Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
't is niet dat ik met kramp in m'n doos rondloop, dan kon ik wel makkelijker zeggen dat het niet ontspannen was
Dat gaat wel beter, heb niet meer het gevoel dat de katheter er kurkdroog in gaat. Pijn doet het nog wel, maargoed heb nu ook steeds blaasontstekingen..
Ze vinden het al regelmatig niet makkelijk om te doen bij me en de instillagel maakt het nog lastiger. Maar als ie door dat punt heen is waar ie steeds er toch weer naast gaat, dan gaat het wel beter, dus ze gebruiken het wel elke keer.
T was mega druk dus moet om 10 voor 9 komen, tenzij ik opeens nog zieker word.
ik hoop zo voor je dat het spoedig beter mag worden
Maar heb nu niet alleen een blaasontsteking, maar ook verder omhoog. Maar geen nierbekkenontsteking. Kan dat?
Was vandaag ook weer bij de fysio geweest. Weer andere oefeningen gekregen. Ze vond iig dat ik goed m'n best doe en me 100% inzet. Moest er over nadenken of ik de volgende keer een onderzoek wil met plakkers, waarmee ze de spanning van m'n spieren ook kan meten. Mocht ze evt zelfs zelf plakken. Echt een fijne fysio, voel me echt steeds meer op m'n gemak bij haar.
Goed dat je meteen aan de bel hebt getrokken, zodat het nog geen nierbekkenontsteking is geworden. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan en ga je je weer wat beter voelen!