Fading schreef:Maanlicht Hoeveel kcal is je lijstje van vandaag? lijkt zo weinig?
Ja die wraps waren HEEEEER(KCAL)RIJK!haha!
Moest er ook eigenlijk nog eentje, maar ach had nog KCAL over en dan mag je er gewoon 2
Bastogne moet je idd mee kunnen omgaan!
Ik heb ook altijd deze cookies in huis, maar 110KCAL per koekje en dan heb je echt een groot koekje!
https://www.ah.nl/producten/product/wi3 ... el-seasalt
Mijn lijstje van vandaag is 1400 calorieën, als compensatie voor de afgelopen dagen.

Geplaatst: 10-03-20 17:20
               Geplaatst: 10-03-20 17:20				         

Plus wel nog een cardio opwarming hoor... hartslag omhoog gooien
 Plus wel nog een cardio opwarming hoor... hartslag omhoog gooien 
 Maar de rest van de dag heel weinig gegeten... Laat wakker en maar enkele uurtjes school.
  Maar de rest van de dag heel weinig gegeten... Laat wakker en maar enkele uurtjes school. (zonder suiker).
 (zonder suiker).

klinkt wel erg lekker, al klinkt alle sushi dat en leuk om te maken natuurlijk.
  klinkt wel erg lekker, al klinkt alle sushi dat en leuk om te maken natuurlijk. ik gok dat het 3km was maar dat maakt niet uit, geen last van m'n benen en hetzelfde tempo als op de loopband dus een goed begin!
 ik gok dat het 3km was maar dat maakt niet uit, geen last van m'n benen en hetzelfde tempo als op de loopband dus een goed begin!  ) en Glucomannan supplement. Dat schijnt goed te helpen om je hongergevoel te stillen en is gewoon een veilig product
 ) en Glucomannan supplement. Dat schijnt goed te helpen om je hongergevoel te stillen en is gewoon een veilig product 

Ik kook het avondeten nu wel, dus dan eet hij ook gewoon nette porties, maar verder leeft hij het ‘goeie leven’.
 Ik kook het avondeten nu wel, dus dan eet hij ook gewoon nette porties, maar verder leeft hij het ‘goeie leven’. 
                                                          ) dus track t eigenlijk nooit
 ) dus track t eigenlijk nooit