Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Het poliovaccin zoals je het omschreef dat was juist gevaarlijk inderdaad, 1 van de eerste foutjes van de producenten zullen we maar zeggen
nuscaniels schreef:pmarena schreef:Het poliovaccin zoals je het omschreef dat was juist gevaarlijk inderdaad, 1 van de eerste foutjes van de producenten zullen we maar zeggen
Grappig dat je dat als foutje ziet. Het is namelijk precies zoals jij graag ziet hoe een vaccin gegeven dient te worden. Zonder allerlei extra hulpstoffen die schadelijk kunnen zijn.
Het dode virus injecteren met wel die hulpstoffen gaf geen extra problemen, waardoor steeds meer landen daarop zijn overgestapt.
maava schreef:5% die kan overlijden aan polio, of 0,01 die bijwerkingen zou kunnen krijgen van vaccinaties.
Ik weet wat ik liever heb.
pmarena schreef:Je kan eigenlijk elke vraag van het ene "kamp" beantwoorden met dezelfde tegenvraag....dat maakt het zo lastig
Wat ook niet helpt is om kritische prikkers meteen "anti-vaxxers" te noemen want lang niet iedereen die zijn bedenkingen heeft bij de veiligheid van de prikschema's heeft helemaal niet gevaccineerd
pmarena schreef:Dus om je vraag te beantwoorden: Hoe weet iedereen die zo pro is, waarom het "goed" is?
Volgens het kritische kamp praten ze gewoon domweg de CDC / RIVM na. Of de dokters die het CDC / RIVM napraten....die hun info weer simpelweg van de producenten hebben.
Het kritische kamp baseert zich op verschillende medici die de diepte in gegaan zijn met onderzoek naar de vraag hoe het toch kan dat ze steeds meer vaccinatie-schade zien. Daarvan kun je er vast zonder al te veel moeite een paar vinden via Google, of via een paar linkjes die ik heb geplaatst vind je ook al wat
pmarena schreef:Juist de kritische beweging beseft maar al te goed dat er nog zoveel is dat we niet weten van het menselijk lichaam en het immuunsysteemSamen met de slechte ervarings-verhalen uit de praktijk voelt het daarom aan als een gok om zaken in te spuiten die met voortschrijdend inzicht heel goed wel eens veel meer zouden kunnen doen dan alleen dat wat de producent noemt...
pmarena schreef:Mooie opmerking om even over na te denken die ik voorbij hoorde komen is wel dat ze in omschrijving van medicatie als werking datgene kunnen noemen waarvoor ze het medicijn willen verkopen. Maar dat ze de andere werkingen dan "bijwerkingen" noemen
nuscaniels schreef:pmarena schreef:Het poliovaccin zoals je het omschreef dat was juist gevaarlijk inderdaad, 1 van de eerste foutjes van de producenten zullen we maar zeggen
Grappig dat je dat als foutje ziet. Het is namelijk precies zoals jij graag ziet hoe een vaccin gegeven dient te worden. Zonder allerlei extra hulpstoffen die schadelijk kunnen zijn.
Het dode virus injecteren met wel die hulpstoffen gaf geen extra problemen, waardoor steeds meer landen daarop zijn overgestapt.
pmarena schreef:Wat begrijp je nou eigenlijk precies niet van het mijns inziens waardevol zijn om te onderzoeken (sleutelwoord!) of dat wèl veiliger kan?
nuscaniels schreef:Zoals jij dan zou kunnen lezen is er GEEN veilige manier om met bepaalde virussen in contact te komen via de natuurlijke weg.
Oraal zorgde juist voor mensen die het virus nog konden uitscheiden.
95% doorloopt het virus als ziekte onschuldig.
5% doet dat niet en raakt ernstig misvormd, zwaar verlamd of dood.
Ook blijft het virus dan bestaan en dan hadden zoveel landen nu dan ook niet poliovrij geweest.
Het is juist onderzocht en dat wat jij voorstelt is minder effectief en gevaarlijker voor de rest.
pmarena schreef:Zucht. Zoals je zou kunnen lezen èn zou kunnen begrijpen heb ik dit gezegd in de context van VEILIGE manieren van via de natuurlijke weg in aanraking brengen met virussen.
Die het mijns inziens meer waard zijn om te onderzoeken dan steeds maar weer kop in het zand voor de problemen en nog maar een tandje erbij met een extra vaccinnetje hier en daar.
Staat toch echt al in het topic hoor....
Ik ben het zachtjes aan echt beu om steeds op allerlei vreemde veronderstellingen te reageren waarop men het antwoord zelf ook wel had kunnen zien dan wel bedenken. Ben nog gek dat ik nog reageer ook
pmarena schreef:Wat begrijp je nou eigenlijk precies niet van het mijns inziens waardevol zijn om te onderzoeken (sleutelwoord!) of dat wèl veiliger kan?