Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 16:49

Hier twee weken gewacht op uitslag NIPT. En toen stond de uitslag digitaal. De brief kwam na 3,5 weken pas.
Hopelijk nu niet te lang aanschuiven, Lisitano..

Op Shein heb ik ook al geshopt :o Babykleertjes, positiekleding, voedingsbh's.. Vanalles eigenlijk. Vooral goed kijken naar de reviews en foto's van klanten zelf. Sommige stukken zien er degelijk uit en via reviews lijkt het echt heel dun en cheap. Iets duurder is het dan wel waard.
Vooral omdat de meesten van ons bevallen richting de koudere maanden, beter warme kleertjes kopen!
Dit jasje <3 https://eur.shein.com/Newborn-Baby-Bear-Patched-Hooded-Teddy-Jacket-p-11396891-cat-2561.html

Linn, soms heb je van die dagen dat alles mis loopt :(:) Gelukkig ben je van de examens af! Wanneer krijg je de uitslagen?

Melewel, hoe fijn! Ik vond shoppen voor m'n trouwjurk ook zo tof. En als je 'm daarna aan heb op jullie dag.. Best day ever.

Rebecca, hoe schattig, dat pakje! Waar heb je die vandaan?

Vandaag weer een controle gehad. Frummel lag eerst goed te slapen. De gyn moest wat rondduwen met de echoknop om alles te kunnen meten en toen werd meneer wakker >;) Duwen met z'n benen en armen, echt boos haha. Maar ik voelde er nog niets van.
16w3d en geschatte 160 gram. Ik hoop met heel m'n hart dat het geen dikkertje dap wordt O:)

linn1502

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 18:47

SennaS gefeliciteerd nog een meisje

Ik krijg met 3 a 4 weken de uitslag. Dus duurt nog ff. Moet nog 2 onderdelen behalen voor mn diploma
Waarvan d'r laatste pas na m'n laatste lesweekend mag in Jan '24

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 23:01

Zo, even een bijleespost, ik lees dagelijks mee maar de laatste dagen zo druk dat reageren er even niet van kwam.

Allereerst iedereen gefeliciteerd met de goede echo’s van afgelopen week, fijn!

Lisitano echt diep respect voor je sportprestaties, zelfs niet zwanger is dat een hele prestatie! Wel balen van de NIPT, hier precies hetzelfde, van de week maar even opnieuw geprikt.

Rebecca weer terug na een zware week. Het klonk wel als een hele leuk reis, maar hopelijk heb je nu wel even tijd om bij te komen. Heel schattig pakketje baby kleding ook <3 .

Gefeliciteerd met het vinden van je trouwjurk Melewel!

Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar welke opleiding doe je Linn? Klinkt wel als een pittige paar weken, maar gelukkig volgende week een goed vooruitzicht!

Nog niet geboren en Rebel heeft al een puberende baby, boos als je hem wakker maakt }> . Al moet ik zeggen dat ik mijn dochter (2,5) ook bij het wakker worden/maken even een kwartiertje moet laten anders is ze ook niet te genieten.

Qua kleding zit ik nog in dubio, ik heb wat spijkerstof broeken die nog goed rekken en wat van die hippie broeken, die heb ik vorige keer tot einde zwangerschap gedragen. Verder werk ik meestal in m’n werkbroek en daar heb ik nog de zwangerschaps versie van die m’n schoonmoeder vorige keer had gemaakt (kennelijk bestaat er niet zoiets als een zwangerschapswerkbroek). Al kan ik vaak ook gewone broeken dragen. Maar ik moet dus wel alvast even wat nieuwe positie spijkerbroeken inslaan, ik denk dat ik daarvoor wat ga kijken op marktplaats. Nieuw kopen voor een korte periode vind ik wat zonde.
En verder is het druk, druk op werk en we gaan aankomende twee weken de zolder verbouwen… het is voor het goede doel maar ik heb zo’n hekel aan de zooi die erbij komt.

haasje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 07:57

Ik lees vooral positieve berichten hier, heel fijn!

Wij hebben inmiddels met de pretecho de bevestiging gekregen dat we een meisje krijgen, had ik het toch goed gezien met 13 weken :D . We hebben vorige week een nieuwe kamer voor de oudste gekocht zodat de baby’s straks haar meubels kan gebruiken.

Ik ben deze zwangerschap wel veel vermoeider, maar dat komt denk ik omdat onze dochter pas 15 maanden is en je daar dus veel achteraan loopt haha. Verder gaat het sinds 16 weken wel een stuk beter en ben ik niet meer misselijk gelukkig!

Larisske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 09:49

Rebecca wat een leuke kledij. <3 Ik hou me nog in tot de tweede echo. Moeilijk :')

Melewel proficiat met je trouwjurk! Lijkt me ook een heel bijzonder moment!

Wauw Linn drukke periode! Welke studies volg je?

Senna proficiat, een meisje <3

Rebel,goede controle ondanks dat frummel er geen zin in had!

Ilse, verbouwingen zijn heftig. De werken inderdaad ook, maar alles er rond komt er inderdaad ook nog bij. :=

Wij hebben het de grootouders to be en de overgrootmoeder to be verteld afgelopen weekend. <3 Voor mijn ouders en oma het eerste (achter)kleinkind. Denk dat het bij hun nog niet goed binnengekomen is, ze wisten even niet wat te doen. :))

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 10:05

Leuk een meisje! Ben benieuwd, wil iedereen het hier weten? ik twijfel nog erg. Waarschijnlijk wil ik het geslacht niet weten, mijn vriend wel maar als ik het niet wil is het ook goed.

Ik doe de opleiding paard en gedrag. Als ik het allemaal haal is het ook Orun gecertifieerd. Het is enorm interessant en geeft je een andere kijk maar niet alleen op de paarden(houderij) maar ook naar je zelf.
Laatste jaar nu maar naast een fulltime baan toch best pittig.

Woensdag ff naar de verloskundige voor het intake gesprek. Ben benieuwd. Verder, ik heb op afentoe zere borsten nergens last van ( klopt dit af) maar ergens maakt het me ook onzeker dat ik zo weinig voel, ik ga daardoor ook gewoon door met mijn iets wat drukke agenda maar merk wel dat ik me nu afentoe af vraag of het allemaal wel goed gaat. best een beetje lastig soms

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 10:22

Ik en m’n vriend willen het graag weten. Zo kunnen we toch een beetje gericht wat shoppen. En het is ook gewoon al leuk om hij of zij te kunnen zeggen, en dan kunnen we ook al specifieker namen gaan zoeken. Hebben nu 2 lijstjes van jongen en meisje, hebben meer meisjesnamen dan jongens :')

Ik heb verder ook geen symptomen. Beetje zere borsten en sneller knagende maag als ik niet op tijd eet. Vraag me soms ook af of het nog leeft :=

SennaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 10:55

Rebel mooi dat de controle goed was.

Ilse, verbouwen is altijd heftig, maar zwanger helemaal.

Haasje, herkenbaar van de vermoeidheid, bij mij is het dit keer ook heel veel erger. Hier een peuter van 2,5 die op dit moment nogal in een pittige fase zit dus dat zal ook zeker meespelen.

Snap dat het je onzeker maakt dat je weinig voelt Linn, maar ik zou zeggen geniet er ook van. Je opleiding klinkt interessant.

Larisske leuk dat jullie het verteld hebben.

Namen wordt hier wel weer een ding. We hadden al een jongensnaam voor de geboorte van onze eerste dochter, meisjesnamen hebben we de vorige keer de hele zwangerschap over gedaan. Uiteindelijk hadden we 2 namen over en hebben we na de bevalling gelijk de knoop doorgehakt welke het werd. Ik hoop dat we er nu sneller uitkomen maar ik betwijfel het -O-

Het ging vorige week zoveel beter en ik had de hele week niet meer overgegeven, maar voel me nu al een paar dagen weer hondsberoerd. Ik hoop toch dat het binnenkort een keer klaar is nu ik in het 2e trimester zit.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 11:34

Rebel, het pakje is van Konges Slojd, zij hebben hele fijne (zachte) rompers en pakjes. Wat fijn dat je controle goed was!

Melewel, gefeliciteerd met het kiezen van je trouwjurk! Dat is zo leuk om te doen <3.

Larisske, wat leuk om het de (groot)ouders te vertellen! Hebben je ouders het (ondanks dat ze even niet wisten wat te doen) wel leuk gereageerd?

Haasje, gefeliciteerd een meisje! Fijn dat jullie het goed hadden gezien, lijkt me helemaal lastig als je iets denkt/verwacht op basis van een echo, om er dan een paar weken later achter te komen dat het toch niet klopt :oo. Heb je voor jouw dochter nu een 'peuterbed'? Mijn dochter is nu 18 maanden, zit zo te twijfelen of ze in september/oktober wel of niet al over zou kunnen naar een groter bed, zodat de nieuwe baby haar ledikant kan gebruiken :').

Senna, wat balen dat het weer wat slechter gaat. Hopelijk wordt het snel beter voor je! Ik ben nu ruim 18 weken en heb gemiddeld nog 1 of 2x in de week zo'n dag dat ik niks kan, hondsberoerd ben en niks binnen kan houden.

Een naam kiezen is hier niet zo'n groot probleem, we zitten redelijk op één lijn met wat we leuk vinden. Mijn man heeft nog wel een jongensnaam die hij heel erg leuk vindt, waar ik niks mee kan, maar we hebben er nu ook al eentje die we beide eigenlijk wel heel erg leuk vinden. Past ook goed bij de naam van mijn dochter, dus dat is wel een echt kanshebber!

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 11:35

Hè bah Senna weer beroerd -O- , wel leuk nog een meisje <3 . Stiekem hoop ik ook op nog een meisje, al is dat misschien ook omdat het bekend is. Onze dame van 2,5 heeft zo nu en dan ook van die dagen dat je er zo moe van wordt, maar gelukkig hebben die momenteel niet de overhand. Laatst wel een tijdje flinke drama als ik haar savonds naar bed bracht. Dan wil je na een lange dag gewoon op de bank zitten maar moet je eerst nog een uur worstelen met ‘ nee mama niet moeeeeeeee, krrrrriiiiiijjjjsssss’. :')

Leuk dat jullie (groot) ouders op de hoogte zijn Larisske, voor hun ook heel bijzonder natuurlijk.

Klinkt als een interessante opleiding Linn! Lijkt me ook wel pittig om naast je werk te doen. Ik zou me niet te druk maken om de weinige symptomen, al snap ik de onzekerheid.

Grootste symptoom hier is dat ik zin heb in vlees :') . Ben niet vega maar normaal niet zo’n vleeseter, en nu heb ik bijna continue zin in schouderkarbonades. Kan best voor lunch toch?

Geslacht willen we wel weten, maar heeft geen haast. Als we erachter komen met de 20 weken echo is dat prima.

haasje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 17:38

Wij hebben nu inderdaad een peuterbed gekocht Rebecca, maar wel heel erg getwijfeld. Maar onze dochter is 20 maanden als ik beval, dus voor de kleine van de cosleeper naar haar eigen bed gaat is de oudste dus 2. Hopelijk is een peuterbed dan geschikt en zo niet, moeten we dan even kijken. Maar ze is tot nu toe met alles zo snel, dat het gek voelde om een tweede babybed te kopen .

Ik had de eerste weken ook nergens last van, dus niet raar hoor dat je geen klachten hebt Melewel. Ik las net ook ergens dat mensen balen dat ze nog geen buik zien, haha wacht maar denk ik dan :+

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:07

Hahaha ik heb dus ook al zo’n zin in vlees. Ik eet normaal maar heel weinig vlees en zeker niet overdag, dus dit is voor mij wel een beetje raar. Nu ook veel zin in zoute popcorn. Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik juist zoete trek.

Bij mij zie je geen buik, wel iets meer bolling maar ik pas mijn broeken nog. Ik voel me wel echt een blob :') Ik ben aan het uitzetten maar er is niks zwangerachtigs te herkennen.

Haasje, wat leuk een meisje!
Ik denk ook dat onze baby een meisje is maar ik moet nog even wachten. Lijkt me zo leuk! We hebben dan ook al een naam dus dat is makkelijk :))
Ik heb vrijdag de 13 weken echo, maar dan mogen ze nog geen geslacht noemen las ik. Dus toch maar een pretecho inplannen.

Senna, herkenbaar die peuter :') Al wil hij me ook veel helpen. Laatst ging hij zelf naar bed omdat ik echt even niet kon bewegen. Zo lief, hij was alleen gepikeerd omdat hij zijn ene sok niet uit kreeg.
Wat balen dat je je slechter voelt :(:)

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 19:55

haasje20 schreef:
Wij hebben nu inderdaad een peuterbed gekocht Rebecca, maar wel heel erg getwijfeld. Maar onze dochter is 20 maanden als ik beval, dus voor de kleine van de cosleeper naar haar eigen bed gaat is de oudste dus 2. Hopelijk is een peuterbed dan geschikt en zo niet, moeten we dan even kijken. Maar ze is tot nu toe met alles zo snel, dat het gek voelde om een tweede babybed te kopen .

Ik had de eerste weken ook nergens last van, dus niet raar hoor dat je geen klachten hebt Melewel. Ik las net ook ergens dat mensen balen dat ze nog geen buik zien, haha wacht maar denk ik dan :+

Ja, beetje dezelfde redenatie als wat ik tot nu toe heb. Mijn dochter is 23 maanden als de nieuwe baby er bij komt, tegen de tijd dat die uit het wiegje is gegroeid zal zij ruim twee jaar zijn geweest.

Heel misschien ga ik eventueel voor een meegroeibed van Sebra voor de nieuwe baby, vind het stiekem ook wel leuk dat zo'n bedje echt heel lang mee kan gaan.

Afbeelding

Over bepaald eten/drinken, ik krijg dus echt geen vlees meer weg. Wel hele dagen zin in ijskoffie :')...

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 20:07

Mijn zoontje is volgende maand 2,5 en heeft nu 2 maanden een groot bed. Dus dat is eh, vanaf 27 maanden :+ 1.90m lang en een groot eenpersoons dekbed. Wat is hij dan ineens groot ;(
Hij vindt het zó mooi en is heel trots. Hij is er tot nu toe slechts één keer uit gekomen om te gallen. Hij is best wel groot en we wilden het al eerder doen maar we wilden het pas na de verhuizing neerzetten.

Nu heb ik ook zin in ijskoffie.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 20:21

Als de zolder straks klaar is kunnen wij ook wat gaan schuiven en kan onze dochter eindelijk naar een peuterbed, daar is ze ook wel echt aan toe.

Nu ook zin in ijskoffie… vriend is nog even naar de bouwmarkt dus misschien kan die wel even zo’n overdreven frappucino van de Mac meenemen.

…dan ga ik morgen wel weer naar de sportschool :')

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 20:37

Hahaha, sorry voor de trek in ijskoffie nu!

Ik hoor van best veel mensen dat kindjes rondom de twee jaar best over kunnen naar een groter bedje. Ik heb ook echt een klimgeit, dus het zou me niks verbazen als het van de zomer al veiliger is om haar in een groot bed te leggen dan in de ledikant _O-

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 20:42

Ilse_123 schreef:
Als de zolder straks klaar is kunnen wij ook wat gaan schuiven en kan onze dochter eindelijk naar een peuterbed, daar is ze ook wel echt aan toe.

Nu ook zin in ijskoffie… vriend is nog even naar de bouwmarkt dus misschien kan die wel even zo’n overdreven frappucino van de Mac meenemen.

…dan ga ik morgen wel weer naar de sportschool :')

Ja jakkes. Je brengt me op nog meer ideeën.
Mijn vriend is ook nog weg en heeft nu opdracht.

Ik eet ook ineens Skittles. Die had ik al minimaal 10 jaar niet meer gegeten en ineens gaat er een zak per week doorheen.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-23 21:03

En zo liep ik ineens 4 pagina's achter :Y) Heb het momenteel even heel druk met mezelf en mijn hormonen. Vorige week was natuurlijk een moeilijke week en die heeft behoorlijk wat impact gehad op mij. De zorg om dit kindje is enorm gegroeid en ik ben dan ook in behoorlijk spanning aan het afwachten op donderdag, dan heb ik mijn eerste 12 weken echo. Ik knijp hem enorm, maar ga er maar vanuit dat geen bloed een goed teken is. De laatste controle op 9+3 gaf een goed gegroeid kindje en een kloppend hartje, dus ik blijf mijn vingers kruisen op goed nieuws.

Ik zal niet zo'n uitgebreide bijleespost maken als dat ik de laatste keer heb gedaan, maar wil toch een beetje post maken, heb wel alles gelezen! :)

Larisske schreef:
Primavera, ik snap je bezorgdheid. Wat doet de vroedvrouw tijdens de afspraken? Want zij kunnen geen echo of dergelijke doen toch?

De vroedvrouw in België doet dit gelukkig wel :) Dus wanneer ik naar daar kom wordt er een controle gedaan op urineweginfectie, gewicht/bloeddruk en normaal hartje luisteren maar in mijn geval even snel spieken omdat me dat iets meer gerust stelt.

Rebecca gefeliciteerd met jullie zoon! en Gowlan, Haasje en Senna een meisje <3 wat leuk! De meisjes nemen het voortouw hier in het topic geloof ik :P
Claudia ik slaap ook nog elke middag zeker een uur :+ Maar ik zit dan ook nog 1/2 tijds thuis wegens mentale problemen van het afgelopen jaar. Maar zoooo stik kapot de hele dag :z
Fijn dat alle echo's goed waren van iedereen, zo'n opluchting he!
En ook een aantal goede nipt uitslagen, super fijn! Gefeliciteerd iedereen <3
Daffie ik ben ook blij dat ik voor half november ben uitgerekend. Ik hoop maar even dat hij of zij niet besluit om tot de 42 weken te blijven zitten, want ik hoop echt oprecht niet dat het kindje met sinterklaas besluit te komen :Y) Leuke foto heb je gemaakt en fijn dat je voorlopig toch goed nieuws hebt gekregen. Wat moeten jullie al in onzekerheid hebben gezeten zeg :(:)
Rebecca, ondertussen een beetje bijgeslapen van je tripje? :P
Meeehhh Ilse nu heb ik ook zin in een Frappuchino <3 |( Die verkopen ze alleen bij onze Mac niet |(

Ik heb even de vrijheid genomen om het lijstje te updaten en de datums op volgorde te zetten iets met autistisch zijn denk ik :Y) Hoop dat niemand me dat kwalijk neemt :D
Citaat:
- Saskia89 - 14 september - nog onbekend
- x_Rebecca - 23 september - nog onbekend
- JustOneBite - 23 september - meisje
- Bloem24 - 25 september - jongen
- daffie1986 - 27 september - nog onbekend
- Gowlan - 5 oktober - meisje
- Rebel_Jits - 6 oktober - jongen
- haasje20 - 7 oktober - nog onbekend
- Ilse_123 - 15 oktober - nog onbekend
- SennaS - 27 oktober - nog onbekend
- Lisitano - 4 november - nog onbekend
- Claudiadvx - 7 November - nog onbekend
- Primavera - 13 november - nog onbekend
- Sylviej - 22 november - nog onbekend
- Lienepien95 - 24 november - nog onbekend
- Larisske - 25 november - nog onbekend
- Melewel94 - 26 november - nog onbekend
- linn1502 - 27 november - nog onbekend
- Maaike - volgens eigen berekening 30 november

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 22:19

Hier ook steeds meegelezen, maar weinig gepost. Zie gelukkig veel goed nieuws voorbij komen en steeds meer geslachtsecho’s. Weer een paar meiden erbij, leuk!

Wel onwijs vervelend dat sommigen hier zoveel last blijven houden van de misselijkheid. Tijd dat dat snel wegtrekt!

Spannend hoor Primavera. Denk je dat de 12-wekenecho je wat meer geruststelling geeft of ben je bang dat je die spanning de hele zwangerschap blijft houden (wat ik me goed kan voorstellen hoor)?

Ik voel me overigens nog steeds niet zwanger. Wel word ik steeds dikker :+ Maar, op die beroerde week na van laatst (was waarschijnlijk gewoon een virusje), nergens last van gehad.

Wij willen beginnen aan de nieuwe kamer voor ons zoontje. Helemaal leuk! Jammer genoeg moet de kamer eerst leeg. En dat is een stuk minder, want het staat nu nogal vol (kantoor / kastenkamer). Ben deze week 20 weken zwanger en we hebben werkelijk nog niets gedaan! :') . Gelukkig hoeft er een stuk minder te gebeuren dan bij een eerste kindje. En vrijdag hebben we ook de 20-wekenecho. Weer even naar de baby kijken en hopen dat alles nog goed is.

Citaat:
- Saskia89 - 14 september - jongen
- x_Rebecca - 23 september - nog onbekend
- JustOneBite - 23 september - meisje
- Bloem24 - 25 september - jongen
- daffie1986 - 27 september - nog onbekend
- Gowlan - 5 oktober - meisje
- Rebel_Jits - 6 oktober - jongen
- haasje20 - 7 oktober - nog onbekend
- Ilse_123 - 15 oktober - nog onbekend
- SennaS - 27 oktober - nog onbekend
- Lisitano - 4 november - nog onbekend
- Claudiadvx - 7 November - nog onbekend
- Primavera - 13 november - nog onbekend
- Sylviej - 22 november - nog onbekend
- Lienepien95 - 24 november - nog onbekend
- Larisske - 25 november - nog onbekend
- Melewel94 - 26 november - nog onbekend
- linn1502 - 27 november - nog onbekend
- Maaike - volgens eigen berekening 30 november

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-23 07:41

Nog een weekje voor de boeg Saskia maar wel leuk werk! Ofja de resultaten toch :P

De echo gaat me korte geruststelling geven verwacht ik. Er gaat een last van mijn schouders vallen donderdag als de echo goed is maar die gaat zich weer opbouwen in de daaropvolgende dagen/weken. Tis daarmee ook dat ik hoop in aanmerking te komen voor de extra opvolging, dan kan ik op zo'n moment een extra controle inlassen ipv de ongerustheid te voeden met mijn overbezorgde moederbrein :P

Ik begin wel serieus dikker te worden nu maar dat is vooral een darmenbuik denk ik :P dit was op 10 wekenAfbeelding

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 17:36

Primavera schreef:
Nog een weekje voor de boeg Saskia maar wel leuk werk! Ofja de resultaten toch :P

De echo gaat me korte geruststelling geven verwacht ik. Er gaat een last van mijn schouders vallen donderdag als de echo goed is maar die gaat zich weer opbouwen in de daaropvolgende dagen/weken. Tis daarmee ook dat ik hoop in aanmerking te komen voor de extra opvolging, dan kan ik op zo'n moment een extra controle inlassen ipv de ongerustheid te voeden met mijn overbezorgde moederbrein :P

Ik begin wel serieus dikker te worden nu maar dat is vooral een darmenbuik denk ik :P dit was op 10 weken[ [url=m/h2wZjd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lijkt al een behoorlijke buik zeg! Maar moeilijk te oordelen zonder een niet zwangere buik gezien te hebben. :D ik nu ook bijna 10 weken maar heb echt niet het idee dat ik echt dikker ben ofzo. Riem nog steeds op hetzelfde gaatje zeg maar. :j

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-23 18:02

Melewel94 schreef:
Primavera schreef:

Ik begin wel serieus dikker te worden nu maar dat is vooral een darmenbuik denk ik :P dit was op 10 weken[ [url=m/h2wZjd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lijkt al een behoorlijke buik zeg! Maar moeilijk te oordelen zonder een niet zwangere buik gezien te hebben. :D ik nu ook bijna 10 weken maar heb echt niet het idee dat ik echt dikker ben ofzo. Riem nog steeds op hetzelfde gaatje zeg maar. :j

Haha dit was ik voor de zwangerschap.
Afbeelding

Gewone broeken passen al even niet meer, hier al vollop in de positiekleding. Zit veeeeel lekkerder <3

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 20:20

Wat heb je al een mooie buik, Primavera <3
Ik heb een lichte bolling maar dan net alsof ik gewoon opgeblazen ben na teveel eten. Maar ik weet dat het goed komt en gelukkig is het nog truienweer. Ik heb wel echt (weer) een mega cupmaat. Ik ben elke keer weer verbaasd :')

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 20:25

Haha, mijn buik was ook vooral lucht op 10 weken. Het lijkt heel wat, maar zo nep als iets. Nu begint de babybump echt te groeien, dat verschil voel ik goed. Een soort pompelmoes in mijn buik :')
Wel spannend morgen Primavera, ik duim voor je!

Die koffietrek heb ik gelukkig niet. Maar de winegums zijn niet aan te slepen :wow: En ik had al een paar dagen zin in koffiekoeken :9 (croissants, chocoladebroodjes, rozijnenkoek), dus daar heb ik gisteren ook een stuk of zes van gegeten :o

Fijn Saskia, zo weinig last! Deste meer genieten *D
En is 20 weken dan laat om te beginnen? #) Wij gaan nu pas rondneuzen naar een kinderwagen en bedje. De kamer is pas voor deze zomer, dan ben ik 6 maanden.. :+

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 20:54

Nou nee hoor, vorige keer zijn we ook pas vanaf 20 weken begonnen met van alles en de kamer was toen ook nog laaaang niet af. Maar weet dat er voor ons nog best wat weekenden aankomen waarin we weinig kunnen doen omdat de man niet thuis is. Dus het wordt wel tijd om alvast wat lijntjes uit te gooien ;-).