Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje
Forever young

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 14:56

Spannend dames op het wachtbankje!

Oeh naar zoveel jaar weer paardrijden, ik kan de spierpijn gewoon voelen. :=

Geniet van de vakantie Bohdi!

Fijn dat je zo snel bij de huisarts terecht kunt Taartje, hopen dat ze gauw iets vinden waarom het niet wil lukken en het relatief makkelijk kunnen oplossen.

Vandaag is het bloeden hier echt gestopt en heb ik de eerste ovulatietest weer gedaan. We hopen beiden zo snel mogelijk weer door te kunnen met de volgende ronde. Ook al vind ik de gedachte om weer zwanger te zijn echt dood eng, ook al weet ik best dat helemaal niet hoeft. Toch bang dat het de volgende keer weer fout gaat.

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 16:43

Nou dat is wel iets om trots op te zijn iloveiswan!

Froukje ik kan me hier helemaal in identificeren, aan de ene kant kriebelt het aan alle kanten. Maar aan de andere kant is het zo onwijs spannen en eng..
Ik heb net voordat ik naar de fysio ging even een complete rollercoaster aan emoties gehad. Nog niks geen tekenen van menstruatie en nog gewoon witverlies. Wist even niet meer waar ik het zoeken moest :n

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 17:01

:(:) :(:) Nog geen test gedaan?

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 17:07

Virtuele knuffel voor jullie dames :knuffel: wat vreselijk moeilijk is het soms he :(

_LotteZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 21:55

Spannend Taartje.. hopelijk krijgen jullie gauw duidelijkheid en kan de medische wereld wat voor jullie betekenen mocht het nodig zijn..

Hopelijk is je lijf weer gereset Froukje en kunnen jullie weer verder. Maar ik snap dat t nu wel een stuk spannender is allemaal..

Hoe gaat ie liiene..? Emotionele rollecoasters zijn heftig :(:) hopelijk heb je gauw duidelijkheid.

Ik heb sinds vandaag wat heftigere buikkrampen. Alsof ik elk moment ongesteld zou moeten worden. Vandaag was dag 7 dpo.
Ik vind het op sociaal gebied ook wel een dingetje worden merk ik. Mensen zijn echt aan het opletten of ik nog wel een wijntje drink enzo.. a.s zaterdag hebben we een bruiloft. Als ik dan de alcohol links laat liggen weet gelijk de hele familie genoeg. Ik heb in ieder geval met m’n vriend afgesproken dat ik de BOB ben. Dus dat is al wel een excuus.
En aan de ene kant maken we er geen geheim van dat we tzt graag een kindje willen, en mocht ik zwanger zijn, zou ik dat ook niet wéken geheim houden voor de mensen die dicht bij ons staan. Maar deze eerste weken hou ik nog wel graag voor ons samen :+
Ervaren jullie dit ook? Of zijn jullie er opener in naar jullie omgeving. Kan me ook voorstellen dat als je al een langere tijd bezig bent om zwanger te worden, het ook weer anders is. Dan wil je misschien meer van het traject delen met een vriendin en/of familie..

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 22:06

Ik ben iets rustiger, maar nog steeds niet ongesteld. Een test doen durf ik eigenlijk niet zo goed, ik wil niet dat ie negatief is, maar vind het eng als ie wel positief zou zijn..
Lotte, je zou aan het bar personeel kunnen vragen of ze dubbelfriss appel perzik in een wijnglas hebben. Ziet eruit als witte wijn, dan kun je nog wel even de schijn ophouden. Zo heeft een dame uit onze vriendenclub met O&N destijds ook de hele avond/nacht ‘wijntjes’ gedronken!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 08:19

Nou ik ben ongesteld geworden. Tenminste nu krampen en vanochtend bruinverlies. Gelukkig heb ik nog een uurtje voor ik moet werken _O-

Wel dag 29 zegt de app *\o/*

Volgende maand dus eerder met ovulatietesten beginnen :')

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 08:24

Belen Balen* iloveiswan! :(

_LotteZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 13:03

Jammer iloveiswan.. :\

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 16:25

Hopen dat de boel toch weer stabieler gaat worden nu iloveiswan!

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 14:48

Even een update vanuit mijn kant, donderdag had ik ongesteld moeten worden.. Nog steeds niet ongesteld, alleen ‘s ochtends lichtjes roze op wc papier maar vrijdag middag een negatieve test. Kleine kanttekening daarbij, ik had daarvoor wel heel veel water gedronken.
Word er wel een beetje simpel van zo ondertussen want duidelijkheid is er niet

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 14:52

Wat een onduidelijkheid, zou daar ook gek van worden :7 is je cyclus normaal regelmatig? En geen klachten of tekenen van een aankomende menstruatie?

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 15:31

Ik kan er normaal gesproken zowat de klok op gelijk zetten. Wel wat krampjes af en toe, maar niet zoals m’n menstruatie normaal gesproken voelt.
Morgen ochtend nog maar eens testen

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 17:23

Ik duim voor je dat de test morgen hartstikke positief is!

_LotteZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 20:41

Och jeetje wat onzeker.. spannend zeg. Ik duim mee!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-22 23:14

Ik duim ook!!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 08:33

Ik denk aan je vandaag Liene!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 09:20

ik duim mee :j

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 10:06

Weer hartstikke negatief.. En nog altijd niet ongesteld |o

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 10:13

-O- Wat vreselijk vervelend, die onzekerheid.

Dikke knuffel :(:)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 12:54

Pff wat een onzekerheid idd :( kan je eisprong later zijn geweest?

VivianHesen
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 21:32

Sinds 2 dagen begin in ineens gevoelige/pijnlijke/grotere borsten te krijgen en puistjes :+
Het moet wel haast door mijn aankomende menstruatie komen, maar ik heb hier nog nooit last van gehad :evaw:
Aangezien mijn cyclus momenteel niet meer regelmatig is, zou ik het niet erg vinden als ik een paar dagen later ben.
Als het toevallig zo uit komt dat de eisprong op zondag of maandag is, kunnen we de komende maand een poging wagen. Ik ben namelijk alleen die zaterdagmiddag/avond en zondagochtend thuis :+

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 09:00

Primavera schreef:
Pff wat een onzekerheid idd :( kan je eisprong later zijn geweest?

Volgensmij niet, ik denk dat ik netjes op tijd de aankondiging ervan gevoeld heb. Maar zeker weten doe ik het niet want geen ovulatie testen gedaan. Ik blijf netjes afwachten, is er einde van de week nog geen menstruatie of positieve test, dan ga ik langs de huisarts.
M’n moeder heeft me gisteren ook al even gerust gesteld, dat doet ook al een hoop. Hoe oud je ook bent, mama knows vaak best :D

Vivian ik duim met je mee!

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 09:02

Je lichaam doet rare dingen als je met je hoofd ergens naar smacht. :) Mijn lijf reageerde dus ook vorige maand alsof het raak was maar was dus niks van waar...
Probeer er niet teveel mee bezig te zijn (makkelijker gezegd dan gedaan), want het levert alleen maar stress op....

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 09:34

Idd Muurp, dat heb ik nu ook.

Ik voel zoveel dingen waardoor ik ga twijfelen of het deze ronde raak is (krampjes, extreem vermoeid en kortaf, obstipatie, misselijk met vlagen en sommige geuren zijn versterkt) maar ik ben pas 7dpo vandaag en weet ook dat dat allemaal nog extreem vroeg is voor zulke symptomen en dat dat dus hoogstwaarschijnlijk niet van een eventuele zwangerschap kan zijn.

Ook heb ik deze maand meer schrik om te testen. Ben zo bang dat mijn test weer negatief is en ik weer zo teleurgesteld ga zijn als vorige maand..

Time will tell...

Ik ga voor je duimen Liene! Hopelijk blijkt het alsnog positief te zijn.