Soms kan de baby zo hevig schoppen dat je het kan zien aan de buitenkant, mijn man heeft ze ook al meerdere keren gevoeld. Maar ik voelde zelfs pas voor het eerst iets op 23 weken en mijn man kon het toen ook direct voelen. Het ging zo van niets naar alles

Jaloers op al jullie goede slaapritmes

Een naam blijft hier ook lastig, we hebben wel een top 3 maar ik denk dat "de naam" er nog niet bij zit
Ik wil dan ook iets speciaals, dat je niet teveel hoort maar ook uit te spreken in het engels, frans, ...
Mijn man denkt dat wanneer de baby geboren is, dat we zoiets van hebben: oh dat is een *naam*

En inderdaad, veel mensen die ik link aan een naam en dus nooit zou kiezen

Kabayo, ik zal het waarschijnlijk ook een moeilijk moment vinden hoor, zo vroeg naar de opvang

Redbutton, ik heb morgen de suikertest (is standaard in België). Viel het drankje een beetje mee of is het echt vies?

Tijger, ik moet morgen bij de gynaecoloog op controle in de voormiddag en om 12u moet ik bij de dermatoloog zijn. Het zal een race worden

Ik voelde de baby pas vanaf 23 weken doordat de placenta vooraan ligt
Nicole_floor, hopelijk zijn je waarden ok! Hier moet ik ook oppassen qua ijzer (in het verleden al infusen gehad zelfs). Spannend zo die laatste weken!!
Dimphyl, wauw jullie hebben het lang kunnen zwijgen

Ooooh en dat teckeltjes dekbed

Nadia, ik denk dat ik het fysiek ook niet meer zou trekken hoor op een paard (ook al niet meer gedaan sinds December). Fietsen geeft al last in mijn liezen dus ik vrees dat paardrijden al helemaal no-go zou zijn. Ik kijk al uit naar Oktober, eindelijk weer op mijn paard.
Morgen drukke dag voor de boeg. In de voormiddag moet ik naar de gyn voor controle echo en heb ik mijn suikertest. Normaal ook nog controle op CMV, toxoplasmose, ijzer, ... Ik ben dan 25+6

En van daar moet ik doorrijden naar het ziekenhuis naar de dermatoloog. En daarna moet ik naar de kiné voor mijn bekken