Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kayleigh_ schreef:Ik denk als je voldoende groenten, fruit, etc. eet je geen vitaminetekort oploopt. Gewoon eten met gezond verstand, lekker gevarieerd, dan zal het prima in orde zijn. Tenzij je je slecht voelt, je bloed laat testen, er aanwijsbare tekorten zijn en je arts je aanraadt extra supplementen te nemen, dan is het een ander verhaal.
Misschien ga ik toch wel het e.e.a. uitproberen, het kan sowieso geen kwaad en zoveel kost het niet

jonge kinderen, ouderen en bijvoorbeeld zwangere vrouwen wordt wel geadviseerd te suppleren. Maar aan e andere kant kan het bij veel vitamines ook geen kwaad om te suppleren, mits de dosering niet te hoog is. Vitamine B6 wordt bijvoorbeeld vaak boven de veilige dagdosering gesuppleerd.
sommige vitamines die je teveel binnen krijgt en dus niet nodig hebt plas je uit. Dat geldt niet voor alle vitamines, dus het is geen baat het niet dan schaadt het niet!fleurtjeuh schreef:Hoe doen jullie dat?
Nemen jullie extra eiwitten voor of na de training/inspanning?
Hij is wat dikker dan de whey perfection dus je kan hem makkelijk als 'maaltijdshake' gebruiken. Vooral met mijn verminderde eetlust door medicijnen is dat echt heel erg handig.