En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 19:39

Minimuum 20 centimeter. Proper gewassen, afhankelijk van lengte en dikte in 1 of 2 vlechten. Voor Belgiƫ kun je Think Pink benaderen, die sturen dan een envelop op voor verzending :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 19:40

Ik las het. Ik heb te kort haar en 30 cm is heel lang voor mij, want ik heb veel en echt dik haar.

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 19:42

In Nederland kun je bij AMI-kappers terecht. Zo uit mijn hoofd. Die knippen dan een "gratis" model als je doneert.

Ik heb ook een keer mijn haar gedoneerd. Wat ik begrepen heb is dat ze het haar gaan sorteren en niet dus van het vlechtje 1 haarstuk maken. Je haar wordt verdeeld over meerdere haarstukken.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 20:00

mooie foto! Goh veel aan je gedacht...wat kan het leven dan toch ineens raar lopen. Wat zal jij in gedachte bezig zijn. Pffff en dan nu..een gezicht bij je, maakt het dat het nog meer binnen komt.
Ik wil je alle kracht toe wensen!

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 20:01

Wat wen kl.te nieuws lees ik. Sterkte quera.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 20:08

Mooie foto <3
Heerlijk uitwaaien op het strand en wat fijn dat je leuke en gezellige dagen achter de rug hebt <3

Met haar doneren ook opletten bij de ene organisatie nemen ze bv geen geverfd haar aan en bij een andere wel.

Elke stad of dorp heeft wel een salon waar het kan.
Ik heb 1x in Ermelo bij the haircorner gedoneerd.
Maar willen weer geen geverfd haar tenminste een paar jaar terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 20:49

Ik ga mijn haar eens opmeten. Denk dat het er om spant of ik het lang genoeg heb, maar zou het ontzettend mooi vinden als ik het kan doneren...

Wat een mooie foto's Ts!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 21:15

Mooie foto :) . Fijn dat jullie zo uitgewaaid hebben. Hoe trekt je man het? Ik kan me voorstellen dat ook hij het echt niet kan geloven.

En wat doet het moederschap veel met je he. Je bent niet bezorgd om jezelf, maar je denkt alleen aan je kinderen. Dat zou ik ook hebben.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 23:09

Lieve Quera, wat fijn dat je een mooie kerstmis heb gehad. Bewonder hoe je hier mee omgaat, ik hoop dat er ondanks het vreselijke nieuws nog vele mooie Kerstmissen mogen volgen Y;(

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 00:04

Wat fijn dat je zo'n fijne kerst hebt gehad! <3

Heel heftig wat je zegt... misschien mijn laatste kerst... ;(

Wanneer gaat er wat gebeuren in t ziekenhuis?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-18 00:22

_KiMbErLeY_ schreef:
Wat fijn dat je zo'n fijne kerst hebt gehad! <3

Heel heftig wat je zegt... misschien mijn laatste kerst... ;(

Wanneer gaat er wat gebeuren in t ziekenhuis?

Ik krijg deze week te horen wanneer mijn leverpunctie in avl gedaan wordt. 7 januari telefonisch consult en dan half januari hopelijk starten met die studie

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 00:33

Mocht je in de buurt van het AVL hulp nodig hebben dan moet je roepen. Woon er niet ver van en wellicht kan ik van dienst zijn

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 00:37

Wel fijn dat ze er wel wat "vaart" achter zetten... al kan het natuurlijk niet snel genoeg beginnen...

Weet niet zo goed wat te zeggen... sterkte? Succes? ... vul maar in wat jij graah wil lezen!

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 10:08

Hey quera, ik word heel verdrietig van je situatie. Maar ik vind het fijn om te lezen hoeveel kracht er uit je posts naar voren komt.
Ik ben blij dat je een erg fijne kerst hebt gehad met al je geliefden. :)

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 11:56

Ik weet nog altijd niet wat zeggen, ik vind het super erg, voor u, voor de kinderen, je man, je familie.

Heel veel sterkte en hoop dat de behandeling je toch nog wat extra tijd geeft zodat je nog van je gezin kan genieten en omgekeerd.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 12:08

Wat een mooie familiefoto! <3

Ik heb twee jaar terug mijn haar laten doneren, 37 cm. Het is nog niet lang genoeg voor weer een donatie, maar ik zou het zo nog eens doen.

Fijn TS dat er vaart achter zit en dat je binnenkort al kan beginnen met de studie. :)

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 12:50

Wat een prachtige foto <3

Haar doneren heb ik 2x gedaan, dat gaf mij een heel fijn gevoel, het idee dat je er andere mensen mee kan helpen. Vorig jaar mijn schoonmoeder verloren aan kanker :(

Ik vind je heel sterk klinken in je posts, ook heel fijn dat je zo snel met de studie kunt beginnen :*

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 12:57

Elke dag kijk ik weer naar je topic. Man... wat oneerlijk, maar wat draag je het knap! Echt... onwijs sterk hoe je er mee omgaat. En mocht ik wat kunnen doen, u roept maar!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 16:52

WoW, ik weet niet wat ik moet zeggen!
Het is zo oneerlijk!!!

Echt diep maar dan ook diep respect hoe jij er mee om gaat. Je komt zo krachtig over!

Heel veel sterkte! :(:)

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 18:08

Jeetje ts.. wat een verhaal zo.. diep respect voor jou! Heel veel sterkte. En geniet van de mooie momenten met je gezinnetje

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 21:02

Heel heel heel erg veel sterkte Ts. Mijn moeder is overleden aan exact dat wat jij hebt. Ik weet niet of het je iets biedt, maar mijn moeder heeft vrijwel geen pijn gehad.

Dat je kinderen niet kan zien opgroeien lijkt me verschrikkelijk. ik Gun jou en je familie dat jullie van iedere dag die jullie nog samen hebben kunnen genieten.

Ik hoop dat het niet erg is dat ik nu t volgende vraag. Je pet zal er waarschijnlijk totaal niet naar staan. Maar gezien je dochtertjes niet onbelangrijk, ga of ben je onderzocht of je genetische afwijkingen hebt (bijv brca gen?) gezien je jonge leeftijd en dus je dochters is het wellicht (voor hen) binnenkort iets om naar te kijken.

Sorry als dit ongepast is, totaal mijn intentie niet. Maar gezien het juist iets is waar je nu niet aan denkt, wilde ik het toch even zeggen.

Nogmaals heel eeg veel sterkte en geniet van iedere dag :*

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-18 21:03

Maartje1990 schreef:
Heel heel heel erg veel sterkte Ts. Mijn moeder is overleden aan exact dat wat jij hebt. Ik weet niet of het je iets biedt, maar mijn moeder heeft vrijwel geen pijn gehad.

Dat je kinderen niet kan zien opgroeien lijkt me verschrikkelijk. ik Gun jou en je familie dat jullie van iedere dag die jullie nog samen hebben kunnen genieten.

Ik hoop dat het niet erg is dat ik nu t volgende vraag. Je pet zal er waarschijnlijk totaal niet naar staan. Maar gezien je dochtertjes niet onbelangrijk, ga of ben je onderzocht of je genetische afwijkingen hebt (bijv brca gen?) gezien je jonge leeftijd en dus je dochters is het wellicht (voor hen) binnenkort iets om naar te kijken.

Sorry als dit ongepast is, totaal mijn intentie niet. Maar gezien het juist iets is waar je nu niet aan denkt, wilde ik het toch even zeggen.

Nogmaals heel eeg veel sterkte en geniet van iedere dag :*

Geeft niet.
Ik had dacht ik wel neergezet dat ik genetisch getest ben en dat ik daar begin januari uitslag van krijg.

Niet alleen voor mijn kinderen maar ook mijn zusje

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 21:06

Oh sorry ik had niet alles gelezen :o

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 21:11

pompadour schreef:
Delphi schreef:
Pompadour, ik vind dat een gevaarlijke uitspraak. Misschien klopt hetgeen je zegt wel niet, dus ik zou daar mee uitkijken. Ik denk dat de artsen TS hier het beste in kunnen adviseren en begeleiden.

ik spreek uit ervaring van 2 familie leden.

Is natuurlijk op het percentage aan mensen die borstkanker krijgt nu echt duidelijk beeld

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 21:22

quera schreef:
[ [url=m/6MKybS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hebben gisteren deze mooie foto gemaakt.

Mooie foto! En totaal offtopic, maar ik heb dezelfde turqouise jas :x