Heb ergens nog wel wat vage hoop dat het in de spieren zit maar de chirurg zei al, je voelt het vaak goed aan omdat ik mijn lichaam na zo lang problemen goed ken en het is helaas erg herkenbare pijn.
Maar nu is het plan alleen ingrijpen als het een accuut probleem wordt, anders eerst maar even afwachten.
Dan heeft een CT scan ook niet veel zin, geeft alleen maar weer extra straling en ik heb al wel weer genoeg gehad voor dit jaar
Er is nu nog geen zwelling te zien, de vorige keren ontstond dat ook pas in de loop van de tijd en vooral als de darm echt door het gat kwam.
Dat is nu gelukkig nog niet.
De pijn zorgt er i.i.g. wel voor dat ik me rustig hou en mijn buik niet teveel belast want dat is echt enorm pijnlijk.
In het ziekenhuis heb ik wel begeleiding gehad van een psycholoog en op een gegeven moment verwacht je ergens ook dat het nooit lang goed kan gaan.
Als je lijf je al zo vaak in de steek heeft gelaten… Dan kom je op het punt dat je denkt Whatever…
en verder gaat met je dag en weet dat iets in je lijf het niet meer doet of pijn geeft. Dan is dat het nieuwe normaal geworden….