Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yenni schreef:CeclineDV: Ik drink door de dag heen thee, water en soms wat limonade door mijn water, tussen de middag pak ik vaak nog een beker melk.
Ik pak inderdaad niet alles mee zoals boter op brood en bakboter ect.. Dat is ook nog een goede tip.
Verder rij ik 4 x per week paard en doe ik ongeveer 3 x per week aan pilates en normaal zwom ik nog 1 x per week maar dat staat nu even stil.
poes schreef:Ik ben benieuwd hoe je uitkomt als je wel alles afweegt en telt. Volgens mij kan dat best voldoende calorieën zijn namelijk.Ik vind het niet klinken als weinig.
Eet je ook elke dag zo netjes of zitten er uitschieters bij?
Mjetterd schreef:![]()
![]()
Ik heb net een heel zwak moment gehad en baal zo van mijzelf.
Vorige week voelde ik mij nog zo ongelofelijk sterk en ging het zo goed.
Afgelopen weekend vrienden op bezoek geweest met wat lekkere dingen en komend weekend gaan we een weekendje weg.
Had met mijzelf afgesproken dat ik komend weekend niet streng ga zijn maar deze week nog wel. Maar op één of andere manier lukt het mij gewoon niet.
Door het zwakke moment denk ik nu al: Straks bij de supermarkt maar wat lekkers meenemen. Daarom typ ik dit nu ook even, voor wat meer bewustwording ofzo.
Relaxed schreef:Ik heb nog een lekker en makkelijk (eenpersoons) recept:
Kipfilet kruiden
In de lengte doormidden zodat je hem open kan klappen
Op een stuk folie leggen
Insmeren met kruidenroomkaas
Blokjes spinazie ontdooien en erover verdelen
Eventueel nog kaas erover
Dichtklappen en pakketje maken van de folie
20 minuten in de oven op 200 graden
BloemBloem schreef:Relaxed schreef:Ik heb nog een lekker en makkelijk (eenpersoons) recept:
Kipfilet kruiden
In de lengte doormidden zodat je hem open kan klappen
Op een stuk folie leggen
Insmeren met kruidenroomkaas
Blokjes spinazie ontdooien en erover verdelen
Eventueel nog kaas erover
Dichtklappen en pakketje maken van de folie
20 minuten in de oven op 200 graden
Dank! Gevonden
Cubone schreef:Ik heb het de laatste 2 dagen even onmogelijk gehad.. Voor het eerst in 3 maanden weer echt gesnaaid. Eerst al veels te veel brood gegeten en daarna ook nog gesnoept.. Heb mezelf wel verplicht een uur naar de verste supermarkt te lopen voor mijn snaai in de hoop dat het me zou ontmoedigen. Maar zat uiteindelijk toch met een zak chips, drop en snoep op de bank
Vind het moeilijk. "De laatste loodjes zijn het zwaarst" klopt wel voor mij. Heb er nu 20 af en nog 4/5 te gaan. Ik ben nu op het grensgebied van gezond gewicht en wil graag netjes in de groene zone zitten. Omdat ik geen overgewicht meer heb geef ik mezelf nu steeds excuses waarom ik best wel te veel en ongezond kan eten..
Vanavond wel braaf een salade gegeten (met appel en tonijn, zo'n lekkere combinatie!). Maar vind het fijn hier mee te blijven lezen.
Zie ook allemaal lekkere maaltijden voorbij komen hier. Heb ze allemaal opgeslagen
EedihcrO schreef:Salade met tonijn en appel, heb je daar ook een receptje voor?
purny schreef:Vandaag had ik 2 kippenpoten, een hele vervelende kat bij mij en tuinboontjes. En ik heb weer gefietst.
Morgenochtend weer wegen.
Ik heb met mijzelf de afspraak gemaakt. Bij elke 5 kilo die ik kwijt ben mag ik een half uurtje privéles nemen. Ik ben al een lange tijd gestopt met rijden