Ik heb m nu ingebracht, moet nog ongesteld worden maar dat gaat vannacht of morgen gebeuren.. En wauw, hij ging er nu meteen echt super soepeltjes in! Terwijl dit pas mijn tweede week in gebruik is..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joanieke schreef:Verkeerd vouwen (al verschillende vouw technieken geprobeerd? Zelfs de richting van de vouw kan uitmaken, bij mij in ieder gevel wel..)/te gespannen (zeker als je het 30 minuten achter elkaar probeerd)
Etc..
_Mirjam schreef:Riddershow schreef:Ik ben er laatste menstruatie achter gekomen dat mijn BMM lager zit dan verwacht. En dat ik hem de vorige keren waarschijnlijk ernaast geplaatst heb. Nu kon ik hem er heel mooi omheen plaatsen en lekte dan ook helemaal niet. Alleen dat knopje moet er wel af.
Zie het plaatje hierboven, een cup hoort helemaal niet zo ver te zitten dat hij om je baarmoedermond geplaatst wordt. Het is geen pessarium
Manou schreef:Ik gebruik al jaren een cup en ik heb nog steeds wat maandverband en tampons liggen. Met een vakantie was ik toch erg blij dat ik iets anders bij me had, iedere keer weer improviseren met een waterflesje in een wc-hokje op de camping werd ik niet zo blij van.
corine1981 schreef:CharIsabella schreef:Voor mij is het toch niks...
Ik verhaal zo erg dat ik dat ding er niet in krijg...
Ik maak m'n stripjes op en dan ga ik naar de huisarts voor een spiraaltje zodat die verdraaide pijn ophoudt
Dat is echt oefenen hoor, beetje glijmiddel kan misschien helpen?
corine1981 schreef:Kende de arts überhaupt het fenomeen menstruatiecup? Want dat is al uniek volgens mij.
Ik ben ook normaal van het over de grond kruipen, zo'n twee dagen lang en dat is na mijn zwangerschappen sowieso minder, maar met cup gewoon weg... Ik voel het opkomen de eerste dag, doe de cup in en geen last meer...
Dus hoop voor jou dat je het allicht ooit kunt proberen.
Ik vraag me af wat er zo fijn Is aan een spiraal? Kunnen ze die wel plaatsen wanneer je zo verkrampt?