Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:IMANDRA schreef:Balen sec.. wel goed van je verbetering in gewicht! waar was het ergens?
Panningen! Ja beetje jammer, maar verder wel gezellige dag met boxmaatjes gehad en dat is het belangrijkste!
The_Cat schreef:secricible schreef:
Panningen! Ja beetje jammer, maar verder wel gezellige dag met boxmaatjes gehad en dat is het belangrijkste!
Was dat een organisatie die dat al eens gedaan had? Komt een beetje over alsof het de eerste keer was.. Zou allemaal niet echt mogen. Ach, je hebt toch een paar leuke dingen om jezelf een mentale pluim te geven lees ik zo. Toch super gedaan van je met je PR Deadlift!
The_Cat schreef:Gebruiken jullie eigenlijk ook lifting schoenen? Mijn coach was erover bezig dat het een dubbeltje op een kantje is. Langs de ene kant zou mijn mobility omhoog moeten, en houden lifters dat tegen, maar langs de andere kant bieden ze wel goede steun die handig kan zijn om net dat beetje extra te doen.
Wat zijn jullie ervaringen ermee?
The_Cat schreef:Ik denk dat mijn coach in dezelfde lijn zit als jijmaar ik het gewoon anders verwoord. Hij bedoelt gewoon sinds mijn mobility momenteel niet goed is, moet ik er gewoon ook op letten dat ik blijf verder oefenen op de mobility. Maar als ik nu bv oefeningen moet doen zoals backsquat, dan leg ik een paar kleine gewichtjes onder mijn enkels en maak ik zelf een beetje het effect dat een lifter doet.
Ik heb echt ontzettend slechte enkelmobility en heup. En vooral bij een squat toont zich dat. Ik ben er aan aan het werken, maar het is nog niet zoals het zou moeten zijn.