Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_KiMbErLeY_ schreef:Wat fijn dat je zo'n fijne kerst hebt gehad!
Heel heftig wat je zegt... misschien mijn laatste kerst...![]()
Wanneer gaat er wat gebeuren in t ziekenhuis?
Maartje1990 schreef:Heel heel heel erg veel sterkte Ts. Mijn moeder is overleden aan exact dat wat jij hebt. Ik weet niet of het je iets biedt, maar mijn moeder heeft vrijwel geen pijn gehad.
Dat je kinderen niet kan zien opgroeien lijkt me verschrikkelijk. ik Gun jou en je familie dat jullie van iedere dag die jullie nog samen hebben kunnen genieten.
Ik hoop dat het niet erg is dat ik nu t volgende vraag. Je pet zal er waarschijnlijk totaal niet naar staan. Maar gezien je dochtertjes niet onbelangrijk, ga of ben je onderzocht of je genetische afwijkingen hebt (bijv brca gen?) gezien je jonge leeftijd en dus je dochters is het wellicht (voor hen) binnenkort iets om naar te kijken.
Sorry als dit ongepast is, totaal mijn intentie niet. Maar gezien het juist iets is waar je nu niet aan denkt, wilde ik het toch even zeggen.
Nogmaals heel eeg veel sterkte en geniet van iedere dag
pompadour schreef:Delphi schreef:Pompadour, ik vind dat een gevaarlijke uitspraak. Misschien klopt hetgeen je zegt wel niet, dus ik zou daar mee uitkijken. Ik denk dat de artsen TS hier het beste in kunnen adviseren en begeleiden.
ik spreek uit ervaring van 2 familie leden.