Ik bedacht me dat ik helemaal niks meer te kopen heb, omdat ik alles al heb.

Over 2 maanden komt de nieuwe LE voor de komende winter uit, ben benieuwd dus wellicht dat daarmee de collectie wordt uitgebreid.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElJinete schreef:^ Ik vind het ook jammer dat de LE's er steeds weer uitgaan, daarom koop ik een klein vooraadje, voor als het product er weer uit gaat.
Ik heb een giftcard gekregen van 60 euro. Ik ga sowieso shampoo en conditioner halen maar wat nog meer.. Iemand ideeën?
laura1987 schreef:Ik heb nu ook 2 volledige paketten mandi lu-lur staan en 6 losse bodyfoam omdat ik hem zo heerlijk vind.
Verder vind ik yogi flow en zensation ook heerlijk, dus ik zal nooit stoppen haha....
En Tai chi is er gewoon toch? Is alleen vernieuwd ofzo?
Jolien87 schreef:ElJinete schreef:^ Ik vind het ook jammer dat de LE's er steeds weer uitgaan, daarom koop ik een klein vooraadje, voor als het product er weer uit gaat.
Ik heb een giftcard gekregen van 60 euro. Ik ga sowieso shampoo en conditioner halen maar wat nog meer.. Iemand ideeën?
Volgende maand komt de nieuwe LE uit voor komende winter. Misschien vind je die lekker.
laura1987 schreef:Ik heb nu ook 2 volledige paketten mandi lu-lur staan en 6 losse bodyfoam omdat ik hem zo heerlijk vind.
Verder vind ik yogi flow en zensation ook heerlijk, dus ik zal nooit stoppen haha....
En Tai chi is er gewoon toch? Is alleen vernieuwd ofzo?