Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jojoni schreef:@fabienne, dat lijkt me ook heel vervelend! Mag je nu zo snel terug omdat ze dan toch de geslachtsbepaling al willen doen?
Hier heb ik gisteravond laat denk ik de kleine voor t eerst gevoeld met mijn hand op mijn buik. Mijn man lag net te slapen dus die heb ik niet wakker gemaakt en even genoten van t momentje. Ben ik nu heel slecht![]()
Maartje1990 schreef:jojoni schreef:@fabienne, dat lijkt me ook heel vervelend! Mag je nu zo snel terug omdat ze dan toch de geslachtsbepaling al willen doen?
Hier heb ik gisteravond laat denk ik de kleine voor t eerst gevoeld met mijn hand op mijn buik. Mijn man lag net te slapen dus die heb ik niet wakker gemaakt en even genoten van t momentje. Ben ik nu heel slecht![]()
Nee joh! Van de buitenkant kan je toch nog niks voelen dus heeft hij weinig aan. Naderhand wel verteld?
EmptyWords schreef:Jeetje pera...ik zou her nog makkelijker maken. Als ze erover beginnen, hier gaan we het niet over hebben, beginnen jullie er weer over dan gaan we weer naar huis. En dan ook gewoon opstappen.
Ik heb echt een spuughekel aan die emotionele manipulatie
Doubtless schreef:He PM, wat een rotsituatie. Ik hoop dat de vreugde overheerst en het verdriet van je schoonmoeder geen donkere wolk werpt boven de aankondiging
PeraManga schreef:Het gaat bij mij niet voor verdriet zorgen maar ik denk dat mijn man er wel mee gaat zitten.
Ik ben daar zelf net iets makkelijker in.
Maar ik zou het wel heel erg jammer vinden.
Doubtless schreef:Hele leuke foto CynThier
Ik nader de 19 weken, bijna op de helftDe laatste 4 weken ben ik niets meer aangekomen, maar volgens mij zit ik nu in een groeispurtje. Werd vanochtend wakker met het gevoel dat er flink aan mijn buik getrokken wordt en weinig energie. Weegschaal geeft ook een beetje vordering aan. Ga maar weer lekkere olie kopen om de buik te masseren. Doen jullie dat al? En met welke olie? Ik heb vorige keer bio-oil gebruikt, dat vond ik heel fijn spul. Maar aanraders zijn welkom
Doubtless schreef:Hele leuke foto CynThier
Ik nader de 19 weken, bijna op de helftDe laatste 4 weken ben ik niets meer aangekomen, maar volgens mij zit ik nu in een groeispurtje. Werd vanochtend wakker met het gevoel dat er flink aan mijn buik getrokken wordt en weinig energie. Weegschaal geeft ook een beetje vordering aan. Ga maar weer lekkere olie kopen om de buik te masseren. Doen jullie dat al? En met welke olie? Ik heb vorige keer bio-oil gebruikt, dat vond ik heel fijn spul. Maar aanraders zijn welkom
Doubtless schreef:Logisch. Dit soort mijlpalen (een zwangerschap) zijn zo groot in je leven. Dan is het het fijnste als de mensen om je heen het simpelweg meevieren, in plaats van inzetten als wisselgeld.