Ik ben net bij psycholoog geweest. Leidinggevende geappt over afspraak met bedrijfsarts volgende week (en met hem), maar het leek hem ook dat het niet door ging.
Weer wat fijne tips van psycholoog gehad. Als ik dan thuis kom ben ik weer helemaal vol goede moed, wel kapot ook. Nu dat vast houden, meestal stort ik later wel weer in

Toch proberen de angst niet uit de weg te gaan, dus toch even wandelen elke keer, zodat ik weer vertrouwen in m'n lichaam ga krijgen..

)

heb toen op werk een mega paniekaanval gehad waar m’n manager bij was, ik was eigenwijs en wilde me niet ziek melden dus heb daarna nog een paar dagen gewerkt maar toen ging het echt niet meer. Dus m’n manager had het wel aan zien komen en is super supportive, alles in m’n eigen tempo. Besef ook echt wel dat ik daar echt geluk mee heb, vanuit m’n werk wordt me echt totaaaal geen druk opgelegd.
dus er maar een wandeling van gemaakt. Ik snap het wel, maar dan denk ik ja ik heb gisteren nog gebeld. Waarom dan nu zo krap op die afspraak alsnog afbellen