Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deau schreef:Je kan ook een pillen-maler kopen. Die vindt je bij de Kruidvat bij de hulpmiddelen. Ideaal als je grote pillen niet kan door slikken. Maar koop alsjeblieft geen supplementen bij de Kruidvat, daar zit veel onnodige ballast in voor je lichaam. En de vitamines zijn doorgaans niet in de juiste vorm voor je lichaam, die moeten dan nog eerst worden omgezet in je lichaam. Laat het daar nu vaak mis gaan.
judithM schreef:Het lijkt me juist handig. Maar ik zal eens kijken wat jij noemde!
Janine1990 schreef:Ik baal een beetje van vorige week![]()
Ik ging zó lekker... En nu ben ik nog maar 2 ons kwijtEn sta ik weer een paar dagen stil
![]()
Had zoo stiekem de hoop dat ik deze week mijn 10 kilo mijlpaal zou halen.
Echt gewoon heel erg jammer
judithM schreef:Kan iemand mij vertellen wat een simpel duidelijk beginners boek is? Zie door de bomen het bos niet op bol.com....
Janine1990 schreef:Ja ach, ik raak er gewoon wat van in mineur![]()
Ik ben op 24 mei begonnen, dus nu mijn 11e week? Toen heb ik de eerste maand een kleine 5 kilo verloren maar intussen wel veel stilgestaan. En daarna was het eigenlijk heel rap bergafwaarts weer 5 kilo. En nu gaat het wat tragerSinds een week, dus zeuren mag ik nog niet.
Maar ik heb wel besloten dat mijn verjaardag voornamelijk KHA gaat wordenNiemand die er iets van merkt, behalve mijn weegschaal
maria_62 schreef:judithM schreef:Kan iemand mij vertellen wat een simpel duidelijk beginners boek is? Zie door de bomen het bos niet op bol.com....
Ik kan je de boekjes van thenewfood.nl aanraden. Supermakkelijk, je hoeft bij de startgids niks uit te rekenen want dat is al gedaan. De recepten zijn erg makkelijk en vooral, smakelijk. Je kunt bestellen via hun eigen website.
Ik ben er drie weken mee bezig en gaat prima. Ik val af en eet lekker. Hopelijk lukt het jou ook.
Janine1990 schreef:Ja ach, ik raak er gewoon wat van in mineur![]()
Ik ben op 24 mei begonnen, dus nu mijn 11e week? Toen heb ik de eerste maand een kleine 5 kilo verloren maar intussen wel veel stilgestaan. En daarna was het eigenlijk heel rap bergafwaarts weer 5 kilo. En nu gaat het wat tragerSinds een week, dus zeuren mag ik nog niet.
Maar ik heb wel besloten dat mijn verjaardag voornamelijk KHA gaat wordenNiemand die er iets van merkt, behalve mijn weegschaal
Jester_ schreef:En reken maar dat je met dit warme weer vocht vasthoud! Ik heb al 3 liter op en nog niet hoeven plassen en hoofdpijn
Janine1990 schreef:Jester_ schreef:En reken maar dat je met dit warme weer vocht vasthoud! Ik heb al 3 liter op en nog niet hoeven plassen en hoofdpijn
Allemachtig!
Maar ik moet zeggen, ik heb dit van de week ook wel een aantal keer gemerkt. Maar ik moet zeggen, ik heb geen slaapstrepen gehad sinds mijn uitspatting van vorige week. Dus zo vreselijk veel vocht is het ook weer niet...
Hoofdpijn doet mijn lichaam gelukkig (nog?) niet aan.
Laura, dat lijkt mij ook waanzinnig lastig hoor! In dat opzicht blij dat ik het alleen doe hoor. Ik weet niet of ik het zou trekken in jouw situatie.Zeker omdat ik nu alweer op zo'n punt zit
Vanmiddag deed ik mijn bikini aan, mijn borsten vielen er niet meer uit, dus een hele verandering... En toch zint het me niet
![]()
Dan moet ik toch echt even mezelf weer mentaal overhalen en aan die leuke jongen denken
Janine1990 schreef:Hou je je eten al bij in een app?
Ik zie echt dat wanneer ik mijn waarden goed in de gaten hou, alles heel makkelijk gaat. Vergeet niet dat je vriend een man isHeeel anders wat betreft de hormonen natuurlijk.
En zelf heb ik het idee dat naarmate ik dichter bij een gezond gewicht kom, ik minder vocht vast hou... Zeker met deze temperaturen zal jij dat vast ook doen. Zoals Jester beschrijft, dat zien we toch bijna allemaal wel....
Janine1990 schreef:My Fitness Pal heb ik inderdaad![]()
Zou ik gewoon eens doen. Ik doe het in tussen al 78 dagenEcht loslaten kan ik het nog niet
![]()
Maar het geeft me wel makkelijk de gelegenheid om verschillende dagmenu's vast te stellen.
Daarnaast heb ik de app 'monitor je gewicht' die voor mij heeft berekend op basis van mijn activiteit, lengte en nog wat dingen wat mijn ideale gewicht is. Dus die hou ik ook echt aan.
En eerlijk is eerlijk, ik tel ook nog calorieën.Want ik kon nooit maat houden