Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seventeen schreef:Ik val heel even binnen als het niet erg is, ik heb namelijk een korte vraag.
Ik heb zeer waarschijnlijk corona gehad, nu 1,5 week geleden ongeveer. Milde variant gelukkig, maar koorts, ontzettend moe, diarree, etc.
Nu heb ik al een week geen koorts meer, doe weer alles, totaal niet meer moe ofzo. Ben weer gaan helpen met de verbouwing thuis en rij op dit moment 4/5 paarden op een dag (die staan aan huis dus ik zou niemand in gevaar brengen).
Ik heb soms alleen nog hoestbuien, en ik vraag mij af in hoeverre dit nog corona is en in hoeverre ik dus nog besmettelijk ben. Dit omdat ik woensdag heel erg graag mijn vriend wil zien, maar hem niet in gevaar wil brengen.
Morgen bel ik natuurlijk de huisarts, maar ik vroeg het mij toch wel heel erg af, en kon even niet meer wachten.
kiki1976 schreef:Ik snap wel waar de rest over valt Karuna. Iedere keer zeg je dat je weer klachten vrij bent en gaat ergens heen, om vervolgens weer klachten te krijgen. Dit gaat al een hele tijd zo.
En ik ben het het wel met de mensen eens die je hierop aanspreken, want je bent echt wel nog besmettelijk.
Het rivm zegt idd 4 uur, maar de WHO zegt hierover wat anders.
Reden dat her rivm korter aanhoud heeft ook met de zorg te maken. Want als die ook zo lang eruit liggen dan zijn helemaal de rapen gaar.
karuna schreef:Dus als ik het goed begrijp kun je volgens de meesten hier niet vertrouwen op het advies van huisarts en ggd wat betreft de richtlijnen. En moet je hun richtlijnen niet aanhouden ook als je genezen verklaard bent. Maar moet je door mensen op bokt bedachte regels aanhouden omdat elders op de wereld er mogelijk anders over gedacht wordt? Lijkt er wel op. Heel boeiend dan als standpunt.
Ik blijf verder uit dit topic wegben genezen verklaard, voel me op verminderde energie verder ook weer ok gelukkig, mag ook wel na bijna 5 weken. Houd me netjes aan de regels die voor iedereen gelden in nederland. Wens ook geen pbs er over hoe slecht ik wel niet bezig ben.
Mars schreef:karuna schreef:Dus als ik het goed begrijp kun je volgens de meesten hier niet vertrouwen op het advies van huisarts en ggd wat betreft de richtlijnen. En moet je hun richtlijnen niet aanhouden ook als je genezen verklaard bent. Maar moet je door mensen op bokt bedachte regels aanhouden omdat elders op de wereld er mogelijk anders over gedacht wordt? Lijkt er wel op. Heel boeiend dan als standpunt.
Ik blijf verder uit dit topic wegben genezen verklaard, voel me op verminderde energie verder ook weer ok gelukkig, mag ook wel na bijna 5 weken. Houd me netjes aan de regels die voor iedereen gelden in nederland. Wens ook geen pbs er over hoe slecht ik wel niet bezig ben.
Als je genezen bent en niet meer besmettelijk waarom moet je dan een mondkapje op als je uit picknicken gaat?
8nnemiek schreef:Hier hebben we vandaag te horen gekregen dat de oom van mijn vriend is overleden. Hij heeft een aantal weken in coma gelegen, maar het niet gered helaas.
En een kennis van mijn schoonmoeder ook.. twee weken geleden had mijn schoonmoeder er nog bij in de auto gezeten, niks aan de hand, en nu leeft hij niet meer. Toch best heftig, hoe snel dat gaat!
8nnemiek schreef:Hier hebben we vandaag te horen gekregen dat de oom van mijn vriend is overleden. Hij heeft een aantal weken in coma gelegen, maar het niet gered helaas.
En een kennis van mijn schoonmoeder ook.. twee weken geleden had mijn schoonmoeder er nog bij in de auto gezeten, niks aan de hand, en nu leeft hij niet meer. Toch best heftig, hoe snel dat gaat!