele jaren door te leven, nu blijven voor iedereen de herinneringen...
Laatst bijgewerkt door Jet op 12-07-24 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt