edit: ik bedoel zeker niet dat je als een vleugellam vogeltje op de bank moet blijven zitten hoor, maar waarom buiten de dingen die "moeten" extra risico opzoeken?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Je moet het natuurlijk compleet zelf weten, maar waarom doe je nu dingen die het genezingsproces en de pijn niet bepaald helpen?
SandraVerl schreef:Och, ik ben toen ik herstellende was van 2 gebroken wervels (indeukingsfractuur), zonder mijn corset op een paard geklommen en eraf gevallen. Rijden is nu eenmaal een virus.
Femke_Tweety schreef:Goed plan, en ik hoop dat het vlot gaat.
Op zich wel een leuk idee voor een nieuw topic,
Het meest onverantwoorde/stomme dat je hebt gedaan met paarden, met betrekking tot eigen gezondheid.... Ik geloof dat daar nogal wat gekkigheid zou komen te staan...
Maar hier maar gewoon jouw wond volgen.
Ik ben wel benieuwd naar een foto van vandaag eigenlijk?
SandraVerl schreef:Femke_Tweety schreef:Goed plan, en ik hoop dat het vlot gaat.
Op zich wel een leuk idee voor een nieuw topic,
Het meest onverantwoorde/stomme dat je hebt gedaan met paarden, met betrekking tot eigen gezondheid.... Ik geloof dat daar nogal wat gekkigheid zou komen te staan...
Maar hier maar gewoon jouw wond volgen.
Ik ben wel benieuwd naar een foto van vandaag eigenlijk?
Kunnen we daar dan wel de dokters blokkeren? Denk dat die mensen anders een hartverzakking krijgen.