Ja is misschien een aanname maar zo voel ik het wel een beetje. Neemt niet weg dat ik het iedereen gun maar tuurlijk gun ik het mezelf ook. Weet dat ik enorm ga balen als we niet mee mogen gaan lopen en die kans zit er natuurlijk wel in.
EmptyWords
Geplaatst: 31-03-17 13:41
nou ja, ik heb me afgelopen maandag pas ingeschreven, terwijl ik vanaf het begin al meelees in dit topic. Heeft niets te maken met niet willen, maar met het feit dat het wel wat geld kost en twijfel.. kan ik het wel? moet ik dit wel doen? etc. En ieder jaar heb ik weer spijt dat ik me niet heb opgegeven, als de lopers voor mijn werk langskomen. Dus heeft niets met minder graag willen te maken
Blijkbaar wil ik dan ook niet graag genoeg want ik schreef mij pas in de tweede periode in ipv de eerste XD Slaat nergens op Ik schreef mij in toen ik goed met geld zat. Je weet degene hun situatie niet
Ja oké daar hebben jullie wel gelijk in. Geld wordt pas een probleem wanneer je ingeloot ben, ik kon tot nu toe nog niet betalen natuurlijk maar sta wel ingeschreven. We gaan gewoon hopen dat we allemaal mee mogen doen!
Sorry lees alles nu pas, maar ik bedoelde het absoluut niet vervelend! Je kan natuurlijk allerlei redenen hebben om nu pas in te schrijven, ik typte gewoon even mijn hersenspinsels neer zonder echt na te denken of diepe bedoelingen te hebben haha
Ik heb vrijdag ook nog zitten twijfelen om in te schrijven of niet. Blijft gewoon een geweldig mooi evenement. Uiteindelijk toch niet gedaan. De laatste dag, of vooruit de laatste 20 km vorig jaar waren toch een van de ergste uit m'n leven dit jaar lekker langs de route bier drinken met een vriend
Zo. Net mn eerst 10 km gelopen. Ging goed. Lijf technisch had ik nog wel verder kunnen gaan. Dat is voor volgende week. Straks nog wel een rondje met t paard lopen
Ik heb vandaag 15 ipv 25 gelopen. Ik eou fotos maken met mijn camera onderweg om te oefenen. En om 25 km met dat ding te lopen vond ik iets te veel van het goede. Pracjtige tocht gehad en 4 en halfuur over gedaan. Waten teveel mooie fotomomenten hihi
Wij hebben nu na 3 uur en 18 min eindelijk een pauze op een terras tijdens onze 25km. Zitten nu op 17km. Wat een goddelijk weer om te lopen en heel mooi gebied hier!
Zo nou dat ging hartstikke prima die 25km! Tussendoor even op een terras gezeten maar daarna konden we ook heel makkelijk weer door! Ruim 25km gelopen en onder de 5 uur gebleven, heel netjes dus!
Ik loop doordeweeks 2x kort en ga zaterdag een route van 25 km meelopen in Drunen
maylotje
Geplaatst: 04-04-17 23:35
Vandaag een kleine 10km dan donderdag nog ong 10km en dan zaterdag em zondag 15km. Wij willen hierna als dit makkelijk gaat over gaan op 20km met pasen en hopelijk 25km op 22 april met de bloesemtocht.
Vandaag nog gelopen op een paar wandelschoenen die ik vorig jaar extra had. Ook die zijn toch echt niet fijn/te smal.
Dan voorlopig maar oerlelijk op mm sandalen en sokken combi. Dat loopt wel fijn.
Wij wachten vrijdag even af of we ingeloot zijn of niet. En anders gaan we maandag samen weer 25km lopen. Ik ga zelf vrijdag misschien wel even kort 10km lopen met de hond.