Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loolotte schreef:Dat is ook wel fijn om te horen, gezien het mijn eerste zou zijn en er niemand mee mag, omdat de shop blijkbaar niet zo groot is
_Friemel schreef:Ja maar dat trek ik helaas lichamelijk niet en helaas ging t ook langzamer dan we dachten maar we hebben een goed begin gemaakt.
[ [url=m/UnChbc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dotting patroon staat bijna overal
[ [url=m/4vpAEe.jpg]Afbeelding[/url] ]
En onderin ook al shade.
Dit wordt heel erg licht en de lijnen van stencil staan er nog onder maar is dotting
God jezus deed wel echt monsterlijk veel pijn omdat die naald zo flinterdun was
Als t vd week rustiger is want nu pikzwart en gezwollen natuurlijk dan maak ik weer een foto
Danielleeee_ schreef:_Friemel schreef:Ja maar dat trek ik helaas lichamelijk niet en helaas ging t ook langzamer dan we dachten maar we hebben een goed begin gemaakt.
[ [url=m/UnChbc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dotting patroon staat bijna overal
[ [url=m/4vpAEe.jpg]Afbeelding[/url] ]
En onderin ook al shade.
Dit wordt heel erg licht en de lijnen van stencil staan er nog onder maar is dotting
God jezus deed wel echt monsterlijk veel pijn omdat die naald zo flinterdun was
Als t vd week rustiger is want nu pikzwart en gezwollen natuurlijk dan maak ik weer een foto
Wauw dit vind ik echt heel erg gaaf!![]()
Had je meerdere losse tattoeages waarvan je door middel van dat patroon meer één geheel wilde maken?
Fading schreef:Hij staat! Viel alles mee kan het zeker geen pijn noemen haha. Wel vervelend af en toe!
[ [url=m/mKQq0Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
c_alsemgeest schreef:Fading schreef:Hij staat! Viel alles mee kan het zeker geen pijn noemen haha. Wel vervelend af en toe!
[ [url=m/mKQq0Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lijnen doen ook geen pijn imo... schaduw en het etterlijke doekje waar ze mee blijven wrijven als je een lange zit hebt wel
Maar ziet er wel strak uit, al is het onder de plakker lastig te zien, wat is het precies?
Smee__ schreef:Aah ik zit zo in dubio, wil heel erg graag kersenbloesem op m'n ribben en dan nog het liefst met watercolor. Maar ik ben bang dat het eruit gaat zien alsof ik een flinke trap in mn ribben heb gehad ofzo
Smee__ schreef:Aah ik zit zo in dubio, wil heel erg graag kersenbloesem op m'n ribben en dan nog het liefst met watercolor. Maar ik ben bang dat het eruit gaat zien alsof ik een flinke trap in mn ribben heb gehad ofzo