[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:33

Ik vind Roald echt niet zo duur. Ik heb €200 per stuk betaald voor de 2 tattoos op mijn been en aan elke tattoo is hij ongeveer 1,5 uur bezig geweest.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:43

Daarnaast is het de gezelligste artist waar ik ooit ben geweest :))

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 16:53

Dat is ook wel fijn om te horen, gezien het mijn eerste zou zijn en er niemand mee mag, omdat de shop blijkbaar niet zo groot is :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 17:07

Loolotte schreef:
Dat is ook wel fijn om te horen, gezien het mijn eerste zou zijn en er niemand mee mag, omdat de shop blijkbaar niet zo groot is :=

Het is idd een hele kleine shop en bezoekers worden niet echt op prijs gesteld. Maar Roald is heel vriendelijk, doe hem maar de groetjes van [naam] :D En van Yasmine gok ik zo :') En Drunksheep :))

Ik heb een tattoo door hem laten zetten toen hij pas net bij een shop was en nog apprentice en kom sindsdien regelmatig bij hem voor mezelf of met vriendinnen mee :)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 18:51

Waar zit Roald? :)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 20:01

_Friemel schreef:
Ja maar dat trek ik helaas lichamelijk niet en helaas ging t ook langzamer dan we dachten maar we hebben een goed begin gemaakt.

[ [url=m/UnChbc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dotting patroon staat bijna overal

[ [url=m/4vpAEe.jpg]Afbeelding[/url] ]

En onderin ook al shade.

Dit wordt heel erg licht en de lijnen van stencil staan er nog onder maar is dotting :j

God jezus deed wel echt monsterlijk veel pijn omdat die naald zo flinterdun was :=

Als t vd week rustiger is want nu pikzwart en gezwollen natuurlijk dan maak ik weer een foto

Wauw dit vind ik echt heel erg gaaf! :D

Had je meerdere losse tattoeages waarvan je door middel van dat patroon meer één geheel wilde maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 20:02

Omg twee uurtjes! Zenuwachtig!!!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 20:15

Danielleeee_ schreef:
_Friemel schreef:
Ja maar dat trek ik helaas lichamelijk niet en helaas ging t ook langzamer dan we dachten maar we hebben een goed begin gemaakt.

[ [url=m/UnChbc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dotting patroon staat bijna overal

[ [url=m/4vpAEe.jpg]Afbeelding[/url] ]

En onderin ook al shade.

Dit wordt heel erg licht en de lijnen van stencil staan er nog onder maar is dotting :j

God jezus deed wel echt monsterlijk veel pijn omdat die naald zo flinterdun was :=

Als t vd week rustiger is want nu pikzwart en gezwollen natuurlijk dan maak ik weer een foto

Wauw dit vind ik echt heel erg gaaf! :D

Had je meerdere losse tattoeages waarvan je door middel van dat patroon meer één geheel wilde maken?

Nee, zo ziet een sleeve in progress eruit :)) eerst de grote stukken toen shaden en nu patroon, zie er niet uit zo, elke keer die gitzwarte stukken erdoor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 20:17

xMyrth schreef:
Waar zit Roald? :)

In Amsterdam bij Salon Serpent :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 21:02

Ik heb maandag mijn consult gehad en heb nu een afspraak staan voor 1 september voor m'n coverup *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 23:38

Hij staat! Viel alles mee kan het zeker geen pijn noemen haha. Wel vervelend af en toe!
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 23:45

Ziet er strak uit! Maar wat is het als ik vragen mag? Dacht eerst dat de foto gedraaid was en dat het de letter S was maar zie dat de foto niet gedraaid is.

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 23:49

Correct me if I'm wrong, maar het lijkt op een combinatie tussen het infinity-teken en de zee (golf).
Hij ziet er gaaf uit! Strak gezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 23:50

Een infinity kan 't niet zijn want hij is niet verbonden.. maar een golf zie ik nu ook ja!

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 23:51

Oja! Stom 8)7 Dan weet ik het ook niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 00:04

Idd de combi tussen een wave en infinity! Heb hem zelf ontworpen, staat super strak! Echt heel blij mee! :)

Klopt idd dat hij niet verbonden is maar voor mij heeft het een betekenis :D

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 00:05

Fading schreef:
Hij staat! Viel alles mee kan het zeker geen pijn noemen haha. Wel vervelend af en toe!
[ [url=m/mKQq0Q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lijnen doen ook geen pijn imo... schaduw en het etterlijke doekje waar ze mee blijven wrijven als je een lange zit hebt wel :+
Maar ziet er wel strak uit, al is het onder de plakker lastig te zien, wat is het precies?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 00:07

c_alsemgeest schreef:
Fading schreef:
[ [url=m/mKQq0Q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lijnen doen ook geen pijn imo... schaduw en het etterlijke doekje waar ze mee blijven wrijven als je een lange zit hebt wel :+
Maar ziet er wel strak uit, al is het onder de plakker lastig te zien, wat is het precies?

Haha dat geloof ik, maar nu weet ik in ieder geval hoe het voelt :)

Zie hierboven :D

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 00:24

Aah ik zit zo in dubio, wil heel erg graag kersenbloesem op m'n ribben en dan nog het liefst met watercolor. Maar ik ben bang dat het eruit gaat zien alsof ik een flinke trap in mn ribben heb gehad ofzo :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 00:25

Oh ja fading... nu zie ik het :')-
Zat er over heen te lezen :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 00:30

Smee__ schreef:
Aah ik zit zo in dubio, wil heel erg graag kersenbloesem op m'n ribben en dan nog het liefst met watercolor. Maar ik ben bang dat het eruit gaat zien alsof ik een flinke trap in mn ribben heb gehad ofzo :')

Denk dat dat vooral aan de kleuren ligt die je gaat kiezen. Ik vind het idee erg tof.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 01:08

Dat is zeker waar. Ik wil dan graag lichtroze/oranje achtig alsin de kleuren van een zachte zonsondergang, zit ook weer een hele betekenis achter :P Morgen maar even een moodboard achtig ding maken :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 03:54

c_alsemgeest schreef:
Oh ja fading... nu zie ik het :')-
Zat er over heen te lezen :)

Hij is zo strak! Morgen even een foto!

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 07:15

Te slecht om mee te blijven lezen, ik krijg ook weer kriebels...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 08:25

Smee__ schreef:

Ik heb bloesem zonder lijnen op mijn schouders/nek/sleutelbenen en dat idee heb ik nooit gehad als je blauw/paars maar een beetje skipt :+