Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xJitskee schreef:Sterkte Jennifer, pas goed op jezelf
Welkom nieuwe posters!
Mijn lijstje voor vandaag, helaas heel druk met mijn studie deze en komende week, dus weinig tijd om te sporten. Ik probeer daarom dagelijks naar het station (12,5 km enkele reis) of mijn werk (8 km enkele reis) te fietsen. Voor de rest let ik goed op mijn eten, het sporten komt na mijn tentamens wel weer. Was wel weer 0.9 kg kwijt gisterochtend, teller staat totaal op -2,7 nu.
O (10.45): Grod haver-gerst pap (lekker, maar wel ontzettend zoet)
L:zelfgemaakte groentensoep, cracker met casselerrib, cracker met kaas
T: half plakje zelfgebakken cake
A:waarschijnlijk stamppot andijvie200 grspinazie met gekookt eitje, halve karbonade
B: 16 km fietsen, 45 minuten krachttraining bij de fysio

Mij jou bmr zou ik gewoon rond de 1650 eten per dag.
 Mij jou bmr zou ik gewoon rond de 1650 eten per dag.

Rebecca schreef:Groente leren eten , je wil afvallen? Hop groente eten , ik leer mezelf ook zogenaamde gore groente te eten die eigenlijk best goed zijn te pruimen .

Verder geen sport daarbij momenteel. Ik tel het rijden niet mee op MFP, vind paardrijden niet hetzelfde als een uur fitnessen ofzo, en als het wel eens intensiever zou zijn, vind ik dat gewoon 'mooi meegenomen'. Niet iets waarvoor ik extra moet/mag gaan eten.
 Verder geen sport daarbij momenteel. Ik tel het rijden niet mee op MFP, vind paardrijden niet hetzelfde als een uur fitnessen ofzo, en als het wel eens intensiever zou zijn, vind ik dat gewoon 'mooi meegenomen'. Niet iets waarvoor ik extra moet/mag gaan eten.
 ) en fiets ik hooguit 2 keer per week een half uurtje op de hometrainer.
 ) en fiets ik hooguit 2 keer per week een half uurtje op de hometrainer.                                                         

Vond de smart protein cookies wel erg lekker, die met 21 in een zak, maar die losse grote vond ik echt niet lekker.. 3 maanden geleden 1 doos in chocolade besteld en ik heb er nogsteeds maar 1 op
  Vond de smart protein cookies wel erg lekker, die met 21 in een zak, maar die losse grote vond ik echt niet lekker.. 3 maanden geleden 1 doos in chocolade besteld en ik heb er nogsteeds maar 1 op 

Vind het zonde om 2x 'voor de gezelligheid' te gaan vreten.
 Vind het zonde om 2x 'voor de gezelligheid' te gaan vreten.                                                         

muffins wil ik ook nog proberen, maar eerst maar eens door de lading kruidnoten die ik nog heb liggen heenkomen
 muffins wil ik ook nog proberen, maar eerst maar eens door de lading kruidnoten die ik nog heb liggen heenkomen  

Vind ze wel lekker maar niet zo lekker dat ik mn controle verlies dus dan doe ik er lang mee hahaha. Achja op deze manier kan ik het hele jaar door kruidnoten eten
 Vind ze wel lekker maar niet zo lekker dat ik mn controle verlies dus dan doe ik er lang mee hahaha. Achja op deze manier kan ik het hele jaar door kruidnoten eten  

. Ik moet nog even bedenken wat ik vanavond ga eten... Ik denk maar weer bami met groentes en een gebakken ei. Lekker snel klaar en hoef ik niet zo te haasten om te gaan sporten.
 . Ik moet nog even bedenken wat ik vanavond ga eten... Ik denk maar weer bami met groentes en een gebakken ei. Lekker snel klaar en hoef ik niet zo te haasten om te gaan sporten.