Ik ben weer thuis.Het ging eigenlijk precies zoals ik al zei.
Helaas was ik pas om 10 voor 2 aan de beurt,heb daar 2 uur moeten wachten in me bed,wel startklaar met infuus enzo.Infuus in me hand lukte niet,dus toen maar iets hoger op me arm gedaan.
Operatie duurde 70 min. ze hebben ook de biopsie gedaan in me andere oog,maar dat hoefde gelukkig niet afgeplakt te worden.Op de uitslaapkamer werd ik om kwart over 3 al klaarwakker,dat was erg vroeg zeiden ze.
Kreeg gelijk een boterham met kaas,een plakje peperkoek en 2 kopjes koffie.
Heb helemaal geen pijn en voel me erg goed,loop wel een beetje 'dronken' nog,maar dat komt omdat ik maar met 1 oog kan zien nu.Zodra ik buiten was,een peukje gerookt en dat ging prima,niet misselijk ofso.
Al met al ging het gewoon kei goed allemaal.Was ook al die tijd heel relaxt,komt vast door de Healing die ik vorige week gehad heb.
vandaar dat ik al die tijd niet nerveus was.
Volgende week woensdag naar de oogarts terug voor de hechtingen eruit te halen en de uitslag horen.
De uitslag van het bloed op Herpes hadden ze nog niet,hopen dat die volgende week binnen is.
Morgen mag het verband van me oog af,ik mag een week niet voorover bukken en niet zwaar tillen.