Ik ben er echt verslaafd aan, is al mijn 2e stuk. Hij ruikt een beetje zoals Maypole zeep. Beetje zoete pepermuntgeur. Lekker fris, maar niet zo heftig als bvb Dirty

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saleisha schreef:Oooh ik ben sinds deze week ook om! Heb lemony flutter, Let the good times roll en Breath Of Fresh Air toner water, en aantal bath bombs maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Wil nu ook graag een shampoo/cremespoeling proberen, wat zijn jullie favorieten?
minouesmee schreef:Mijn combo van vanavond.
m/whN6GY.jpg
Saleisha schreef:Ooo ik heb de sleepy hand-/bodycrème gehaald vandaag, een kerstartikel en hij ruikt zoooo lekker.
Ik heb op advies van de medewerksters de Soak and Float shampoo bar gekocht, ga die morgen uitproberen!
Gulpje schreef:Saleisha schreef:Ooo ik heb de sleepy hand-/bodycrème gehaald vandaag, een kerstartikel en hij ruikt zoooo lekker.
Ik heb op advies van de medewerksters de Soak and Float shampoo bar gekocht, ga die morgen uitproberen!
Ja die is echt de allerlekkerste he? IK had hem gisteravond na het douchen (met Lush Lavendelzeep) opgesmeerd en heb de rest van de avond aan mezelf zitten ruiken![]()
Even een vraagje! Gaan er veel van jullie Tweede Kerstdag naar de Sale en is dat de moeite waard? Ik zit te twijfelen of ik even naar Amsterdam of naar Utrecht ga (in Amsterdam zitten meer winkels)