The Conqueror Challenges

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 08:29

Leo schreef:
Geef het een weekje, gezien het uit het buitenland komt ;) je bent net aan een paar dagen verder.

Klopt, maar ik vroeg me af of het wel 4 weken kan duren. En omdat je geen trace ontvangt weet je ook niet of het daadwerkelijk verzonden is. Dit was immers die gratis medaille waar je toch nog 10 euro voor betaalt als zgn. verzendkosten. Het is de eerste keer dat ik het probeer.
Pas dan weet ik of ik evt. voor de route66 ga.

De spammailtjes zijn overigens opgehouden zonder dat ik wat uitgezet heb. Ik denk dat het dus wel te maken heeft gehad met die gratis medaille ofzo.

Verder nog een vraag, je kunt codes tot 2 jaar na aankoop gebruiken. Betekent dit dan ook dat je binnen 2 jaar het afgerond moet hebben of zou je nu zeg maar 5 codes kunnen kopen en dat je de laatste over 23.5 maand activeert en dan nog 2 jaar de tijd hebt om te beeindigen?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 10:41

germie schreef:
Leo schreef:
Geef het een weekje, gezien het uit het buitenland komt ;) je bent net aan een paar dagen verder.

Klopt, maar ik vroeg me af of het wel 4 weken kan duren. En omdat je geen trace ontvangt weet je ook niet of het daadwerkelijk verzonden is. Dit was immers die gratis medaille waar je toch nog 10 euro voor betaalt als zgn. verzendkosten. Het is de eerste keer dat ik het probeer.
Pas dan weet ik of ik evt. voor de route66 ga.

De spammailtjes zijn overigens opgehouden zonder dat ik wat uitgezet heb. Ik denk dat het dus wel te maken heeft gehad met die gratis medaille ofzo.

Verder nog een vraag, je kunt codes tot 2 jaar na aankoop gebruiken. Betekent dit dan ook dat je binnen 2 jaar het afgerond moet hebben of zou je nu zeg maar 5 codes kunnen kopen en dat je de laatste over 23.5 maand activeert en dan nog 2 jaar de tijd hebt om te beeindigen?

Je krijgt volgens mij normaliter iedere 20% van de route ene update van het een of ander.
Dus als je zo'n korte route hebt die je in korte tijd uitloopt, klopt het wel dat je vaak mails krijgt.
Mijn route is een paar honderd km en ik krijg alleen maar iedere 20% een mail en gezien ik niet veel loop krijg ik ook niet vaak mail

germie

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-24 13:35

Ik heb de flower route medaille binnen. Hij is wel heel zwaar, maar het bezorgen ging dus erg snel.
En inderdaad, de mails zijn voorbij. Dus het heeft waarschijnlijk ook te maken met een korte challenge en die in 3 dagen afronden.
Dat geeft weer wat vertrouwen zeg maar.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 16:12

Ik heb net Banff afgerond. Nu wachten op de medaille. :D

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 19:51

En de medaille is binnen! Vind 'm heel gaaf. <3

Afbeelding
Afbeelding

Grootste eer voor m'n wandelbuddy natuurlijk. :D

Afbeelding

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 21:16

Die is inderdaad heel mooi!! En je wandelbuddy ook!! <3

Ik ben met de flowerroute gestart!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 07:07

Dat is een mooie medaille.

De medaille van de flowerroute heb ik al binnen. Maar ik vind persoonlijk bijvoorbeeld de medaille hierboven wel wat mooier. De medaille van Route66 vind ik niet mooi, maar dat is een lange uitdaging. Dus dat is dan wel weer fijn.

Bij Pacer heb ik de 'Paris Flame' besteld. Daar ben ik nu halverwege. Ik vond de medaille erg mooi. Dus dan kan ik Pacer met Conquerer vergelijken. En 1 negatief verschil in Pacer is dat je alleen in de betaalde versie kunt koppelen met Garmin. De telefoon pakt Pacer wel automatisch, maar daar mis ik dagelijks een paar 1000 stappen. Nu haal ik die Paris Flame toch wel zonder extra stappen toe te voegen, dus vind dat dan wel best. Het kaartenidee en zien waar anderen op de route zijn is min of meer hetzelfde. De medaille heb ik overigens nog niet binnen van Pacer, je kunt hier aangeven of je hem direct wilt of na afronding van de challenge. Ik heb gezegd direct, want als ik het allemaal zo lees duurt het bij Pacer flink wat langer dan bij Conquerer voordat je iets binnen hebt en dan heb ik de medaille ongeveer als ik de challenge afrond.

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 07:14

Ik heb de medaille van de Flowerroute binnen, maar die is wel erg opzichtig *D

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 07:49

Ik vind die van de Flower route ook niet zo mooi, stond ook eigenlijk niet op m'n lijst om te gaan doen. Maar gratis challenge is altijd goed :)) en ergens ook wel leuk om de medaille van de Nederlandse route te hebben straks.

Ik las net dat je bij de Scooby Doo challenge een mini medaille voor je hond erbij krijgt, wilde eigenlijk alleen challenges met streetview doen maar nu wordt dit de volgende. Hoe schattig is dat. :D

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 12:12

Oh wat leuk!! Heb je daar een linkje van? Op de site kan ik het niet vinden.

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 22:34

Dit is mijn Scooby Doo, met de kleine extra mini-medaille of hondenpenning :D
Afbeelding

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 13:23

Kaplaars schreef:
Dit is mijn Scooby Doo, met de kleine extra mini-medaille of hondenpenning :D
[ [url=m/Ff8c6E.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo leuk. <3

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 16:11

Ik heb een challenge van Pacer gekocht en uitgeprobeerd. Ik loop hem vandaag of morgen wel uit. De medaille is al binnen. Die is eigenlijk echt VEEEEL mooier dan de flower route van Conquerer.
Het is wel ongeveer net zo'n grote. Maar goed afgewerkt. Van mij mogen ze op zich wel iets kleiner zijn. Je krijgt ze ook in een doosje, dat was niet het geval bij de Flower challenge van Conquerer, die zat gewoon tussen karton zodat die heel bleef.

De 2e medaille van een nog te starten challenge (ga ik hierna lopen omdat ik ook naar Engeland/Schotland ga) is de Wizard challenge. Hier heb ik helaas een melding moeten doen bij Pacer, want de 'detachable mini wand' is niet aanwezig in het pakket of in het boxje op de medaille. Ik hoop dat ik die alsnog kan ontvangen. Want tja, die hoort er wel bij. Dan weet ik ook meteen hoe de aftersales van het bedrijf is.

Verder werkt voor mij de pacer app prima, de stappenteller werkt niet geheel goed, mist altijd een 2000 op 12.000, maar die kun je indien je wilt handmatig toevoegen. Als je de telefoon meeneemt met hardlopen, dan registreert die de afstand wel. Meer heb ik eigenlijk niet nodig. Dus in dat opzicht werkt Pacer hetzelfde. Het is alleen, en dat vind ik wel een helaas, niet gekoppeld met Garmin, dan moet je maandelijks 5 of 6 euro betalen. Ook moet je dus je telefoon bij je hebben als je automatisch afstanden of stappen wilt registreren en ik loop toch wel vaak zonder telefoon.

Wat ik wel leuk vind bij de Paris Flame challenge is dat je kunt zien wie al over de finish is en wie nog onderweg zijn. Je krijgt dus ook een soort ranglijst, al kun je er niets mee doen. En tja, iemand die fietst is natuurlijk sneller dan iemand die wandelt. Ik registreer alleen activiteiten te voet.

Maar dit is de medaille van de Paris Flame en die vind ik toch wel mooi ontworpen:
Afbeelding
Afbeelding

En hopelijk sturen ze de mini toverstok nog na, helaas heb ik dus meteen met de aftersales te maken van het bedrijf.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 11:54

Er komen Harry Potter challenges! :):)

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 12:12

Mandarijn schreef:
Er komen Harry Potter challenges! :):)

Jaaa!!! *\%/*

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 12:33

Ik zag het ook, ben benieuwd of die wat goedkoper zijn, zal vast niet. Want tja, 35 euro voor een medaille is natuurlijk wel veel. Maar waarschijnlijk zijn de medailles mooier dan die van de flowerroute (of route66, die medaille vind ik echt niet mooi, maar ik ben benieuwd hoe lang ik dus over ie 3700 km doe).
Pacer heeft al wat wizzarding world challenges. Dus er is wel vraag naar.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:26

Ik ben benieuwd!!

Tijdens mijn vakantie ben ik de North Coast 500 gestart, incl stappen. Tijdens de vakantie op die manier meer dan 250 km weggelopen al. Daarnaast doe ik dan de 2024 Challenge met alleen wandelen en hardlopen, zit ik nu op 700km van de 1000.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:32

Ik zag het voorbij komen inderdaad Harry Potter. Ben benieuwd naar de medailles.

Leuk Leo de North Coast 500 ben ik ook mee bezig. Nog 77 kilometer en dan is hij klaar (alleen buiten wandelen). De 2024 challenge heb ik al mijn stappen, heb 'm op 2750 km staan en zit nu op 1890 km. Bij Te Araroa noteer ik al mijn sportactiviteiten, daarbij zit ik op 816. Tijdens mijn vakantie in Madeira eind oktober activeer ik Rome, eens kijken hoever ik kom in die 10 dagen daar.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-24 21:08

Medailles van Harry Potter staan online. Ik ben erg teleurgesteld in het feit dat ze Sorcerer's Stone hebben gebruikt ipv Philosopher's. Voor mij wel een reden om ze niet aan te schaffen :=

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 21:56

De site is gewoon overbelast door de release van de Harry Potter serie! :wow:

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 09:29

Marjo schreef:
Medailles van Harry Potter staan online. Ik ben erg teleurgesteld in het feit dat ze Sorcerer's Stone hebben gebruikt ipv Philosopher's. Voor mij wel een reden om ze niet aan te schaffen :=

En dan de prijs, wel heel veel voor 7 medailles. En dan rekenen ze ook nog even verzendkosten er bij. Dus er komt gewoon nog bijna 70 euro bij (ik kan het precieze bedrag niet zien omdat hij hier continu in ponden gaat rekenen). Maar ik vind het nogal wat. Het zijn ook geen lange challenges, je hebt ze allemaal binnen een maand af. Tja, de schoorsteen moet overduidelijk roken daar.
Heel erg jammer.

Ik vind eigenlijk dat Pacer veelal mooiere medailles heeft, die houden niet vast aan 1 vorm. Daar heb je overigens ook 2 'Harry Potter' achtige challenges. Maar ook daar zijn de challenges niet lang.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 09:36

Tja, je hoeft ze niet te kopen he als voor jou de routes te kort zijn. En ze hebben genoeg lange routes waar je dan voor kunt kiezen bv. Al zouden ze natuurlijk wel beide routes hebben kunnen aanbieden ook om iedereen tegemoet te komen, en een langere en de huidige aanbieden maar toch zijn daar vaak wel logische redenen voor waarom dit er niet is en kunnen ze het ook nooit voor iedereen perfect doen denk ik - bij LOTR zijn de opties er bv wel om zowel een verkorte als langere route te lopen bij de langere routes. Maar dit soort medailles, zoals HP nu, zijn echt voor de leuk dat ze dit doen denk ik en om nieuwe mensen te trekken, maar ook gewoon voor de liefhebbers/fans van de series en boeken. Dat ze daar niet perse lange routes voor doen snap ik enigszins wel want ik denk dat ze hiermee ook echt willen focussen op nieuwe gebruikers trekken bv en dan is een kortere routere vaak prettiger om te beginnen. Ik gok iig dat deze gedachtegang erachter zit.

Ik vind het jammer van de titel van de eerste maar dat gaat mij niet tegenhouden, want ik vind de designs echt zooo fantastisch allemaal dus ik wil ze wel allemaal hebben tzt _O- Maar ondanks dat het duurder is, ga ik ze wel 1 voor 1 doen net zoals ik met de LOTR challenges ook doe. Het word mij echt te duur om toch alles in 1 bundel te doen ook al bespaar je daar uiteindelijk wel geld mee.

Ik ben nog bezig met de flower route van 66km, maar die schiet niet zo op door ziek zijn. Hopelijk kan ik daar binnenkort mee door. Momenteel op 62%

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 10:08

Lekker Pacer kopen dan als die zoveel beter is. ;)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 10:18

Mijn probleem is niet de afstanden of de prijs, maar echt de titel van de eerste medaille :') Het moet Philosopher's zijn en niet Sorcerer's XD
Denk dat ik liever de LOTR challenges doe.

Ben voor nu ook nog bezig met de Flower Route, maar ook die gaat niet zo hard. Wel flink wat km's toegevoegd na Disney trouwens :')

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 09:29

Ik heb eindelijk mijn medaille van Tokyo besteld en Ring Road Iceland gestart! 8-)