Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 13:03

LinsxDot schreef:
Ik ga jullie verlaten, heel veel gelukkig dames en geniet er toch beetje van!

Echt jeetje. Heel veel sterkte en een dikke knuffel :knuffel:

Nu 2,5 dag aan de medicijnen. Opzich gaat t goed. Minder misselijk, wel erg moe. Gister avond wel al mn avond eten er uit maar dat zat erg dwars dus luchtte weg op.

Vandaag niet mijn dag. Misselijkheid gaat wel. Maar gigantische koppijn en bijna alleen maar huilen…

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-22 13:41

Freekieee schreef:
LinsxDot schreef:

Echt jeetje. Heel veel sterkte en een dikke knuffel :knuffel:

Nu 2,5 dag aan de medicijnen. Opzich gaat t goed. Minder misselijk, wel erg moe. Gister avond wel al mn avond eten er uit maar dat zat erg dwars dus luchtte weg op.

Vandaag niet mijn dag. Misselijkheid gaat wel. Maar gigantische koppijn en bijna alleen maar huilen…

Vreselijk.. Lukt drinken wel? Al gekeken voor acupunctuur in je buurt?

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 13:58

Freekieee schreef:

:knuffel:

Azmay

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:13

Goede nipt en super 13 weken echo hier *\o/*

Als ik me nu nog wat beter zou gaan voelen zou het helemaal top zijn _O-

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 17:44

*\o/*

Haha ja, een baby bakken gaat niet altijd over rozen. :') ;(

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-22 17:53

Gefeliciteerd Azmay!! Heel fijn.

Hebben jullie op de echo zelf al proberen te achterhalen wat het geslacht is? Als ik het internet volg, kom ik bij een meisje uit maar wil het niet jinxen :')

Lisewiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:17

LinsxDot schreef:

Heel veel sterkte!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 18:44

Lins×Dot wat vreselijk verdrietig. Heel veel sterkte Y;( Hopelijk is het jullie nog gegund!

Vervelend hoor Gnome.. Ik had het er vandaag nog met een collega over, dat er een soort taboe heerst op dat het niet oké is om te vertellen dat een zwangerschap niét fijn verloopt. Wat natuurlijk grote onzin is! Er gebeurt zoveel in je lijf, dat het gewoon niet gek is dat er allemaal ongemakken bij komen. Het is echt niet altijd een roze wolk!
Hoe was je dag vandaag?
Ben benieuwd of je gevoel over een meisje goed zit.

Freekieee vervelend dat jij je ook zo naar voelt. Gewoon lekker huilen als dat oplucht! Voelde je je later op de dag wel wat beter?

Azmay wat goed van je echo en nipt test. <3 Toch weer een opluchting lijkt me.

Vandaag hier wel weer een goede dag gehad. Ik merkte alleen op werk dat ik soms het gevoel heb dat het door mijn vingers glipt ofzo. Kon er niet echt mijn vinger opleggen. Heb hier een gesprek over gehad met mijn IB'er en begon me toch te huilen! := Ik zei ook tegen der dat ik écht niet begreep waar dit nou vandaan kwam. Ze is zelf ook moeder van twee jonge kinders, dus ze snapte het gelukkig helemaal.
Maar zo gek wat hormonen met je lijf kunnen doen. :D

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-22 18:55

mriek1990 schreef:
Lins×Dot wat vreselijk verdrietig. Heel veel sterkte Y;( Hopelijk is het jullie nog gegund!

Vervelend hoor Gnome.. Ik had het er vandaag nog met een collega over, dat er een soort taboe heerst op dat het niet oké is om te vertellen dat een zwangerschap niét fijn verloopt. Wat natuurlijk grote onzin is! Er gebeurt zoveel in je lijf, dat het gewoon niet gek is dat er allemaal ongemakken bij komen. Het is echt niet altijd een roze wolk!
Hoe was je dag vandaag?
Ben benieuwd of je gevoel over een meisje goed zit.

Freekieee vervelend dat jij je ook zo naar voelt. Gewoon lekker huilen als dat oplucht! Voelde je je later op de dag wel wat beter?

Azmay wat goed van je echo en nipt test. <3 Toch weer een opluchting lijkt me.

Vandaag hier wel weer een goede dag gehad. Ik merkte alleen op werk dat ik soms het gevoel heb dat het door mijn vingers glipt ofzo. Kon er niet echt mijn vinger opleggen. Heb hier een gesprek over gehad met mijn IB'er en begon me toch te huilen! := Ik zei ook tegen der dat ik écht niet begreep waar dit nou vandaan kwam. Ze is zelf ook moeder van twee jonge kinders, dus ze snapte het gelukkig helemaal.
Maar zo gek wat hormonen met je lijf kunnen doen. :D

Wel een oké dag maar heel erg moe helaas. Ga zo wat te eten maken en nog wat tv kijken hoop ik. Anders wordt het weer op tijd op bed.

Herkenbaar ook van je gevoel en emoties. Is denk ik gewoon omdat je toch een stukje controle kwijt raakt over je lichaam en alles dat gaat komen als het kindje er eenmaal is. Lekker janken lucht gelukkig vaak wel op :)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 19:56

Gnome schreef:
Gefeliciteerd Azmay!! Heel fijn.

Hebben jullie op de echo zelf al proberen te achterhalen wat het geslacht is? Als ik het internet volg, kom ik bij een meisje uit maar wil het niet jinxen :')

Heb het zelfs hardtop gezegd daar en de echoscopiste lachte en zei dat op dit moment de nub theorie ik geloof 65% accuraat zou zijn dus ik moest nog maar geen blauwe kleertjes gaan kopen :+

We hebben over 3 weken een pretecho voor het geslacht <<)

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 20:11

Citaat:
Wel een oké dag maar heel erg moe helaas. Ga zo wat te eten maken en nog wat tv kijken hoop ik. Anders wordt het weer op tijd op bed.

Herkenbaar ook van je gevoel en emoties. Is denk ik gewoon omdat je toch een stukje controle kwijt raakt over je lichaam en alles dat gaat komen als het kindje er eenmaal is. Lekker janken lucht gelukkig vaak wel op :)

Klopt het was wel een opluchting. Al had ik niet goed door dat het mij zó hoog zat :D
Hoe is je eten gegaan? Niet misselijk?
Ik lig er ook elke avond om half 9 in. Slaap is ook belangrijk ;)

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 20:12

Citaat:
Heb het zelfs hardtop gezegd daar en de echoscopiste lachte en zei dat op dit moment de nub theorie ik geloof 65% accuraat zou zijn dus ik moest nog maar geen blauwe kleertjes gaan kopen :+

Spannend! Ook een meisjes gevoel dus? :)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-22 20:25

mriek1990 schreef:
Citaat:

Klopt het was wel een opluchting. Al had ik niet goed door dat het mij zó hoog zat :D
Hoe is je eten gegaan? Niet misselijk?
Ik lig er ook elke avond om half 9 in. Slaap is ook belangrijk ;)

Helaas wel misselijk ineens. Na het dutje eerst gal en daarna kwamen m'n eerste happen van het avondeten er ook gelijk weer uit. Dus ik probeer het over een uurtje nog maar eens. Was weer minimaal aan het werk gegaan maar heb me nu gelijk weer afgemeld. Blijkbaar ist toch teveel.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 20:40

Wij hebben hier het gevoel dat het een jongetje wordt, maar meisje is uiteraard ook zeer welkom. Ik ga ook voor een pretecho voor geslacht, omdat we hier echt een uitdaging gaan vinden qua namen. Mijn man blijkt (geheel tegen mijn verwachting in) gek te zijn op aparte namen.

Ik vind het belangrijk dat een naam niet te populair is, maar dat het wel echt een naam is. Mijn man komt met allerlei namen uit de Griekse oudheid aan en schoot een naam die hij eerst oké vond af omdat 'iemand in een film ook zo heet' (geen slechterik of hoofdpersoon :') ). Ik vind het belangrijk dat we een kind een naam geven waar hij of zij later comfortabel mee is en niet bij voorbaat al een naam heeft die mensen niet kunnen uitspreken of die gewoon echt heel apart is.

NEE SCHAT, WE NOEMEN ONS KIND GEEN ATLAS OF HELIOS.

Help. Dit wordt nog wat. :')

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 20:41

mriek1990 schreef:
Citaat:

Spannend! Ook een meisjes gevoel dus? :)

Ik was overtuigd dat het een jongetje zou worden maar dat is weg aan het zakken. Mijn vriend heeft lichte voorkeur voor jongetje en ik voor meisje maar heel eerlijk maakt het geen drol uit. Ben alleen enorm nieuwschierig :o

Onze hond heet Atlas, prima naam :+

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 20:48

Prima naam, voor een huisdier. :))

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-22 20:48

[***] schreef:
Prima naam, voor een huisdier. :))

Eens :')

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 20:54

Getsie Gnome! :( Rot!

Hahaha KSHoncox ik moest wel even heel hard lachen om je berichtje :D

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 00:55

Hebben jullie trouwens ook zo'n honger 's avonds laat? Ik heb gewoon genoeg gegeten in de avond en had voor morgen in de lunchpauze een pastasalade klaarstaan. :9

Ik heb dus net die pastasalade weggewerkt. Honger als een paard. :')

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 08:22

@gnome: lijkt me heel lastig als je zo weinig kan ondernemen.
@mriek1990: lekker vroeg op bed. Hier echt geen ritme en vaak maar 4 a 5 uur slaap op een nacht.
@[***]: haha lastig dat met die namen zo, zijn idd niet echt leuke kinder namen haha.
@freekkiee: fijn dat het iets beter gaat, jammer van de hoofdpijn.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 08:23

LinsxDot schreef:

Heel veel sterkte

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 08:57

[***] schreef:
Hebben jullie trouwens ook zo'n honger 's avonds laat? Ik heb gewoon genoeg gegeten in de avond en had voor morgen in de lunchpauze een pastasalade klaarstaan. :9

Ik heb dus net die pastasalade weggewerkt. Honger als een paard. :')

Haha beter dat je een goede eetlust hebt. Heb je die eetlust alleen in de avond? :)
Herken ik niet, mijn eetlust is echt op een nulpunt. Ben sinds de zwangerschap ook alleen maar afgevallen maar er mochten ook wel wat kilo's af haha!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-22 09:37

Die vreetbuien heb ik ook heel even gehad. Werd ik in de nacht wakker om te gaan eten. Nu niet meer.

Heb hier even een terugval lijkt het. Sinds gisteravond aan het spugen en vanmorgen kwam het er ook weer uit. Snap er niks van.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 10:03

Balen van je terugval. :knuffel: Heb je binnenkort nog een acu afspraak?

Ik eet overdag minder dan normaal en sinds een week ofzo denkt m'n lichaam 's avonds laat dat ik doodga van de honger. Echt maf.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-22 11:28

[***] schreef:
Balen van je terugval. :knuffel: Heb je binnenkort nog een acu afspraak?

Ik eet overdag minder dan normaal en sinds een week ofzo denkt m'n lichaam 's avonds laat dat ik doodga van de honger. Echt maf.

Nee had ik niet meer gemaakt omdat het zo goed ging. Vandaag eerst even kijken hoe het gaat.. Als het blijft dan moet ik nog maar even terug voor de vakantie inderdaad. Hoop echter dat ik er zo relaxt onder kan blijven dat het gewoon weer over vliegt.