Persistence van MAC. Wilde eigenlijk voor velvet teddy gaan maar vond hem totaal niet mooi op mijn huid.
Myrthee_
Geplaatst: 21-12-15 18:10
Djilna schreef:
@Myrthe, waarom vindt je dat de lelijkste kleur?
Op de foto is 't niet echt te zien maar hij kleurt oranje. En mijn huid is in het echt net te donker voor zo'n lichte kleur roze. Dus voor mij vind ik het een verschrikkelijke kleur.
Ik heb 02 nl ook en ik vind het een mooie zomerkleur. Draag hem dus ook alleen in de zomer.
Suus___
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-15 18:19
Dag 16 Sisley phyto lip star in sparkling topaze
Cheetahfan
Geplaatst: 21-12-15 21:21
Hallo!
Sorry dat ik hier zo inbreek, maar ik heb een vraagje en ik denk dat jullie me wel kunnen helpen! Ik ben al een hele tijd op zoek naar een mooie donkerrode (bordeaux) lipstick. Het liefst een beetje een matte. Ik heb al een aantal keer een mooie (dure) lipstick gekocht, om er thuis achter te komen dat hij toch echt heel rood is ipv donker. Ik heb de laatste paar pagina´s even doorgekeken, en ik zie er echt onwijs gave kleuren tussen zitten maar niet zo snel wat ik zoek. Kunnen jullie me helpen?
Cheetahfan ik zou even bij bijvoorbeeld een ici paris eens binnenlopen en die vraag stellen. Kunnen je fijn helpen en testen dan ook verschillende kleuren met je uit.
Bedankt voor de tips! Meisje_: dat is inderdaad ook wel een goede, helaas hebben wij hier geen ici. Suus: Oo, dat is precies de kleur die ik zoek! Mac is wel erg prijzig, maar ik hou hem in gedachten. Zijn er nog 'neppers' die er veel op lijken?
Djilna
Geplaatst: 21-12-15 22:44
Op de vorige pagina staat een foto van mij waar ik Diva op heb, was gisteravond.
Ik heb vandaag gespijbeld, lekker dagje niks behalve lippenbalsem. Prachtige kleurtjes weer vandaag..
Ik ben gezwicht en heb net Twig besteld, liep er al daaagen mee in mijn hoofd en na tientallen swatches te hebben opgezocht heb ik hem net besteld. Kan niet wachten tot hij binnen is.