Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marleen_L schreef:Ik heb ook die met Citrus van Nunc8, hij gaat geen 80 keer wassen meer (lang niet), maar ik ben wel erg tevreden. Eerder moest ik eigenlijk dagelijks wassen (deed om de dag en dan de andere dag droogshampoo), maar nu kan ik makkelijk om de dag wassen. Heel soms een extra dag rekken gaat ook (maar dan komt ook wel doordat ik thuis werk)
Toevallig net ook de conditioner besteld, maar nog niet getest.
Kanji91 schreef:Marleen_L schreef:Ik heb ook die met Citrus van Nunc8, hij gaat geen 80 keer wassen meer (lang niet), maar ik ben wel erg tevreden. Eerder moest ik eigenlijk dagelijks wassen (deed om de dag en dan de andere dag droogshampoo), maar nu kan ik makkelijk om de dag wassen. Heel soms een extra dag rekken gaat ook (maar dan komt ook wel doordat ik thuis werk)
Toevallig net ook de conditioner besteld, maar nog niet getest.
Geloof dat 80 indd ook niet nee. Gebruik hem wel 2x per wasbeurt en m'n haar is lang.. Maar hij gaat vrij rap xD(al heb ik de eerste wel nogsteeds...)
Hier kan ik er ook soms wat extra dagen mee rekken. Maar haar wordt ook erg zacht maar toch vol ervan. Ik blijf voorlopig bij deze. Ook omdat ik er net weer 3 gekocht heb... Hehe
Targaryen schreef:Ik heb gisteren een bestelling geplaatst bij Happy Soaps. Ben erg benieuwd! Ik heb gezocht naar informatie over het herkomstland van de producten, maar daar werd ik niet wijzer van. Nu zie ik dat dat in dit topic ook al eens besproken.
Is dat bij andere merken / webshops wel terug te vinden?
).
Berdien schreef:Ik zou nooit shampoo van Ali gebruikenJe weet dan echt niet wat je in je haar/op je huid smeert.
Ik ben nog steeds zeer tevreden over mijn Ethique bar (Healy kiwi) van Holland&Barret. Blij haar, blij vel. Eindelijk geen jeuk en bultjes meer!