En zo liep ik ineens 4 pagina's achter
Heb het momenteel even heel druk met mezelf en mijn hormonen. Vorige week was natuurlijk een moeilijke week en die heeft behoorlijk wat impact gehad op mij. De zorg om dit kindje is enorm gegroeid en ik ben dan ook in behoorlijk spanning aan het afwachten op donderdag, dan heb ik mijn eerste 12 weken echo. Ik knijp hem enorm, maar ga er maar vanuit dat geen bloed een goed teken is. De laatste controle op 9+3 gaf een goed gegroeid kindje en een kloppend hartje, dus ik blijf mijn vingers kruisen op goed nieuws.
Ik zal niet zo'n uitgebreide bijleespost maken als dat ik de laatste keer heb gedaan, maar wil toch een beetje post maken, heb wel alles gelezen! 
Larisske schreef:Primavera, ik snap je bezorgdheid. Wat doet de vroedvrouw tijdens de afspraken? Want zij kunnen geen echo of dergelijke doen toch?
De vroedvrouw in België doet dit gelukkig wel
Dus wanneer ik naar daar kom wordt er een controle gedaan op urineweginfectie, gewicht/bloeddruk en normaal hartje luisteren maar in mijn geval even snel spieken omdat me dat iets meer gerust stelt.
Rebecca gefeliciteerd met jullie zoon! en Gowlan, Haasje en Senna een meisje
wat leuk! De meisjes nemen het voortouw hier in het topic geloof ik
Claudia ik slaap ook nog elke middag zeker een uur
Maar ik zit dan ook nog 1/2 tijds thuis wegens mentale problemen van het afgelopen jaar. Maar zoooo stik kapot de hele dag
Fijn dat alle echo's goed waren van iedereen, zo'n opluchting he!
En ook een aantal goede nipt uitslagen, super fijn! Gefeliciteerd iedereen 
Daffie ik ben ook blij dat ik voor half november ben uitgerekend. Ik hoop maar even dat hij of zij niet besluit om tot de 42 weken te blijven zitten, want ik hoop echt oprecht niet dat het kindje met sinterklaas besluit te komen
Leuke foto heb je gemaakt en fijn dat je voorlopig toch goed nieuws hebt gekregen. Wat moeten jullie al in onzekerheid hebben gezeten zeg
Rebecca, ondertussen een beetje bijgeslapen van je tripje?
Meeehhh Ilse nu heb ik ook zin in een Frappuchino
Die verkopen ze alleen bij onze Mac niet
Ik heb even de vrijheid genomen om het lijstje te updaten en de datums op volgorde te zetten iets met autistisch zijn denk ik 
Hoop dat niemand me dat kwalijk neemt
Citaat:
- Saskia89 - 14 september - nog onbekend
- x_Rebecca - 23 september - nog onbekend
- JustOneBite - 23 september - meisje
- Bloem24 - 25 september - jongen
- daffie1986 - 27 september - nog onbekend
- Gowlan - 5 oktober - meisje
- Rebel_Jits - 6 oktober - jongen
- haasje20 - 7 oktober - nog onbekend
- Ilse_123 - 15 oktober - nog onbekend
- SennaS - 27 oktober - nog onbekend