Doe je goed! En ik bewonder de vechtlust die opeens de kop op heeft gestoken!
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-16 14:00
nou, het is meer hubby die vol vuur de barricades op is gesprongen ! wat vecht die lieverd voor mij !
ik moet ook zeggen, dat ik omringd word, door ontzettend lieve mensen. zondag weer een vriendin op bezoek geweest, die bood mij spontaan een weekje vakantie in Frankrijk aan. krijg ook veel bloemen, kaartjes en attenties van iedereen. ben gek op lezen, en heb een grote stapel boeken liggen.. visite doet me ook erg goed, heb ik echt wat afleiding aan s nachts en op stille momenten slaat het nog in als een atoombom, maar ben nu dankbaar voor de kleine momentjes van afleiding, hoe kort maar ook. zaterdag een dagje naar mn favo-plaats in duitsland geweest. en a.s. vrijdag gaan we met het hele gezin, ik als Halloween -liefhebber pur sang, naar Walibi fright nights..
Laura82
Geplaatst: 24-10-16 14:05
Wat goed om te horen! Dat je nog maar veel mooie momenten mag beleven
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-16 16:29
EN ER GVD EEN WEEK OVER WILLEN DOEN, OM DAT BELANGRIJKE MAILTJE, WAAR ZE ALLES AL VOOR HEBBEN, TE STUREN.
Ik begrijp het volkomen, dat je zelf niet op tv zou willen, maar dit moet wel groots in de media komen. Elke keer dat mensen tegen zoiets aanlopen, groot maken, dat de politiek er niet meer onderuit kan.De zorg is gewoon te slecht voor woorden. We gaan achteruit in deze moderne tijd ipv vooruit.
spatter
Geplaatst: 25-10-16 10:36
Leuven achter zijn vodde aan zitten!
Mooi ziekenhuis , mijn zoon heeft er 4 weken gelegen, de IC is echt super maar eenmaal op een gewone kamer vond ik het een stuk minder. Zoonlief uiteindelijk terug naar Maaseik gebracht en daar is hij opnieuw geopereerd.
Mijn zoon lag in Leuven op sterve na dood en alleen hem werd vertelt wat het behandelingsplan was, alsof hij daar iets van mee kreeg Jong van 18 jaar met een gewicht van 34 kg en verrekkend van de pijn. Wij als ouders moessten steeds vragen wat de bedoeling was, nouja, dat wisten ze dus zelf ook niet, bleek uiteindelijk.
Er zit een hoop kunde daar maar het is een log apparaat, dus desnoods vriend daar persoonlijk langs laten gaan !
Heb je daar misschien ook eerder verklaard niet behandeld te willen worden? Denk dat een heel goed gesprek met de (al dan niet behandelend) arts een hoop duidelijkheid voor alle partijen zou brengen. Zij moeten zich ook inzetten om het van de verzekering vergoed te krijgen, maar dan zullen ze er ook van overtuigd moeten zijn dat het zin heeft
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-16 13:03
nee, ik heb juist verklaard daar WEL behandeld te willen worden..
Spatter- hoe is het met je zoon afgelopen ?
er komt al lichtelijk wat schot in de zaak. het behandelplan is doorgestuurd, en ligt nu bij de zorgverzekering.word met spoed nu behandeld, en als t goed is, vanmiddag de uitslag. ik wil hierbij een dikke pluim uitdelen, aan degenen, die dit behandelen bij het Zilveren Kruis zorgverzekering. die dames zijn zo lief, begripvol, behulpzaam, en doen meer, als hun werk !! fijn, dat met alle klachten (al dan niet verdient ) over zorgverzekeringen, dat er dan medewerkers zijn, met hun hart op de juiste plaats . toppie !
Super!! Heb zelf ooit een klacht ingediend bij zilveren kruis en die is wel keurig behandeld toen. Kan ik eigenlijk van ohra waar we nu 2jr zitten niet zeggen.
Heb de laatste pagina's gelezen,ik ben in shock! zo verschrikkelijk vind ik het. Het enige wat ik je kan wensen is nog een zo goed mogelijke lange tijd. Een kennis van mij krijgt ook een cocktail en zij doet het er goed op.Zij is terminaal,maar ze werkt nu weer gewoon en kan nog volop genieten.Schijnt toch goed spul te zijn,die cocktail.
Goed om te lezen dat de zorgverzekeraar met je mee denkt!
rocymax
Geplaatst: 25-10-16 19:51
Fijn om te lezen dat je je vechtlust weer terug hebt. Super, net zoals je zegt , genieten van de fijne momenten die er ongetwijfeld zijn. En gelukkig dat de zorgverzekeraar meedenkt.
Janneke2
Geplaatst: 25-10-16 21:06
spicegirl schreef:
ALLES WORD GOEDGEKEURD !! nu wat vaart erachter..
Fijn!!! Heel erg fijn! ! Heerlijk voor je, dat is een zorg minder.
...en bokt staat achter je, dus die vaart komt ook nog wel!