Ik ben nu een paar weken begonnen met yoga. Thuis doe ik af en toe een video met Adriene en verder heb ik een leuke yogaschool gevonden in Gent. Hier geven ze verschillende soorten yoga, je betaalt per beurt en gaat dus wanneer je wilt.
Ik vind het echt heerlijk! Yin yoga vind ik niet zo, ik vind het niet lastig om de gedachten stil te leggen maar ik merk dat ik het veel leuker vind om wat actievere yoga te doen.

Gisteren opnieuw geprobeerd en heerlijke sessie gehad. Vandaag was dag 8 met meditatie, vond het echt zalig. Ik vind yoga echt leuk!
. Qua bovenkleding heb ik niet echt tips voor je, ik draag meestal een gewone sporttop of shirt. De eigenschappen die je noemt zijn inderdaad belangrijk, maar die hebben veel sporttops. Qua broek vind ik het een heel ander verhaal, daar heeft een echte yogalegging voor mij wel duidelijke voordelen ten opzichte van andere sportbroeken. Het kost wat, maar met een goede yogabroek heb je een stuk meer grip en dat is heeeel fijn. Ik heb er eentje van Patipada waar ik heel tevreden mee ben, voor de rest Duitse merken waarvan ik niet weet of ze ook in Nederland verkocht worden.