Hoe vaak douchen jullie?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Hoe vaak douche jij per week?

1-2 keer
176 (10%)
3-4 keer
482 (29%)
5-6 keer
192 (11%)
(Bijna) elke dag
761 (47%)

Totaal aantal stemmen: 1611


AbbyBlues

Berichten: 1755
Geregistreerd: 07-01-15
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 17:39

Blue_Eyes schreef:
(en nee, zeggen dat je dat vies vindt - ook al gooi je daarachteraan dat dat toch alleen maar jouw mening is - is níét iemand in zijn/haar waarde laten).


Hoe zouden we het dan moeten verwoorden? Dat ik het vies vind betekend niet dat het hygiënisch ook daadwerkelijk vies is, dat verschil begrijp ik echt wel. Ik kan zo even ook niet verzinnen hoe ik dat politiek correct zou moeten zeggen zodat je er geen aanstoot aan neemt.



Zonnetje81 schreef:
Ik vind slaaplucht van iedereen smerig.


Oh dan ben ik denk ik een beetje raar want ik vind de slaaplucht van mijn vriend juist zo heerlijk. <3
Ik loop zijn slaapkamer binnen en zit meteen in knuffel modus.

Zonnetje81
Berichten: 18800
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Hoe vaak douchen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 17:40

Nee want misschien ben ik wel raar hahaha. Maar als ik logees heb heb ik de neiging meteen alle ramen deuren open te zetten. Bahhh. Hahaha.

AbbyBlues

Berichten: 1755
Geregistreerd: 07-01-15
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 17:40

Zonnetje81 schreef:
Nee want misschien ben ik wel raar hahaha. Maar als ik logees heb heb ik de neiging meteen alle ramen deuren open te zetten. Bahhh. Hahaha.


Ook echt alleen van m'n vriend hoor! Ga echt niet in vreemde mensen hun slaapkamer staan snuffelen. Hmmm lekker. :')

Zonnetje81
Berichten: 18800
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 17:42

AbbyBlues schreef:
Zonnetje81 schreef:
Nee want misschien ben ik wel raar hahaha. Maar als ik logees heb heb ik de neiging meteen alle ramen deuren open te zetten. Bahhh. Hahaha.


Ook echt alleen van m'n vriend hoor! Ga echt niet in vreemde mensen hun slaapkamer staan snuffelen. Hmmm lekker. :')


Hahaha :')