Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

nontie schreef:Ik heb acrylnagels laten zetten bij styliste. Gewoon met een enkel kleurtje. Nu ben ik vergeten te vragen of ik er ook gewone nagellak overheen kan doen. Anders loop ik 4 week met hetzelfde kleurtje
 Kan naar mijn weten ook gewoon hoor. Even los van het feit dat ik 4 weken met 1 set nooit red omdat ze dan al teveel uitgegroeid zijn, haha. Ik ga maximaal na 3 weken weer voor nieuwe
 Kan naar mijn weten ook gewoon hoor. Even los van het feit dat ik 4 weken met 1 set nooit red omdat ze dan al teveel uitgegroeid zijn, haha. Ik ga maximaal na 3 weken weer voor nieuwe                                                         

Kayleigh_ schreef:Yenni schreef:F_Orumster: ik ontvet met de remover voor salonnails van het kruitvat
Speciaal voor gelnagels
Ik ontvet met een gewoon watje
Een gewoon watje laat stofdeeltjes achter, dus dat kan wel eens een boosdoener zijn.
Ik heb speciale wipes van PG om te ontvetten.
Frummels schreef:nontie schreef:Ik heb acrylnagels laten zetten bij styliste. Gewoon met een enkel kleurtje. Nu ben ik vergeten te vragen of ik er ook gewone nagellak overheen kan doen. Anders loop ik 4 week met hetzelfde kleurtje
Doe ik wel altijd.Kan naar mijn weten ook gewoon hoor. Even los van het feit dat ik 4 weken met 1 set nooit red omdat ze dan al teveel uitgegroeid zijn, haha. Ik ga maximaal na 3 weken weer voor nieuwe

Dan maar iets meer uitgroei.
 Dan maar iets meer uitgroei.

nontie schreef:Ik heb acrylnagels laten zetten bij styliste. Gewoon met een enkel kleurtje. Nu ben ik vergeten te vragen of ik er ook gewone nagellak overheen kan doen. Anders loop ik 4 week met hetzelfde kleurtje

Das al weer een tijdje geleden
 Das al weer een tijdje geleden  (1979 is mn geboortejaar). Zijn die weer verkrijgbaar joh?
 (1979 is mn geboortejaar). Zijn die weer verkrijgbaar joh?

Niet zo netjes als normaal, maar toch... ze zijn wel geinig
 Niet zo netjes als normaal, maar toch... ze zijn wel geinig 

knap zeg!
 knap zeg!