Prachtige plaatsing zeg! Schiet zeker al op. Is het goed te doen zo met het inkleuren? Nu wil ik ook weer voor de volgende Maar we zijn onze inrichting aan het vernieuwen thuis dus daar gaat even flink geld heen helaas.
Mand
Geplaatst: 12-02-20 15:39
Mooi en wat een vette plek! Tattoos die zo goed bij je bodyshape passen vind ik echt geweldig. Hoe trek je de pijn?
Ik heb voor het eerst die second skin,en ook voor het eerst geen jeuk. Kan me de jeuk nog goed herinneren...helse jeuk.
Supervixen
Geplaatst: 12-02-20 16:03
Klaar! Totaal iets van twee uur denk ik, zonder pauze. Ja pijn was echt supergoed te doen, mijn kuit deed zoveel meer pijn! Dit was echt een eitje vergeleken daarmee. Ze had verwacht dat ik er veel meer pijn aan zou hebben. We hebben het al gehad over uitbreiding, maar dat wordt dan over een maand of twee, drie, want zij gaat eind van de maand een maand op vakantie.
Ze zei: wil je hem ook even aan mijn collega laten zien? Ik: Ja hoor. Collega (man): Ja als je het hebt over een sexy plek voor een tattoo, dan is dit het hè, past prachtig op je been. Nou dat lijkt me een prima compliment.
Ja ik ook niet, maar zij had wat verschillende kraanvogels bij mensen rond die plek gezet en dat vond ik toch wel heel mooi. Ik wilde alleen geen kraanvogel, maar een vogel die voor mij meer betekenis heeft.
Mooi plekje, deed het zeer? lijkt mij best gevoelig dat plekje
Pindabear
Geplaatst: 12-02-20 20:00
Tinkerloos schreef:
Het is en blijft een verslaving.
Ik moest vandaag naar de pijnpoli voor een injectie en vertelde daar ook al dat ik de mini naaldjes van een tattoo apparaat totaal geen probleem mee heb en verslavend werkt maar dat ik echt panisch ben en doodsangsten uitsta voor die grote naalden die ze daar in je lijf zetten.