[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

doezel2

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 13:43

Is het geen onsteking? Oor doet ok beetje zeer namelijk

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 23:56

Lady Luck in Weert heeft deze week acties voor het zetten van piercings, ik denk dat ik naar aanleiding van de actie van morgen ga. Op de site en hun FB staat de info hier over.

Ik zie er wel heel erg tegenop, ik heb wel wat meer piercings maar voor hun dinsdag actie heb ik echt een soort angst ofzo, omdat het zo'n gevoelige plek is :S

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 00:01

lijkt me zeker ook niet de fijnste plek!

nu heb je niet zoveek aan deze reactie en maak ik je wss nog zenuwachtiger maar ik kan je maar beter eerlijk zeggen hoe ik er over denk :') dan weet je tenminste wat je te wachten staat.

heel veel succes morgen!

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 00:03

Haha nee joh maakt niet uit, ik moest het even kwijt. In principe heb ik nog een 'ergere', maar ik zou liever die herhalen dan dat ik deze neem. Maarja, no pain no gain.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 00:04

ohgod, nu ben k wel benieuwd welke nog erger was, dacht dat dit toch wel een van de erste plekken zou zijn :')

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 10:15

Ik ben vooral benieuwd over welke piercings jullie het hebben :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 10:41

Druppie7711 schreef:
Ik ben vooral benieuwd over welke piercings jullie het hebben :')

Ik ook..... :=

Gisteren deze besteld, kan niet wachten tot hij er is <3

Afbeelding

En een hele kleine labret voor in mijn helix. Hij is 1,2 mm, ik heb geeen idee of dat past en of dat ook de maat is van de piercing die er nu in zit... Dat gaat dan de eerste keer worden na +- 7 maanden dat ik 'm ga wisselen. Ben benieuwd!

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 11:50

De actie bij lady luck is op dinsdag een tepelpiercing.
Lijkt me heel gaaf maar te eng haha

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 12:12

Ik heb toen 2 tepelpiercings gelijk gezet. Deed inderdaad echt goed zeer. Maar eigenlijk achteraf weinig problemen mee gehad. Ja het blijft een tijdje gevoelig, maar ben er nog steeds super blij mee :D

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 19:01

Haha ik heb het niet gedurfd! Erg he :(

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 22:47

Hi ladies! Stille meelezer hier, maar heb voor nu toch een vraagje. Ik heb mid december een micro dermal laten zetten tussen m'n sleutelbeenderen, precies in het gaatje ertussen.. Nooit gezeik mee gehad, prima plekkie, iedereen mag hem zien. Nou heb ik er sinds gisteren al wat jeuk aan en vandaag dus wat viezigheid achter vandaan gehaald, zowel met keukenpapier als flos.. Is er nog iets wat ik zou kunnen doen? Qua schoonmaken of iets? Ik ben er namelijk heul blij mee en ben dan altijd gelijk bang voor uitgroeien..
Ik werk 6 dagen met opvliegend maismeel wat er (denk ik..) wel is achter vliegt en m'n knoopjes van m'n werkpolo zitten er ook vaak tegenaan te prikken (als de baas er niet is laat ik die dus ook lekker open, maar dan zit je weer met dat meel..)

Dus help help, ik wil m'n dermal voorlopig nog even houden.. Of maak ik me weer veel te druk en moet ik vooral lekker blijven spoelen en flossen?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 22:59

Ik zou een beetje uitkijken met flossen, liever spoelen met zoutoplossing. Mok gekookt en afgekoeld water, kwart theelepel zeezout erin oplossen en je piercing daarin laten weken/spoelen of evt een shotglaasje vullen met water en er tegenaan houden. Niet teveel zout, dat droogt uit.

Ik heb 2 MDs en ze hebben bij mij ook zo af en toe een onrustige periode. Waar het aan ligt, geen idee... Mijne zitten er nu een jaar in.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 23:01

Een slechte weerstand zorgt vaak ook voor bitchende piercings en MD's en aangezien veel mensen weer lekker snotterig en/of grieperig zijn...

Stress kan ook een factor zijn.
Of in jouw geval is hij toch een beetje geïrriteerd door die knoopjes.

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 23:03

Hier even een fotootje van mijn septum. Zit er nu een dikke maand en gisteren voor het eerst vervangen.
Afbeelding

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 23:09

Desteny, kun je er niet iets van een pleister op plakken tijdens je werkuren?
En als je bang bent dat dat meel erachter komt; er zijn ook van die 'eiland'pleisters in klein formaat.
Of mss nog handiger: eksteroogpleisters, die hebben een uitsparing in het midden vh 'watje' wat wel bedekt is met pleister.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 23:25

Bumblehorse schreef:
Hier even een fotootje van mijn septum. Zit er nu een dikke maand en gisteren voor het eerst vervangen.
[ [url=m/ARSkRM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaaf! Ik heb ook 2 kleine ringetjes liggen, twijfel alleen nog tussen de 6mm of 7mm. Ik denk dat ik 6mm toch met iets te klein vind maar kan dat pas goed zien als ie erin zit.

Ik ga volgende week wisselen :j

Ik heb vandaag al m'n Roségouden sieraden binnen gekregen, mooi! Even wennen als je dat gele gewend bent maar ik vind het echt heel subtiel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 23:27

Je hebt hem pas net toch Friem? Wel slim om dan al te gaan wisselen? Mijn nostril zit er al sinds september in maar daar blijf ik voorlopig ook nog even vanaf.

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 23:30

Ik kwam deze trouwens tegen op AOP, zo mooi! Ben mijn oren aan het stretchen en deze staan absoluut op het verlanglijstje <3

Zijn er trouwens mensen met ervaring met het opnieuw piercen van een gesloten gaatje? In mijn geval gaat het om een eskimo. Ik kan het litteken voelen in mijn lip. Het gaatje onder mijn lip is ook nog zichtbaar maar de rest is helemaal dicht helaas.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 23:35

Emmaa_ schreef:
Je hebt hem pas net toch Friem? Wel slim om dan al te gaan wisselen? Mijn nostril zit er al sinds september in maar daar blijf ik voorlopig ook nog even vanaf.

Dan 4 weken alweer. Gaat hard he :D Zolang je steriel wisselt en weet wat je doet is er niets aan de hand.
Tong heb ik na 2 dagen al gewisseld, die 6mm ballen belemmerde echt de genezing, die ring is voor m'n septum ook veel te groot, heel oncomfortabel zo.

Molfre volgens mij piercen ze niet in t zelfde gaatje meen ik mij te herinneren maar misschien is ie wel door te prikken door de piercer :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 23:37

@ molfre, mn tong en tragus zijn opnieuw gezet. Vond de ervaring niet per se anders/vervelender oid. Hoewel mn tragus destijds geschoten is (13 jaar terug) dus dat is wellicht geen eerlijke vergelijking.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 09:53

_Friemel schreef:
Ik heb vandaag al m'n Roségouden sieraden binnen gekregen, mooi! Even wennen als je dat gele gewend bent maar ik vind het echt heel subtiel!

Wij willen foto's! :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:05

Drunksheep schreef:
_Friemel schreef:

Wij willen foto's! :D

Nog even wachten op mn eyelets, heb voor nu even normale rosegouden besteld maar ik wacht natuurlijk op mijn lotus :):) :):) dan ben ik helemaal compleet :):)

Ik heb trouwens in mn helix een 4,5mm staafje, was speciaal voor je helix, sluit echt mooi aan :j Had er eerst een horseshoe in alleen bleef steeds hangen met mn haar :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 16:38

Even een vraagje: zouden jullie een 1,2 mm piercing in een gaatje doen die op 1,6 mm gepierced is? Heb namelijk de labret binnen voor in mijn helix en hij is zo gaaf, alleen twijfel ik dus of dat wel kan en geen nadelen heeft....

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 16:58

Ja hoor, sterker nog zo heb ik in fases gedownsized naar 1mm. :)
Hou er wel rekening mee dat er veel bewegingsruimte is en dat er druppels speeksel door je piercinggat naar buiten kunnen komen, ongeveer de eerste week.
Je binnenmondweefsel :+ past zich vrij vlot aan, dus binnen een week of 2, 3 is hij compleet aangepast op je nieuwe maat maar teruggaan naar de oude maat gaat ook makkelijk als je dezelfde stappen aanhoudt en het weefsel even de tijd gunt.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 17:01

Hee!

Even een vraagje, ik heb nu al een enkele tragus maar wil misschien een dubbele, zou dat kunnen?