[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 09:20

DezeNaam schreef:
Heyy, sorry dat ik plots kom binnenvallen maar ik heb een vraagje voor jullie. :o
Ik vraag me al even af of een lip piercing beter staat bij bepaalde gezichtstypes?
Ik zit zelf namelijk al lang te twijfelen of ik er eentje zou laten zetten, zou dan graag een ringetje of barbell in mijn linker of rechter onderhoek hebben.

Alvast bedankt. :)

Om een kaartje aan een boeket vast te maken, gebruiken ze van die kleine ijzeren ringetjes. Als je er daar eentje van zou kunnen krijgen, dan kun je die zo om je lip buigen dat het lijkt of je een lip-piercing hebt. Zo zou je kunnen inschatten of je dit wel mooi vindt staan. ;)

Fink

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 09:34

Oh oliebol... Nog maar even prutsen vandaag dan.

Wat blijft volgens jullie beter zitten? Die die je moet draaien of degene die in nu heb die je moet klemmen?

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 09:38

Fink schreef:

Wat blijft volgens jullie beter zitten? Die die je moet draaien of degene die in nu heb die je moet klemmen?

Klemmen.. Je mort echt je nagel tussen t bolletje en t ringetje duwen om 'm los te krijgen. Hoewel als je het bolletje er stevig opdraait, zul je die ook echt niet verliezen. Bolletje heb ik er ook menig keer niet zelf vanaf gekregen haha

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 09:52

Fink schreef:

Ik heb beiden, en beiden blijven prima zitten bij mij :)
Is net wat je zelf leuk/handig vind.

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 12:00

Voor de mensen met een intiem piercing misschien een gekke vraag maar na hoelang hadden jullie sex en was het gevoelig of dee het pijn?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:14

Als je degene met een intieme piercing daar nou even een PBtje over stuurt? :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:03

Fink schreef:

Heb al een aantal jaren eentje die je moet klemmen, maar die is er - zonder dat ik er zelf aan heb lopen pielen - nooit uitgegaan. Zou zelf niet de ring wijder maken, want het is beroerd om die weer mooi te klemmen (sterk metaal). Net als wat een bokker hiervoor al zei: je zet het ene puntje in kuiltje 1 en wurmt dan het andere puntje in kuiltje 2. Het is even doorduwen, maar dan zit hij ook meteen goed.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 16:37

Vandaag geweest voor mijn tepelpiercing, man man wat een venijnige rotpiercing zeg := Ik heb/had een ingetrokken tepel aan een kant en hoopte dit met een piercing op te kunnen lossen. En het was de pijn zeker waard want het resultaat is top, blij mee! :j

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 16:39

Hoeveel heb je dr nou al Mars? :oo

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 16:42

Valt mee....
- lobes x3
- tragus
- helix x2
- inner conch
- forward helix
- MD x2
- tong
- tepel

Had ook een navelpiercing, maar die is er alweer jaren uit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 17:03

Ik zie het al, daar past nog wel een rookpiercing bij! :P

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 17:04

Haha, valt mee :P

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 18:05

Nice Mars! Sorry als dit een ongepaste vraag is, maar waar heb je je MD'S?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 18:06

Loolotte schreef:
Nice Mars! Sorry als dit een ongepaste vraag is, maar waar heb je je MD'S?

Ik heb een kleintje en een wat grotere aan de linkerkant onder mn sleutelbeen :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 15:53

Shenavallie schreef:
DezeNaam schreef:
Heyy, sorry dat ik plots kom binnenvallen maar ik heb een vraagje voor jullie. :o
Ik vraag me al even af of een lip piercing beter staat bij bepaalde gezichtstypes?
Ik zit zelf namelijk al lang te twijfelen of ik er eentje zou laten zetten, zou dan graag een ringetje of barbell in mijn linker of rechter onderhoek hebben.

Alvast bedankt. :)

Om een kaartje aan een boeket vast te maken, gebruiken ze van die kleine ijzeren ringetjes. Als je er daar eentje van zou kunnen krijgen, dan kun je die zo om je lip buigen dat het lijkt of je een lip-piercing hebt. Zo zou je kunnen inschatten of je dit wel mooi vindt staan. ;)

Vriendin van me gebruikte een gewone oorring (kleine creool?), haalde ze dat tussenstukje (wat door je gaatje gaat) eraf en klemde hem zo om haar lip.
Zag er behoorlijk echt uit. :j

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 16:44

Bedankt voor de tips, heb het geprobeerd door van zo'n lange oorbel een stukje af te knippen en deze met behulp van een potlood rond te draaien. :+ Zag er redelijk echt uit inderdaad. ^^
Weet nog niet zeker of ik voor een echte piercing zal gaan, ben voornamelijk bang voor de reacties van anderen.xD

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 18:33

Yes! Balletje zit ertussen! Ik ben mijn vader erg dankbaar :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 19:35

Fink schreef:
Yes! Balletje zit ertussen! Ik ben mijn vader erg dankbaar :+

+:)+

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 20:12

heeyyy ik kom ook even binnenvallen!

ik heb van mijn ouders op mijn 15e verjaardag (13 maart 2015) een navelpiercing gekregen, en een helix. de tragus komt er ergens na de zomer ook aan! ik wil graag stretchen, maar dat krijg ik eecht niet voor elkaar bij mn ouders... nu ik een fake plug heb, vragen ze me minstens 3 keer per dag wanneer ik die "lelijke" batterij uit doe. maargoed, ik vind het leuk, en zo lang het nep is, hebben ze niks te zeuren toch? haha

mijn helix en navelpiercing heb ik nu ongeveer 5 maanden, kraakbeen is nog gevoellig, en toen ik mijn knopje wilde wisselen van een ringetje, kreeg ik er met geen mogenlijkheid beweging in.. helaas, dus die zit voorlopig nog wel even.. eerst maar eens op vakantie haha.

mijn navel is ontstoken en er komt viezigheid uit.. het bloed eigenlijk nooit, het is meer viezigheid en heel erg rood. ik heb nu dettol wondspray.. maar eens zien of dat lhelpt, wassen met zeezout en water heeft voor mij ook niet veel baad.. misschien doe ik iets verkeerd? hopelijk knapt mijn piercing op van het zoute zeewater komende weken, neem iig die dettol en unicura mee om het goed schoon te maken komende weken. ik ben heel erg bang dat hij er uit moet.. en dat wil ik echt niet.. was er juist zo blij mee. eigenlijk is hij altijd onrustig geweest sinds het piercen, ene keer meer als de andere keer... maar nu wil ik toch wel erg graag gewoon de mooie piercing die ik altijd al wilde.. niet een rode vlek, met viezigheid bij mn piercing. heb hem wel altijd goed verzorgd en gewassen met unicura zeep vanaf het begin af aan. nu elke keer als ik ga douchen was ik het nog (doe ik het misschien te veel? al merk ik wel als ik het een keertje oversla en alleen goed spoel met water, dat er meer viezigheid uitkomt.

ik hoop dat iemand mij kan helpen! misschien merk ik snel wel verbetering..
Laatst bijgewerkt door its_daantjee op 18-07-15 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 20:15

DezeNaam schreef:
Bedankt voor de tips, heb het geprobeerd door van zo'n lange oorbel een stukje af te knippen en deze met behulp van een potlood rond te draaien. :+ Zag er redelijk echt uit inderdaad. ^^
Weet nog niet zeker of ik voor een echte piercing zal gaan, ben voornamelijk bang voor de reacties van anderen.xD

als je twijfelt om het te doen terwijl je het graag wilt vanwegen de reactie van een ander, zou ik het gewoon doen. een ander heeft toch wel hun mening, en praat toch wel over je, met of zonder piercing. en jij moet het mooi vinden, zij niet! als jij het leuk vind, waarom zou je het dan niet doen?

laat je even weten of je het gaat doen of niet? ben benieuwd!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 20:20

Misschien verzorg je hem net teveel?
Ik heb nu een conch sinds 3 maand, en heb eigenlijk alleen de eerste week verzorgd :o
Hij leeft nog, is ontzettend rustig, en totaal niet gevoelig, tenzij mijn kapper hem er per ongeluk bijna uit beukt :')

Misschien als je hem met rust laat dat dat helpt?

Stretchen lukte ook niet bij mijn moeder, heb samen met een vriendin 2 spirals gehaald, liet ze aan mijn moeder zien; die vond het nog steeds niet echt wat, maar accepteerde het meer. Ondertussen zit ik alweer op 3mm. Wil tot 8? gaan.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 20:26

sterreke98 schreef:
Misschien verzorg je hem net teveel?
Ik heb nu een conch sinds 3 maand, en heb eigenlijk alleen de eerste week verzorgd :o
Hij leeft nog, is ontzettend rustig, en totaal niet gevoelig, tenzij mijn kapper hem er per ongeluk bijna uit beukt :')

Misschien als je hem met rust laat dat dat helpt?

Stretchen lukte ook niet bij mijn moeder, heb samen met een vriendin 2 spirals gehaald, liet ze aan mijn moeder zien; die vond het nog steeds niet echt wat, maar accepteerde het meer. Ondertussen zit ik alweer op 3mm. Wil tot 8? gaan.

misschien zit ik er inderdaad te veel aan... hoe heb je je moeder zo ver gekregen? zodra ik er over begin krijg ik de "weet je wel niet hoeveel mensen daar spijt van hebben" preek.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 20:42

Nouja, "Je gaat je oren toch niet verminken :\ " Yes I will }>
Tja, misschien heeft het ook wel met leeftijd te maken? Ik ben bijna 17 nu. Kijk je moet niet iets achter je ouders om doen, dat is echt niet handig. Wat nou als je zegt, dat je het tot een bepaalde diameter nog terug kan laten groeien?

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 20:48

Ik raad je aan te luisteren naar wat ze zegt en wachten. Zo lang je onder haar dak leeft, heb je je aan haar regels te houden. Er zijn ook heel veel mensen die er spijt van hebben, en stretchen moet je als een permanent iets beschouwen.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 20:54

sterreke98 schreef:
Nouja, "Je gaat je oren toch niet verminken :\ " Yes I will }>
Tja, misschien heeft het ook wel met leeftijd te maken? Ik ben bijna 17 nu. Kijk je moet niet iets achter je ouders om doen, dat is echt niet handig. Wat nou als je zegt, dat je het tot een bepaalde diameter nog terug kan laten groeien?

ik zou ook nooit achter de rug van mijn ouders om een piercing, tattoo of dergelijke laten zetten! teminste niet nu. zodra ik op mezelf woon (wat nog wel even gaat duren haha) vind ik dat ik zelf wel oud genoeg ben om te beslissen wat ik doe. mocht ik dan nog mn oren willen stretchen, doe ik het dan gewoon. in ieder geval genoeg tijd om er goed over na te denken!