Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fleury schreef:Dank je wel voor alle complimenten
Citaat:Mijn vader gaat nu elk weekend zijn camera meenemen en een paar foto's maken om zo misschien het proces te kunnen zien. Helaas hebben we dit niet 6 weken geleden gedaan, ookal scheelt het qua gewicht niet eens zo veel, zo'n ruime 2 kg, ik ben wel al een stuk gezonder gemaakt qua bloedbeeld en tekorten ed. M'n kalium is weer op peil, en ik heb een stootkuut thiamine gekregen en nu nog dagelijks vitaminen.
Citaat:Maargoed, wat ik ook wilde zeggen is dat ik toestemming heb om 1 keer per dag met of zonder bezoek, dus ook alleen, een rondje buiten te mogen lopen! Dus nu is het mooi weer en dan hebben we zo middagtussendoortje, dan moet ik die opruimen en dan vertrek ik voor een stukje wandelen[
Citaat:Ik was nog een beetje bang dat het niet zou mogen want ik ben in vergelijking met dinsdag weer niet zwaarder geworden maar gelukkig mocht het, maar wel met de restrictie van 1 keer per dag.
Was dus sinds dinsdag niet aangekomen maar van ma op dit wel nog 0.4 kg. En precies dinsdag tot nu had ik een doorbraak bloeding zoals ze dat hier noemen. Dus in mijn ogen verklaart dat wel de 400 gram erbij van ma op dit en het gelijke gewicht nu omdat het eigenlijk lichter had moeten zijn omdat de bloeding af was gelopen maar nu het gelijk is omdat ik eigenlijk ben aangekomen. Snappen jullie mijn theorie?
Maargoed de weegschaal geeft het aan dus de komende 5 dagen iig een kopje vla bij m'n chocomel en thee in de avond. Kan ik m'n kiwi tenminste weer ergens in doen
Citaat:Gisteren met een verpleegkundige en vandaag met mijn behandelaar wel goed kunnen spreken over het onderwerp waar het topic allemaal mee begon. Het expertisecentrum voor euthanasie heeft mij gebeld en daarna gemaild voor een afspraak. Die belafspraak staat nu ivm vakantie pas over 2 weken maar het roept veel emoties op.
Citaat:Ik doe zo serieus hard mijn best om beter te worden, ik doe mee met alles wat aangeboden wordt, ik ga waarschijnlijk een ander type antidepressivum proberen en bij het autisme centrum hebben ze vast ook nog een behandeling maar als dat allemaal niet meer werkt of helpt?
Dan zie ik toch wel een beetje een einde ontstaan. Zonder hoop.
En dat maakt het allemaal best wel moeilijk. Maar ik doe heel hard mijn best om het zo goed mogelijk te doen. En als het dan niet lukt dan kan ik tenminste iedereen recht in de ogen kijken.