Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ik vind het anders heel edel van jullie hoor dat je fout bent. Jullie houden een heleboel mensen aan het werk en een heleboel mondjes aan het eten. Dat verdient toch wel een pluim, serieus. Ik persoonlijk zou ze zo allemaal op straat zetten als het er op aan zou komen.
Dat je dat van die vereniging aanhaalt laat imo zien dat je niet zoveel kaas hebt gegeten van economie, M.
En de fabrikanten waren sowieso al gevrijwaard van rechtzaken, de uitkeringen via vaccine court liegen er niet om wanneer het om autisme gaat.
En iedereen maar belasting betalen....
janderegelaa schreef:Ik ben iemand van de wetenschappelijke studies en als er maar 1 onderzoek 100% bewijs heeft dat mijn dochter er ziek van wordt dan krijgt ze het niet. Maar die zijn er niet. Van Rota bijvoorbeeld wel. Krijgt ze dus nooit. En dat is denk ik het verschil tussen ons. Jij laat je leiden door emotie en ik door de wetenschap.
kwita schreef:Robin_S schreef:Hier een alto-zweverige middeleeuwse moeder die haar baby nog niet heeft laten enten. Ik ben blij dat we de keuze krijgen! Heeft helemaal niets met rare opvattingen te maken, maar gewoon met het feit dat ik niet wil dat een substantie van de ziekte in zo'n jong lijfje wordt ingespoten.
Echter zal ik mijn baby nooit naar een crèche brengen. Ik vind dat daar vaccinaties inderdaad verplicht moeten zijn, met strenge controle. Want daar woekeren de ziektes gewoonweg. Is echt te gewaagd om daar ongeënt te vertoeven.
Weet je hoe leuk een kind het op een crèche kan hebben en hoe leerzaam het voor ze is?
eigenlijk doe je ze wel te kort, al woekeren daar de ziektes net zo hard als op een school!
geent of niet een kind moet zelf weerstand/resistentie opbouwen en als je dat uitstelt gebeurt dat tijdens de school jaren....
Robin_S schreef:Dat ik haar tekort doe door haar niet naar de crèche te brengen begrijp ik niet zo, wat is daar dat ik haar niet kan bieden?
Anoniem schreef:Nee dat is mijn mening, en de mening die ik op meerdere fora van andere niet vaccineren ouders lees. En ik zeg niet veel anders nu dan het omgekeerde van wat jullie zeggen... Alleen is het dan ineens niet meer zo leuk.
Daarbij is het de waarheid. Stel je eens voor dat de hele vaccinatie industrie nu ineens in elkaar zou klappen, fabrieken zouden sluiten en medisch personeel niet met nodig zou zijn omdat er ineens totaal niet meer gevaccineerd wordt. Dan zouden vreselijk veel mensen werkeloos worden. Mega veel gezinnen zouden hun hypotheek niet meer kunnen betalen en hun kinderen niet meer kunnen voeden. De werkeloosheid zou de pan uit rijzen en de gevolgen zouden niet te overzien zijn, wereldwijd. Krijg al die mensen maar even tegelijk ergens anders aan het werk, onmogelijk.
Dus wat dat betreft houden de vaccineerders de wereld draaiende.
miss_lizje schreef:Maar in jou geval had je zoontje al wat onder de leden. De inenting is een trigger geweest. Maar hoeft niet per definitie de enige trigger hoeven zijn.
Anoniem schreef:Robin_S schreef:Dat ik haar tekort doe door haar niet naar de crèche te brengen begrijp ik niet zo, wat is daar dat ik haar niet kan bieden?
Spelen met andere kindjes bedoelen ze denk ik?
Maar je kunt ook naar de intratuin gaan en je kind daar met andere kinderen laten spelen. Of naar de kinderboerderij speeltuin enz enz.
Samen liedjes zingen kun je ook met de kinderen uit je familie of van je vrienden.
Mijne vind het wel leuk maar heeft nu wel vaker een beginnende snotneus die ik dan de kop in moet drukken met physiomer. Ze lopen met z'n allen op al het speelgoed te sabbelen.
Robin_S schreef:En ik persoonlijk zou mijn niet-geënte kind niet naar een crèche durven brengen maar dat scheelt per persoon waarschijnlijk