Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dominique_96 schreef:Toch eens gaan proberen dan.probleem is dat ik niet weet of de droogheid gewoon is door bijv het weer oid of dat het door mn medicatie komt. Dat zou ook nog kunnen namelijk en dan heeft het geen zin om allemaal (dure) producten te gaan kopen want dan helpt het toch niet
xNavatu schreef:Nee, ik heb het van https://skinproducts.nl (:
Tytonidae schreef:@Niniane,
Het klinkt misschien gek maar als jij echt investeert in een goede huidproducten heb je er echt enorm veel profijt van, meer dan van makeup zelf. En als je iets eerst wilt uittesten, zou ik gewoon om een sampletje vragen van het product. Ik geef dan altijd als reden dat ik een hele gevoelige huid heb en niets wil kopen voordat ik weet hoe mijn huid er na een paar dagen gebruik op reageert. Dan vullen ze met plezier een potje voor je en kan jij uittesten of een product iets voor jou is!
Sem_ schreef:Vraagje! Ik heb vandaag een flesje tea tree olie aangeschaft van The Body Shop, maar nu vroeg ik me af..
Hoe gebruik je zoiets nou? Stip je alleen de onzuiverheden aan of kun je het ook over je gehele gezicht
gebruiken?
Emmaa_ schreef:Ik heb het een keer over m'n hele gezicht gesmeerd maar heb het er toen na een uurtje lijden weer af gehaald omdat mijn hele neus en ogen hem compleet flipten