Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heartstriked schreef:Lief dat jullie nog reagerenHet is gelukkig uitgebreid besproken, aangezien iedereen er last van heeft. Qua zelfstandig zijn bedoel ik dat je letterlijk niks zonder toestemming mag.. echt niets. Zelfs niet even naar de manege. En dan is dit de open afdeling..
De kaartjes!
[ [url=m/qnHw70.jpg]Afbeelding[/url] ]
Annick75 schreef:Aaaah, positief spannend is eh...positief![]()
Oeioei, lekkere binnenkomer met bolle poezel en z'n strakke actie. Scherven brengen geluk, zeggen ze, dus hopelijk hebben jullie en beest de komende jaren veel geluk.
Dat het op en af gaat, is denk ik ook niet gek. Rome is ook niet in een dag gebouwd. Je staat nog vrij aan het begin van je therapiejaar en toch heb je al een aardig aantal stappen gezet. De dalen horen er helaas ook bij.
Maar eh.....mijn kaartje en ik hebben een brievenbus gevonden en kaartje is 'op de bus naar daar' gezet hoor. Zou dus ergens volgende week bij je moeten arriveren. Toch best vlot voor mijn doen, op dinsdag schrijven en op vrijdag op de bus. Ja, ik ben echt zo erg met post. Of ik neem het wel mee, maar vergeet het op de bus te gooien, of het blijft op tafel liggen wachten op een postzegel en vervolgens vergeet ik 't mee te nemen en/of in de bus te gooien.
Zal de leeftijd wel zijn