Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muze schreef:Ik twijfel om eens een kickboks les te volgen.. met name omdat ik t een beetje spannend vindt om te incasseren.
Doen hier mensen kickboksen? Lees er hierboven al wel 1, haha… zou gewoon voor de leuk zijn, naast de andere lessen die ik doe..
Muze schreef:Die geven ze hier idd ook maar zitten constant al vol.
Maar misschien wel een idee. Heb dat jaren terug wel een paar keer gedaan overigens, was wel leuk.
Circuit doen ze hier ook. Geen idee wat het is, ook zie ik crosstraining staan.. ken ik ook niet haha.
Merk dat zelf losse apparaten doen me toch iets minder bevalt, alleen zelf fietsen vind ik vaak wel even lekker..
Muze schreef:Haha jawel, maar niet heel gedetailleerd. Ik kan me in grote lijnen wel indenken wat circuit is, en ook crosstraining wel.. maar doelde meer: wat voor soort oefeningen doe je. Wat jij nu uitlegt is iets duidelijker, dank.
XxLMMxX schreef:Oei ik vergeet jullie helemaal een beetje.
Vorige week een goede week gehad.
Maandag: lang met de hond gewandeld + aerial yoga gedaan
Dinsdag: rondje hardgelopen
Woensdag: boulderles gehad. Voorlopig de laatste. Ik heb het wel erg leuk gevonden. Ik wil zo nu en dan naar de hal blijven gaan.
Donderdag: hardlooptraining
Vrijdag: rondje hardgelopen
Zaterdags: te moe. Verslapen voor de yin yoga les.
Zondag: zeilwedstrijd gehad. Zo genoten! Ik voel me weer helemaal klaar voor het zeilseizoen.
Ik ga nu weer actief meelezen bij jullie.
Kimberly voel je je weer wat beter ?