Meer lange meiden op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Meer lange meiden op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 11:58

Speciaal bestellen kost niets meer hoor. Het is niet voor jou op maat gemaakt. Althans, het lijkt me dat het net zo is als met paardrijlaarzen. Die liet ik destijds ook in een standaardmaat bestellen, mocht ik ook gewoon terugsturen als het niet goed was. In tegenstelling tot laarzen die op maat gemaakt zijn.
Maar inderdaad een lengtemaat is beter dan een standaardmaat. Ik heb laatst een Geisha broek gekocht in een standaardmaat. Echt behoorlijk te kort, maar die draag ik dan ook in laarzen of hoge schoenen.

Het schijnt dat Primark goedkope echt lange broeken heeft, volgens dit topic.
En daarnaast kan je voor de simpele rechte broeken Miss Etam in de gaten houden als er sale is. Een nieuwe broek (geen jeans hoor) kost volgens mij iets van 60 euro. Maar in de sale kun je ze veel goedkoper scoren :) Kwaliteit is echter niet top hoor.
Kleur blijft wel redelijk lang goed. Maar naden van kontzakken etc. zijn niet optimaal.

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 12:01

Ik kom er inderdaad voor de broeken! En af en toe hangt er ook een leuk blousje :)

Primark broeken heb ik nog nooit gepast, moet ik maar eens gaan doen haha

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 13:29

Ik haal broeken altijd bij Primark of H&M. Bij de H&m meestal High Waisted broeken, al is de waist dan meestal wel wat te groot met de goede lengte broek, maar het valt opzich nog mee :P