Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Castilja schreef:Haha PureSG, precies zo'n beduusd schaapje dat met grote ogen naar de apparaten kijkt
Ik ben net terug en het was leuk! Ze hebben op mijn sportschool blijkbaar formulieren die ze helemaal met je invullen, van de meest geschikte stoelstand van elk krachtapparaat tot je vetpercentage. Ik zat op 21%, lager dan ik had verwachtEn verder heb ik een aantal toestellen uitgelegd gekregen en al gedaan. 40 Minuten cardio gedaan erbij en zo een heel sportschema gecreëerd. Moest wel lachen; ik had 15 minuten geroeid voor cardio, bleek het apparaat op standje 10 te staan. Zwaarste stand. Ik een kwartier buffelen zonder dat door te hebben, instructeur was een beetje verbaasd dat ik dat zo had volgehouden
![]()
Nou goed, was leuk. Morgen te volgepland om te kunnen sporten, donderdag weer gas erop
Edit: Kun je letterlijk een uur na je workout al een soort spierpijn hebben of heb ik iets dan gewoon niet goed gedaan?
Oh en @courses: volgens mij valt niemand het op als je filmt joh. Ik denk altijd dat de hele sportschool me in de gaten houdt, maar iedereen is lekker met zichzelf bezig naar wat ik tot nu te heb gezien
Jolliegirl schreef:antje_vip schreef:Op mijn sportschool kost PT €20 per sessie. Sporten in een BH, volgens mij mag dat bij ons niet eens...
Hier ook niet.
Mannen moeten ook een normaal shirt aan.
Geen spiegels ook.
Heerlijk..
MerleSimone schreef:Met low bar squats glijdt de stang teveel van m'n rug bij meer dan 1-2 reps/meer dan 90 kilo. En bij squats en deadlifts draag ik natuurlijk meestal mijn riem, die zit ook minder lekker met een top ertussen imo. Kan ik hem daarna natuurlijk wel weer aan doen maar daar zie ik het nut dan ook niet zo van in.Sportbh of crop top mag bij ons volgens mij wel maar gebeurd vrij weinig.
Eulogy oprechte vraag, maar hoezo ligt het in de weg als je een tshirt aanhebt? Je hebt toch geen grote dikke plooien of naden op je rug? En bij welke oefeningen zit een shirt volgens jou in de weg?
Ik sport overigens met strakke, dunne en vrij hoogsluitende shirts van bv Adidas en die zitten echt nooit in de weg haha.
bobje26 schreef:Precies om de hierboven genoemde reden hangen er in de sportschool waar ik naar toe ga ook geen spiegels.
Motto 'je komt niet voor je insta hier'.
Courses schreef:Ik kom ook zeker niet voor m’n Insta naar de gym maar ik wil m’n vorm wel kunnen zien voor eigen progressie. Niet iedereen staat de hele dag alleen maar selfies te maken in de spiegels. Zou ik zelf ook absoluut niet blij van worden, gym zonder spiegels.
Zal trouwens best dat er ‘veel gespierde mensen trainen’ maar het heeft puur te maken met je eigen progressie en vorm wat je soms moet zien, niet altijd kan voelen.
Jolliegirl schreef:Begrijp ik ook wel hoor .
Ik wil ook echt niemand voor zn tenen schoppen hoor.